Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tympii mies ja rankasti!

Vierailija
21.09.2007 |

Olen lasten 4v ja vajaa 2v kanssa kotona + raskaana viikolla 35. Mies tekee normaalia 9-17 viikkoa töissä ja vähintään pari iltaa viikossa menee harrastusten parissa. Tälle illalle oli sovittu että haetaan vaikka joku leffa ja herkutellaan kun lapset on saatu nukkumaan. Tiesin että mies on väsynyt työviikon jälkeen ja niinpä miehen töistä tultua lähdettiinkin lasten kanssa ulos että mies saisi nukkua rauhassa tirsat ja jaksaisi illalla pitää seuraa minullekkin. Tultiin kotiin puoli 8 ja mitä tekee mies? Ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa peli-iltaan, pokeria pelaamaan. Kuulemma niin harvoin kun koko kaveriporukka pääsee samalla kertaa ja just nyt sattui sellainen tilaisuus. En halua olla mikään nalkuttava akka ja annoin miehen mennä, vaikka sanoinkin etten jutusta oikein tykkää. Lupasi että huomenna korvaa tän illan pettymyksen. Saapa nähdä.

Inhottaa kun omat menot pitää aina tietää jo reilusti aikaisemmin että mies osaa varautua, mutta mikäs siinä on miehen tällaisia äkkilähtöjä tehdessä kun ainahan minä olen paikalla lapsia hoitamassa kuitenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon varmaan hirveä ämmä, mutta mun mies ei ikinä tekisi noin. Se ei uskaltaisi--tai jaksaisi ottaa vastaan mun raivoamista. Mies on maailman ihanin ja kiltein ja sitten samalla mä tunnen syyllisyyttä.

Vierailija
2/3 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumpikaan ei edes haluaisi tehdä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi vääntöä raha-asioista (siis, et mies " sai" tuhlata mitä tykkäs ja me lasten kans venytettiin senttejä).

Ei ole enää, vaan ero vireillä.

Meillä kaksi isompaa lasta ja 4kk:n ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi