Iskin varmaan rintani johonkin muutama päivä sitten
en ole ihan varma, mutta nänni turposi hulluna ja on ollut todella kipeä monta päivää. Nyt kipu alkaa jo hellittää mutta mietin, et oisko tuohon pitänyt hakea antibioottikuuri tai jotain? Onko kenellekään muulle sattunut tällaista?
Kommentit (6)
Mulla oli kerran paise rinnassa (ei kylläkään nännissä), ja lääkäri sanoi että tulee helposti kaikenlaisten tällien seurauksena, rinta tosiaan kun on niin herkkää kudosta.
kauan vaan tuntuu kestävän, mutta on varmaan hitaasti paranevaa aluetta. Kerran kokeilin tuleeko vielä maitoa, ja saman sai aikaiseksi :/
ap
Itse hankkiuduin lääkäriin siinä vaiheessa kun oli ollut kipeä viikon päivät eikä pattikaan tuntunut pienenevän. Toivottavasti sulla menisi ohi ihan itsekseen.
5
Mutta asiaan, auts, se on varmaan kipeää. Tuskinpa siihen antibioottia tarvitsee, mutta tuo rinta kun se on niin tuntoherkkä.. Parissa päivässä luulisi iskun aiheuttaman kivun katoavan.
mietin vaan kun siinä on nännissä kamala patti, ei enää oikeastaan kipeä mutta ollut kyllä jo monta päivää.. Kai sitä voi vaan odotella että menee ohi
ap
sellainen " laatta" tuntuu nännin alla. Olen laittanut siihen antibioottisalvaa, mutta ei tunnu auttavan :(
ap