Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

167cm ja painoa 54kg. onko liian vähän?

Vierailija
21.09.2007 |

millä saan painon nousuun? muutama kilo olis ihan juttu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/ 52. Pari kiloa haluaisin pois...mutta ihmisillä on niin erilainen ruumiinrakenne, olen tosi siro, joten tässä painossa muhun mahtuu vielä melko lailla läskiä..joku painavampi voi olla mua " hoikempi" ..

Vierailija
2/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 166, ja ennen raskautta painoin 58, josta olisin mielelläni pari kiloa vielä tiputtanut. Nyt viimeisilläni raskaana, joten vielä menee jonkin aikaa ennen kuin lähtöpainossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ennen raskauksia vähän päälle 60kg ja se oli mielestäni aika hyvä. Vaatekoko oli 38. Kahden pienen lapsen kanssa valvoessa laihduin 51 kiloon enkä voinut hyvin, posketkin ihan kuopalla ja vaatteet roikkui päällä 4 numeroa liian isoina =(. Nyt olen saanut painoni nostetuksi Fazerin tuotteilla 55-56 kiloon ja tässä olis nyt ihan hyvä pysyä kun BMI on just normaalin alarajalla. Ostin täydellisen painon kunniaksi keväällä ihanat merkkifarkut ja niiden voimalla ajattelin etten enää lihoisi enempää, menee kaikki vaan takapuoleen mitä tulee lisää.

Vierailija
4/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 169cm ja kun mun paino putoaa alle 60 kilon niin multa häviävät sekä tissit että perse.

Vierailija
5/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alipainoinen...

Vierailija
6/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä kunnossa aika laihannäköinen, vallankin kun harrastan juoksua. Mutta minulla on ruuansulatuselimistön sairauksia, joten sopivan syötävän löytäminen on vaikeaa. Pakko syödä tosi terveellisesti.

Sun paino vaikuttaa, että ihan ok. Ehkä vähän alhainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän