Mitä mies tarkoittaa, kun ..
Minulla on miespuolinen ystävä. Tunnemme työn kautta, mutta olemme yhteydessä työn ulkopuolellakin, aika usein miehen pyynnöstä. Eilen olimme jälleen kahvilla. Siellä mies sanoo, että " on pakko kertoa sulle yksi juttu. Olin **** (miehen nimi) kanssa viihteellä siellä ja siellä, ja siellä oli eräs nainen. En ole hänestä yhtään kiinnostunut, eikä tuo nainen ole ollenkaan minun makuuni mutta silti hän ahdistelee minua" . Siis jutun pointti oli se, miten se nainen on kaunis ja hyvin koulutettu, mutta ei tuon ystäväni mieleen eikä hän halua yhtään kuulla tuosta naisesta mitään. Kaveri oli kuulema hänen puolestaan numeron antanut. Ei kysynyt " mitä teen" tai muutakaan, kunhan vain nyt kertoi minulle että asia on niin.
Mut so? Miksi se mulle sen kertoo? En mäkään sille kerro mun omia miesjuttujani. Siitä, miten baarissa oli taas yks iilimato joka ei uskonut ei-sanaa. Tai siitä miten töissä yksi ampparimies katseli taas liian pitkään. Jne jne.
En mä ymmärrä.
Katsoi se mua vähän pitkään kun multa lipsahti vähän liikaa.. Jotain kommentoin että vääntää rautalangasta sille naiselle jos ei kerran kiinnosta. Se jatkoi jotenkin että niin, " kaveri käski mun ilmoittaa.." Kun mä sanoin että " niin, käski ilmoittaa että näpit irti.. (tässä vaiheessa se katsahti mua jotenkin oudosti) ..kunnes jatkoin etttä " ..musta, kun en ole susta yhtään kiinnostunut"
Huoh. Luulikohan se jotain?
Kommentit (3)
ja huomauttanut tälle miehelle, että onpas sillä monta naista kierokksessa yhtä aikaa. (Ja meillä ei ole mitään keinoa eikä interessiä tietää, onko hän sanonut sen hyvällä vai pahalla, ihaillen vai paheksuen vai kenties ihan vaan jotain sanoakseen)
Ja mies on toiminut käskyn mukaan, joko siksi, että hänestä se oli hyvä vitsi (teilläkö muka vispilänkauppaa, hah!) tai siksi että uli itsekin ajatelleeksi että sitä voisi olla ja halusi nähdä voisiko sinun mielestäsi. Tai onko kenties sinun mielestäsi jo. Olisiko se ollut hänen mielestään hyvä vai paha asia, olisiko hän halunnut teillä olevan sellaista vai halusiko hän vain varmistaa, etteihän vain ole etkä ryhdy mustasukkaiseksi tai muuta hölmöä, ei sekään käy tästä ilmi. Ja jos sinua ei kerran kiinnosta niin eipä sillä mitään väliäkään ole.
Juttu on hyvin simppeli, tässä nämä vaihtoehdot ovat. Sitä kyllä vähän ihmettelne, että miksi jaksat sitä miettiä, jos mies ei kerran sillä tavalla kiinnosta!
Olen ihan pikkusen vaan ihastunut tuohon mieheen, mutta en pääse selvyyteen onko tämä molemmin puolista. Ajattelin voisko tuosta jutusta päätellä yhtään mitään. Tuli tosiaan mieleen se, että halusko se nähdä miten mä reagoin jos kuulen että se viestittelee jonkun naisen kanssa. Tai se kyllä painotti, että hän ei laita yhtäkään viestiä eikä vastaa sille, että se nainen on täysin yksipuolisesti pelissä mukana.
ap
halusko nähdä mun reaktion tms vai muutenko se tuommosia puhelee?