Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jennifer Hudsonin äiti ja veli tapettu! Veljenpoika kadonnut!

Vierailija
25.10.2008 |

Tosi kauheaa, toivottavasti se poika löytyy, on 7-vuotias!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Oscar-palkinnothan on ihan yliarvostettuja, hömppäelokuvia palkitaan yms.

jotka eivät seuraa elokuva tai musiikki-maailmaa eivät tiedä Jenniferiä. Hän on saanut oscarin, eli on minusta ihan yleissivistystä tietää hänet:)

Vierailija
22/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei tiedetä erilaisia asioita. Niinhän se menee.

Itseäni kiinnosta "vähän kaikki", joten tiedänkin paljon monenlaisista asioista, hömpästä ja vakavammasta. Olen oppinut kuitenkin hyväksymään sen, ettei kaikilla ole luontaista uteliaisuutta ja kiinnotusta maailman asioihin. Heidän kanssaan juttelen sitten vaikka heidän lapsistaan tai miestensä kommeluksista, en esim. uutisista. Antaa kaikkien kukkien kukkia :)

Juu, mutta jos Idols, Dreamgirls tai Oscarit ei kiinnosta Niin mahdollisuudet tuntea Hudson pienenevät aika roimasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ihmiset ei vaan seuraa lehtiä tai uutisia tai mitään. Ikävä kyllä tiedän itsekin tällaista väkeä, eivät edes äänestä, heitä ei vain kiinnosta. Tää Hudsonin Oscar oli niin iso juttu, että siitä kertoi esim. Ylen uutisetkin, joten turha sanoa tosiaan, ettei lue juorupalstoja eikä siksi tiedä...

Ja muuten: kyllä se pop-kulttuurikin on osa yleissivistystä. Olisi ihan hyvä tietää kaikenlaisia asioita maailmasta, vaikkei kaikki itseä ihan täysillä kiinnostaisikaan.

Dreamgirls kuuluu elokuvien sarjaan, joita en nykyään katso vapaaehtoisesti. Toistaiseksi ei ole kukaan tullut vielä pakottamaan. 15 vuotta sitten olisin tämänkin näyttelijän saattanut tietää.

Yleissivistykseen ei kuulu tietää jokaisen maan jokaista idols top 3 esiintyjää. Tai jokaista Oscarin saanutta.

On olemassa lehtiä ja lehtiä. on olemassa uutisia ja "uutisia". Ihmisellä on vain rajoitettu määrä muistia. Turhanpäiväiset muistiraidat deletoituvat.

Äänestänyt olen kaikissa vaaleissa ja niin teen huomennakin.

Vierailija
24/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä Jennifer Hudson kuuluu yleissivistykseen on koskaan kuullutkaan esim. Andrzej Wajdasta?

Vierailija
25/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan kyllä medioita päivittäin, mutta aika valikoivasti. Lehdistä luen säännöllisesti hesaria (juu, en ehkä ihan joka riviä), suomen kuvalehteä, saksalaista der spiegel- lehteä sekä muutamia sisustuslehtiä. Joskus lueskelen naistenlehtiä, julkkis+juorusivut hyppään yli.

Päivittäisiin lukemisiini kuuluu myös uudempia kaunokirjallisia teoksia sekä ammattikirjallisuutta ja tottakai näin äitinä myös lastenkirjoja.

Tv:stä seuraan dokumenttejä, keskusteluohjelmia sekä satunnaisesti ylen uutisia.

Leffojakin tulee katsottua, enemmän kyllä eurooppalaisia, jenkkihömppä/-action jne ei kiinnosta.

Netissä käyn - yllätys yllätys av:lla - sekä monilla muilla sivuilla, lähinnä käyn lukemassa eurooppalaisten eri lehtien (die zeit, nzz, herald, el pais, spiegel, stern jne) sivuja.

Vaikka minulla ei ole hajuakaan, kuka tämä jenkkinäyttelijä on, väittäisin silti omaavani keskivertosuomalaista korkeamman yleissivistyksen =)

Vierailija
26/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa sellaista yleissivistystä, että osaisitte googlettaa. Jos ei tiedä, asiat voi selvittää kyselemättä av:lta. Ei se, että pitäis tietää kaikki, vaan se, että tietää, miten tiedon tarvittaessa löytää.

Vierailija
27/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä luen täältä mitä Jennifer Hudson tai joku muu julkkis on tehnyt, niin en koe tarpeelliseksi enää sen jälkeen googlettaa. Ainakin minä aloin kommentoimaan tähän ketjuun vasta kun jollekin oli jo selitetty kuka se Hudson on.

Toisaalta monista BB ym. julkkiksista kulkee vaan etunimellä. Ei paljon auta jos googlettaa vaan etunimen :)

omaa sellaista yleissivistystä, että osaisitte googlettaa. Jos ei tiedä, asiat voi selvittää kyselemättä av:lta. Ei se, että pitäis tietää kaikki, vaan se, että tietää, miten tiedon tarvittaessa löytää.

Vierailija
28/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostaa uutiset, elokuvat ja musiikki, mutta myös politiikka, filofosia, elämänkatsomukset, etiikka, luonto jne. Lapsista ja miehistä en jaksa kovin montaa minuuttia jutella ;) Olen kiinnostunut lähes kaikesta, paitsi siitä hömpääviihteestä ja esim. moottoriurheilusta.

Eipä ollut Hudson muuten minullekaan tuttu kuin nimeltä.

Sitten ei tiedetä erilaisia asioita. Niinhän se menee.

Itseäni kiinnosta "vähän kaikki", joten tiedänkin paljon monenlaisista asioista, hömpästä ja vakavammasta. Olen oppinut kuitenkin hyväksymään sen, ettei kaikilla ole luontaista uteliaisuutta ja kiinnotusta maailman asioihin. Heidän kanssaan juttelen sitten vaikka heidän lapsistaan tai miestensä kommeluksista, en esim. uutisista. Antaa kaikkien kukkien kukkia :)

Juu, mutta jos Idols, Dreamgirls tai Oscarit ei kiinnosta Niin mahdollisuudet tuntea Hudson pienenevät aika roimasti.

Vierailija
29/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa aika yksinkertainen tapa ajatella jos tulkinta on "kuiva". Ei hömpän poiskarsiminen tee ihmisestä kuivaa, koitahan laajentaa ajatusmaailmaasi.

mitä googlettamiseen tulee: googletan sellaista tietoa mikä kiinnostaa. Edelleenkään ei kiinnosta jenkkijulkkisten elämä.

t. 27

Vierailija
30/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiinnostaa kommentoida ketjuun, jossa puhutaan henkilöstä, joka ei kiinnosta :D

Vierailija
31/31 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasit tänkin keskustelun auki tietämättä, kenestä puhutaan etkä viitsi googlettaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme