Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin juuri pillerit pois, Thaimaan ja Australian matka tiedossa marraskuussa...

Vierailija
21.09.2007 |

Mitä luulette, onko todennäköistä että tulen raskaaksi ennen matkaa? Kuukautiseni ovat nyt alkamassa ja sitten jätän pillerit pois, eli lokakuussa voisin kai raskautua... marraskuussa olemme menossa 3 viikon kaukomatkalle, onko tämä mielestänne huono ajankohta jättää pillerit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla :). Tosin alussa voi olla armoton väsymys, pahoinvointia, hajuherkkyyttä tms.

Vierailija
2/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlisäksi kun vielä kuvottaa ja väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä sitä voi etukäteen tietää, mitä se raskaus teettää. Toisilla ei ole huomattavaa olotilanmuutosta lainkaan ja toisilla taas kamala olo.

Itse kyllä otan alkuraskaudessa mieluummin vähän rauhallisemmin, ihan sikiön turvallisuuden kannaltakin, eli pysyttelisin ihan vain lyhyemmissä lomissa.

Mutta nää on jokaisen omia valintoja. Eikä jokainen todellakaan tule pillerien jälkeen heti raskaaksi.

Vierailija
4/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme raskautta tärpännyt heti ekasta kierrosta, vaikka olenkin nyt jo 37 v ja rv 13 menossa:)

Pelkäisin tautituliaisia, joiden hoitaminen voisi haitata sikiön terveyttä. Alkuraskaus on niin herkkää aikaa, kun kaikki elimetkin muodostuvat silloin.

Vierailija
5/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ohimennen mainitsi että Thaimaassa on toksoplasmoosiriski suuri. Että itse ainakin aion nyt kylmästi laskelmoida ja jätetään ehkäisy vasta talven lomamatkan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä