Lähden rukalle laskettelemaan viikoksi ja tyttöystävä suuttui.
Kyselee miksi minä nyt sinne lähden. Sanoin että saat omaa aikaa koska sitä olet halunnut ja en ole vuosiin käynyt laskettelemassa. Vuokrasin mökin sieltä ja lähden torstai illalla ajamaan ja ajan koko yön. Ei tyttöystävä halua että lähden koska kysyi voiksä peruuttaa sen. Sanoin en vaan lähden koska ei nyt ole muutakaan tekemistä.
Kommentit (69)
Onko naisellasi syytä epäillä ettet lähtisi yksin sinne? En väitä että olisi mutta aika useasti epäilyihin on epäilijällä jokin syy
Ok mutta mistä sä haluaisit keskustella, mikä tässä oli nyt se pointti?
Lopeta naisen hyväksikäyttö ja sitten vasta tekemisiin naisten kanssa kun olet valmis vastuulliseen avioliittoon eli tuollaiselle reissulle vaimo mukaan ja yhdessä sovitte siitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisellasi syytä epäillä ettet lähtisi yksin sinne? En väitä että olisi mutta aika useasti epäilyihin on epäilijällä jokin syy
En tiedä mitä epäilee mutta ollaan aika tiiviisti aina kaksin. En ole pettänyt koskaan koska en käy koskaan missään baareissa edes. Kävin baarissa viimeksi joku 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Se että naiset on mustasukkaisia ja jos mies lähtee johonkin yksin niin nainen luulee että mies pettää. T: Eri kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Lopeta naisen hyväksikäyttö ja sitten vasta tekemisiin naisten kanssa kun olet valmis vastuulliseen avioliittoon eli tuollaiselle reissulle vaimo mukaan ja yhdessä sovitte siitä myös.
Hyi kamala jos mun pitäisi lähteä miehen mukaan laskettelureissulle, ei kiinnosta pätkääkään. Ihan saa mennä itekseen ja mä jään kotiin nauttimaan yksinolosta. Mennään sitten yhdessä kesällä reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä eihän kaikkien pidä naimisiin mennä.. Vastuullisuus on sitä molemmat kunnioittaa vapaaehtoisessa parisuhteessa toisiaan ja keskenään sovittuja pelisääntöjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että naiset on mustasukkaisia ja jos mies lähtee johonkin yksin niin nainen luulee että mies pettää. T: Eri kuin ap
Naiset? Siis kaikki? Miten tuo tutkimus on tehty, mua ei ainakaan ole haastateltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä epäilee mutta ollaan aika tiiviisti aina kaksin. En ole pettänyt koskaan koska en käy koskaan missään baareissa edes. Kävin baarissa viimeksi joku 15 vuotta sitten.
Se on hienoa että olet ollut uskollinen, mut eihän se baaria vaadi että päätyis uskottomille poluille
Eli te ette oikein osaa kommunikoida ja nyt ulkoistit kommunikaation vauvalle, kyllä siitä hyvä tulee!
hyvää matkaa ja pidä paras huoli itsestäsi
Taidat olla kuitenkin häntäheikki, koska et halua naistasi mukaasi. Itsekäskin kun et kysynyt häntä mukaasi.
Aha. Miksi halusit suoltaa tämän palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs valinta vaikka sinulla on siihen oikeus. Miksi et pyytänyt naistasi mukaan? Ruka & Kuusamo on upea paikka.
No miksi pitää aina nainen ottaa mukaan.
Mikset ota häntä mukaan?
Vai onko tää poikien reissu jossa mennään maksullisiin naisiin.?
Eikö olisi mukava saunan jälkeen että olisi joku jota paukutella edestä ja takaa?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kuitenkin häntäheikki, koska et halua naistasi mukaasi. Itsekäskin kun et kysynyt häntä mukaasi.
Mikä tuossa on itsekästä? Meinaat että parisuhteessa pitää roikkua toisissaan kiinni eikä mitään voi tehdä itsekseen? Ahdistavaa!
t.nainen
Voi että mä olisin tyytyväinen, jos mun mies lähtisi jonnekin viikoksi ja saisin olla yksin .
Mutta eihän tuo ikinä mihinkään lähde. Ikinä ei saa olla yksin :(
Itsekäs valinta vaikka sinulla on siihen oikeus. Miksi et pyytänyt naistasi mukaan? Ruka & Kuusamo on upea paikka.