Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄHETÄ TÄSSÄ TERKUT NAAPURIIN! Mä aloitan.

Vierailija
21.09.2007 |

Koeta hyvä emäntä joskus laittaa muita kuin vaaleanpunaisia vaatteita. Kaiken lisäksi väri ei käy sinulle. Kokeile harmaata tai vihreää vaihteeksi. t. kyllästynyt.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vedät sitä aamun viidettä röökiä siinä teidän portailla kuolleen haamun näköisenä niin hyvää huomenta vaan. En aina sua huomaa siinä harmaita portaita vasten, joten älä loukkaannu jos en huomioi sinua.

Vierailija
22/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olen kuunnellut sinun koiriesi haukkumista jo 4 vuotta, enkä koskaan ole valittanut, vaikka koirasi alkavat räksyttää samalla sekunnilla kun sinä käynnistät autosi ja lähdet. Mielestäni on kohtuutonta, että sinä valitat minulle jo 2 kuukauden jälkeen; on se oikeus lemmikkiin minullakin.

Eli laita omat koirasi ensin kuriin, ja tule sitten haukkumaan meidän pentua, joka ei vielä ole alkuunkaan omaksunut kerrostalon käyttäytymissääntöjä (juuri on saatu opetettua istumaan käskystä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä olet yötöissä, miehesi ties missä ja poikanne hoidossa, niin vannon että tapan sen piskin joku kaunis päivä.

Viime perjantain ja lauantain vastaisena yönä rakkinne piti meitä hereillä kello kahteen saakka. Pelonsekaisin tuntein odotamme ensi yötä: saammeko nukkua, vai räksyttääkö dobberi taas. Sen haukku kun ei ole mikään pieni ääni vaan sellainen, joka pitää koko talon hereillä. Kahden muun naapurin kanssa ollaan haukuttu teidän piskinne ja teidät maanrakoon, isännöitsijä ottanee yhteyttä lähiaikoina.

Terveisin yläkerran akka

Vierailija
24/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi lapsimäärä riitä, etenkin kun joutuvat kasvamaan jo kohdussa alkoholin ja tupakan vaikutusten alaisena. Olen niin monesti miettinyt, että miten mä otan yhteyttä lastensuojeluun! Ja rouva H., mitä jos vähän vähemmän käyttäisit sitä ääntäs, ja mitä jos pistäisitte ne ylimääräset sieltä kämpästä ulos. Teillä on aina jotain ihme sakkia siellä. Te pilaatte tän muuten niin rauhallisen talon elämän. Vanhat mummot pelkää teitä!! Ja jos vielä kerrankin rikotte sen alakerran ikkunan, niin mä hoidan teille häädön ja lapset huostaan. Pidä mielessäs!

Vierailija
25/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän kerrostalostamme monta koiraa mutta minulla ei ole hajuakaan koska ne käyvät ulkona.

Kyttääminen on ruma tapa. Tuolle asteelle päästettynä jopa sairaalloinen.

Vierailija
26/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Olemme todella kyllästynyt kuuntelemaan ulinaanne

Vierailija
27/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonlopuksi yksin kotiin. Pidättehän jatkossa huolta lemmikistänne. Sen nälissään ja ikävissään mouruaminen on surkeaa kuultavaa.

Vierailija
28/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonromunsa ihan kiinni meidän autoon?

Vierailija
29/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koskee siis kaikkia teitä kerroksen muita asukkaita. Ja koko taloyhtiötä koskien, hyvät ihmiset, lajitelkaa jätteenne oikein. Sekajäte ei kuulu lehtiroskikseen jne.

Vierailija
30/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks meillä on ihanat : )

Vierailija
31/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihdoinkin oi vihdoin jätit mieheni rauhaa ja tajusit. Ettei häntä vähääkään kiinosta sinun ******...

Se ettet sinä saa omalta ukoltasi ei tarkoita sitä etteikö meillä olis terve seksi elämä.

Vierailija
32/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pärjää hyvin perjantaista maanantaihin yksin. Mikäli sille on jätetty tarpeeksi ruokaa. Vettä, kuivamuonaa ja ns. märkää ruokaa.

Koirat ei pärjää.

Vierailija
33/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania, kaikki!! Kiitos, että jaksatte niin iloisesti ja vilpittömästi auttaa aina, vaikkei pyydetä, anteeksi, että olen itse unohteleva pölkkypää. Teidän pienet ystävälliset eleet merkitsevät todella paljon emmekä voisi kuvitella saavamme parempia naapureita. Ja leivot ihania kakkuja.

Ps. älkää hävetkö sitä, että joskus teiltä kuuluu lasten huutoa tai riitelyä. Se on aivan tavallista ja sitä on joka perheessä.

Halit!

Vierailija
34/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

satun vaan rakastamaan juuri tuota musiikkia ja tulee vedettyä nupit kaakkoon. :D Taitaa meiltä kuulua myös joskus huutoa, sorry siitäkin. Ihan normiperhe ollaan kuitenkin. ;)

Ja toinen naapuri: miksi ihmeessä menitte maalaamaan sen pihojemme välisen mädän aidan teidän puolelta? Nyt emme enää kehtaa ehdottaa, että uusittaisi se. Sehän lahoaa käsiin, ei ollut mitään järkeä maalata sitä.

Sekä toinen naapuri: Kiva, että olet niin aktiivinen taloyhtiön asioissa ja muutenkin. Tuli uusittua tuo aitakin. :)

Vierailija
35/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tilanne jatkuu samana :)

Vierailija
36/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kunnossa, äänet kuulunevat meiltä myös teille sillä harrastatte seksiä aina meidän jälkeemme.

Seinänaapuri samasta rapusta, oletteko tietoisia että wc-pöntön kautta kuuluu kaikki teidän hölinät, en tiedä mitä hommaatte vessassa tuntitolkulla iltaisin mutta mielenkiinnolla olen juttujanne kuunnellut.

KOKO RAPULLE terveiset että ilmanvaihtokanavien kautta kuuluu ihan kaikki.

Ei sillä ettettekö tekin kuulisi meidän elämää...

Vierailija
37/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkeutuu meille sisälle. Ja varmasti joka paikkaan muuallekin. Nytkin rappusissa on ISO karvapallo.

Vierailija
38/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee meteli eikä jaksais kuunnella sitä edes takas ajamista eritoten kun lakikin on toista mieltä...

Vierailija
39/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on että ette uskalla astua rappuun jos minä tai mieheni olemme menossa ulos? Miksi kuitenkin kyyläilette toiselta puolen katua? Laittakaa se aikuinen poika jo töihin, on jo aamulla kauppaan kaljan ostoon menossa.

Vierailija
40/54 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällinen alkaa olla valmis =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi