Lue keskustelun säännöt.
Mistä hyviä sukkahousuja? Tuntuu että kaikki nyppääntyvät...Kallimmat parempia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Meillä ollut hyviä legon sukkikset (kalliit), mutta myös Prismasta ostetut tavalliset sidosteen(?). Ei siis sellaiset ribbimäiset, vaan ihan sileäpintaiset, joita voi pitää mekon kanssa. Hinta oli 3,90¿ muistaakseni. Lindexin ja H&M:n sukkikset nukkaantuneet paljon nopeammin.