Tauskin ex-vaimojen hurja tilitys: Saimme turpaan jo hääyönä!
Joko luitte Seiskasta? Puidaanko?
"Meistä on tullut sydänystäviä kesän jälkeen. Halusimme auttaa toisiamme ja kaikkia niitä naisia, jotka joutuvat elämään Tauskin kaltaisen ihmisen kanssa. Tauski on jo vuosia valehdellut niin meille, sosiaaliviranomaisille kuin mediallekkin. Nyt se loppuu.
Sekä Virpi että Henna kuvailevat Tauskia suhteen alkuaikoina liiankin täydelliseksi mieheksi kaikkine romanttisine huomionosoituksineen ja lahjoineen, mutta naimisiin mentyä kaikki muuttui. Molemmat kertovat väkivaltaisista hääöistään.
- Sen jälkeen alkoi kuristaminen, hiustuppojen päästä repiminen, kasvoihin lyöminen ja pureminen, mahaan potkiminen, Henna kertoo.
- Ollessani viimeisilläni raskaana hän heitti minut portaita alas. Verta oli usein pitkin ovia ja seiniä, ja kerran hän oli tulossa lyömään jakoavaimen kanssa, Virpi luettelee.
Molemmat kertovat piileskelleensä suhteen aikana toistuvasti. Henkinen alistaminen tuntui pahalta, mutta kumpikin halusi vain miellyttää miestä ja uskoa omiin väitettyihin heikkouksiin."
Lyhentäen Seiskasta 1/2013
Kommentit (123)
tässä on jotain hyvää niin se että joku samanlaisessa suhteessa elävä uskaltaa lähteä.
Sitä kai nuo naisetkin yrittävät sanoa.
tässä on jotain hyvää niin se että joku samanlaisessa suhteessa elävä uskaltaa lähteä.
Sitä kai nuo naisetkin yrittävät sanoa.
50-vuotias mies, joka pukeutuu kuin teini ja hakkaa naisia, on säälittävä pohjanoteeraus.
50-vuotias mies, joka pukeutuu kuin teini ja hakkaa naisia, on säälittävä pohjanoteeraus.
kuin miesten hakkaaminen.
Perheväkivallalla on kaava. --- Sitten, pikkuhiljaa, mies alkaa nakertaa naisen itsetuntoa. Hän nimittelee naista, vähättelee tämän tekemisiä ja haukkuu tätä milloin mistäkin.
Parisuhdeväkivaltaa kokeneena miehenä varmaan arvaatkin, mitä aion sanoa: mieskin voi olla väkivallan uhri parisuhteessa. Tosin minä lähdin nostelemaan sen ensimmäisen lyönnin jälkeen.
Monen miehen olen kuullut sanovan, että alkoivat saada naisia vasta siinä vaiheessa, kun alkoivat kohtelemaan törkeästi. Vaikea väittää vastaan, jos joku Tauski on suomen menestynein naistenmies.
Miehenä voin allekirjoittaa tämän. Tauski kumppaneineen edustaa sitä miestyyppiä, jonka naiset OIKEASTI haluavat. Eihän moisella miehellä muuten olisi kolme avioliittoa, kuusi lasta ja 10 000 "kaatoa".
Olen joskus nuorena itse ollut väkivaltaisessa suhteessa. On niiiin helvetin helppo haukkua uhria tyhmäksi. Minullakin ÄO kuitenkin ihan mensaan riittää.
Olen usein sanonut näin: jokainen joka hakataan samantien aivan paskaksi lähtee.
Mutta kun se ei (ainakaan tavallisesti) mene niin. Alkaa pienenä tönimisenä jne. Sitten hyvitellään ja itketään. Pikkuhiljaa pahenee ja pahenee.
Uhri tottuu. Siitä tulee arkipäivää. Ei edes ymmärrä enää miten sairasta se on. Lisäksi lähteminen psykopaatin luota voi olla vielä pelottavampaa kuin jääminen.
Tämä hyvin tiivistetty versio asiasta.
Tajusin itse joitakin vuosia sitten ihan yhtäkkiä, työkaverin puhelua miehelleen vierestä kuunnellessani, että oma suhteeni on ihan kiero. Työkaveri sanoi ihan asiallisesti mutta napakasti miehelleen vastaan jostain asiasta ja tajusin ajattelevani "kuinka tuo uskaltaa, mieshän suuttuu tuosta". Meillä kun eri mieltä olemisesta seurasi aina liki kolmas maailmansota.
Mieheni ei ole "Tauski-tasoa", ts ei hakkaa minua. Mutta huutaa milloin mistäkin, lyttää ihan kaikesta ja olettaa kaiken menevän juuri niin kuin hän haluaa. Muuten on helvetti irti.
Tuota vaan ryhtyy pitämään vähitellen normaalina. Eikä enää itse tajua, että toisen suuttumisen jatkuva varomaan joutuminen ei ole normaalia, päinvastoin.
Monen miehen olen kuullut sanovan, että alkoivat saada naisia vasta siinä vaiheessa, kun alkoivat kohtelemaan törkeästi. Vaikea väittää vastaan, jos joku Tauski on suomen menestynein naistenmies.
Miehenä voin allekirjoittaa tämän. Tauski kumppaneineen edustaa sitä miestyyppiä, jonka naiset OIKEASTI haluavat. Eihän moisella miehellä muuten olisi kolme avioliittoa, kuusi lasta ja 10 000 "kaatoa".
