Tunteeko kukaan helpotusta haikeuden sijaan siitä, että lapsiluku täynnä?
Meillä kuopuksella tosi vaikea vauva-aika. Ja odotan vain, että elämä tästä helpottuis. Ihana ajatella, ettei tarvi enää kestää synnytystä tai raskauden väsymystä saati jatkuvaa unettomuutta ja pikkuvauvan itkua!!
Kommentit (8)
Ihanaa ajatella, että nämä lapset ovat nyt tässä. Eikä yhtään aiheuta haikeutta kaveriperheiden vauva- ja odotusrumba..
että enää ei tarvitse kokea sitä rumbaa. Vaikka tykkäsin olla raskaana, ja oli ihanaa kun talossa oli vauva. Mutta aika aikansa kutakin, nyt nautitaan muista asioista.
Kaksi lasta on ollut aina haaveeni ja nyt kaksi on tehty. Tyydyn siihen.
Vaikka meillä " vain" kaksi lasta ja molemmat poikia, niin ihanan helpottava fiilis kun alkaa kuopuksellakin olemaan vauva-aika ohi ja on ihana touhukas leikki-ikäinen. Monille muille se vain tuntuu olevan ongelma, kun emme todellakaan ole halukkaita yrittämään sitä tyttöä, mitä useat meille toitottavat, vaikka ikäni puolesta vielä minulla olisi aikaa saada lisää lapsia. (29)
Mutta minä olen 100% onnellinen, helpottunut ja erittäin tyytyväinen elämäämme kahden pojan äitinä ja ihanan miehen vaimona.
mutta voi tietysti olla että tilanne vielä muuttuu :o Meillä on tyttö ja poika ja yhtään lisää ei nyt ole tulossa, ikäkin alkaa jossain vaiheessa tulla vastaan. Oikein odotan, että kuopus tuosta kasvaisi ja pääsisin itse panostamaan enemmän työhön ja harrastuksiin. Jos meillä olisi reippaat ja avuliaat isovanhemmat, ehkä tehtäisiin vielä kolmonen, mutta näillä resursseilla ei. Ei olla oltu miehen kanssa missään hetkeäkään kaksin yli vuoteen :(
Nyt meillä on viisi lasta enkä todellakaan tunne haikeutta siitä, etten saa enää hoitaa vauvaa! Ihanaa olla ja elää ja kasvattaa nyt tätä lapsilaumaa.