Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutittaa! Raskaana.. Mitä tämä on?

Vierailija
21.09.2007 |

Siis: raskaana rv21 ja risat.

Joka ilta rupeaa kutittamaan sieltä täältä.. Koko ajan tekisi mieli raapia jostain.

Muutenkin iho toooosi herkkänä, mä räjähdin eilen miehelle siitä kun ei ollut ajanut partaansa ja yritettiin rakastella.. Ei siitä tullut mitään kun mun kasvoihin teki koko ajan kipeää! :( Tämä on niin kurjaa!

Kaikki muutkin kosketukset tuntuvat tosi inhottavilta, mitään neulevaatteita en halua pitää ja muidenkin kanssa olen melko kranttu.

Ärsyttävä olotila, mistä tämä voi johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai raskaushepatoosi. Maksasta taisi johtua.

Vierailija
2/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa artikkeleissa, mitä googlettamalla löysin, sanottiin että kutina on pahinta jalkapohjissa ja kämmenissä, mulla kutittaa ihan vain selkää ja hartioita.. Mutta turvaudun siis neuvolaan, sinne kun on aika jo ensi viikolla. Kiitän vastauksista! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutinaan.

Tuo voisi olla ihan sitä että iho on herkkä, voi johtua hormoneista. Myös ulkoplämpötila on laskenut ja sisällä on lämpötilaa taas nostettu, ärsyttää minun ihoani ainakin.

Jos ei kutina lakkaa voit tietysti puhua neuvolassa siitä ja voivat tarvittaessa määrätä maksakokeisiin.

Mutta se että iho on herkkä jokapuolelta niin ei kyllä viittaisi hepatoosiin.

Vierailija
4/6 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei erityisesti jalkapohjista tai kämmenistä, ehkä etupäässä vatsasta. Mainitsin asiasta neuvolassa ja laittoivat testeihin. Olivat sappi- ja maksa-arvot koholla joten jouduin sairaalaan loppuraskauden ajaksi..

Vierailija
5/6 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kutiavat vain jalkapohjat ja kämmenet. Nimimerkillä kokemusta löytyy.

Mulla oli ekassa raskaudessa iho tosi kosketusherkkä. Hormonit kai syyllisiä.

Vierailija
6/6 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ongelmaa ei kuitenkaan ollut ja raskaus sujui loppuun asti hyvin. En tiedä, mistä kutina johtui, mutta ei ollut vaarallista, tosin kyllä kiusallista.

t. lapsi jo 3v