Itsekkin olen sanonut näille naisille, jolla on kerta toisensa jälkeen ongelmia heitä pahoinpitelevien miesten kanssa, että ottavat suhteen hakuun kokonaan uuden taktiikan.
Sen sijaan, että etsitään jännittävän oloinen alkoholiin menevä machomies, että he mieluummin iskisivät toimiston kahvilassa istuvaa tylsän kuivakkaa kirjanpitäjää.
seiskan kannessa, että puoltoista vuotta sitten isä ja 20 v poika ottivat yhteen ja molemmille lievä pahoinpitelyepäily, jonka sopivat keskenään. ihan poliisit soitettiin paikalle
Nainen lyö miestä ja mies puolustautuu. Sitten nainen rupeaa valittamaan kun saa takas omaa lääkettään
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZD53sJ79zY8" alt="http://www.youtube.com/watch?v=ZD53sJ79zY8">http://www.youtube.com/watch?v=ZD53sJ79zY8</a>
Nainen lyö miestä ja mies puolustautuu. Sitten nainen rupeaa valittamaan kun saa takas omaa lääkettään
aika hakea itselle apua pakkoajatuksiin?
Onhan Tauskilla hittibiisi Sinä Vain.
Itsekkin olen sanonut näille naisille, jolla on kerta toisensa jälkeen ongelmia heitä pahoinpitelevien miesten kanssa, että ottavat suhteen hakuun kokonaan uuden taktiikan.
Sen sijaan, että etsitään jännittävän oloinen alkoholiin menevä machomies, että he mieluummin iskisivät toimiston kahvilassa istuvaa tylsän kuivakkaa kirjanpitäjää.
Mutta aina ne valitsee ne kaikista suurimmat mulkut.
vaimo ja heillä monta pientä lasta... :(
Vaikea tilanne tunnustaa läheisille :(
Itse asiassa Tauski pukeutuu erittäin trendikkäästi ja nuorekkaasti ja on ikäistään noin 15 vuotta nuoremman näköinen. Moniko 50 v pukeutuu tuolla tavalla ?
Eiköhän kusipää saa ansionsa mukaan.
Turha tästä maasta töitä kysellä enää.
Eiköhän kusipää saa ansionsa mukaan. Turha tästä maasta töitä kysellä enää.
Moni nainen odottaa nytkin sitä Suomessa. Niin se menee. Mitä suurempi kusipää sitä enemmän rahaa ja naisia
Hennan ex-mies Tauski Peltonen väittää iltapäivälehdessä, ettei mitään pahoinpitelyjä ole koskaan tapahtunut. Mies toteaa, että ” Jos joku oikeasti löisi tuollaista pientä blondia… jestas sentään, ei sellaista voisi kuvitellakaan tekevänsä.” Lääkärintodistuksia kuitenkin löytyy, kertoo Henna. Kuten Virpikin.
Salaa ystävystyneet Virpi Kätkä ja Henna Peltonen kertaavat kovia kokemuksiaan Tauskin kanssa. Ne ovat kaikessa karmeudessaan melko samanlaisia. Virpi on kärsinyt väkivaltaisessa suhteessa lähes kaksi vuosikymmentä, Henna lyhyemmän aikaa, mutta yhdestä asiasta naiset ovat samaa mieltä: he eivät toivo kenenkään joutuvan enää koskaan kokemaan samaa. – En puhuisi asiasta edelleenkään, jollen haluaisi tämän vihdoinkin loppuvan, Virpi huokaa.
Viimeisen vuoden aikana ongelmat ovat moninkertaistuneet. Tauski on uhkailujen lisäksi tehnyt useita perättömiä lastensuojeluilmoituksia väittäen mm. että Virpi on liian humalassa voidakseen huolehtia lapsista. Hän on myös väittänyt, että ex-vaimo on etsintäkuulutettu ja että lasten passit on mitätöity. Virpi kertoo olevansa voimaton. – Oikeuteen tässä on kai mentävä, hän toteaa.
– Tauski väittää, että olemme katkeria, jätettyjä ex-vaimoja. Muistutan hakeneeni itse eroa. Halusimme tuoda totuuden Virpin kanssa vihdoin julki, sillä Tauski valehtelee jatkuvasti kaikille; medialle, sosiaaliviranomaisille sekä läheisilleen, Henna puuskahtaa.
Henna kertoo, että Tauskia ei pienen Jake-pojan tapaaminen kiinnosta. – Olen vierestä seurannut kuinka hän vuodenkin oli pitämättä yhteyttä lapsiinsa. Hän selitti asiaa sillä että Virpi ei päästä lapsia luokseen koska minä olen kuvioissa. Virpille kertomassaan versiossa hän sanoi, että minä olen niin mustasukkainen ettei hän saa heitä tavata.
Kun naiset tutustuivat, palapelin palaset loksahtivat paikoilleen.
-Erityisen upeaa on se, että ystävystyttyämme lapsemme jotka ovat sisaruksia toisilleen, näin tutustuvat toisiinsa. Tauskille sellaisilla asioilla ei ole merkitystä, meille ja lapsille se on tärkeää, Henna summaa.
nars.pers.häiriön omaavan ihmisen käytöstä, niin kannattaa muistaa, että tekijänä on joskus nainenkin. Oikeastaan paljon useammin kuin ymmärretään. Tai halutaan myöntää.