Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haalarit, hanskat, pipo ja saappaat yhteensopivat - kuinka tärkeäksi koette

Vierailija
21.09.2007 |

että nämä sopivat yhteen värien suhteen? Koska mulle se on tosi tärkeetä ja mies taas ehdotti et punaiset kintaat vaikka äsken ostettu lila-roosa haalari, halloooo....?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asusteet on sit limeä :)

pääasia toku et lapsella hyvä olla ja ulkoilla ja lämmin, mutta itse koen sen suht tärkeäksi :)

Vierailija
2/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan on hanskat ja saappaat ja mieluiten samaa paria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin siihen, että kokonaisuus on nätti, mutta kestän kyllä (juuri ja juuri ;) jos mies pukee punaset rukkaset violetin haalarin kanssa. Ja muiden lasten vaatteisiin en kiinnitä mitään huomiota ainakaan arvostelumielessä. Helppoahan se olisi jos osaisi ottaa tuonkin asian rennommin.

Vierailija
4/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla vaikeeta ostaa yhteensopivia asusteita lapselle. Ne on yhtä lämpimät kuin rumat yhteen sopimattomat...

Vierailija
5/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vauvana mulla oli traumana se, että mukana oleva tutti sopii vaatteisiin.

Pyrin ensinnäkin ostamaan kaikki asusteet yksivärisinä ja mieluiten tummansinisinä. Näin ne menee yleensä kaikkien värien kanssa. Haalareissakin tökkii usein kun jotain kirkkaanpunaista yhdistetään rosaan tms. Yök, yök, yök. Haalarissa saa olla mieluiten vain kahta väriä, korkeintaan kolmea jos ne kaksi muuta sopii yhteen - esim. tummansininen, vaaleanpunainen ja eri sävyinen vaaleanpunainen.

Vierailija
6/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ehkä itselleni oli jo vauvana tärkeää että se tutti sopii vaatteisiin - paljon mahdollista, kun musta kerran tuli tällainen nipo :) Mutta tarkoitin kyllä että minulle äitinä oli tärkeää että vauvan tutti sopi hänen vaatteisiinsa :)

Ja tuo jep, jep lähti vahingossa kun yritin tätä kirjoittaa - perjantai :)

T: Olinkohan edellä 7 ja 8

Vierailija
7/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeasti jaksa välittää, kunhan on lämpimästi päällä.

Vierailija
8/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin omassa vaatetuksessakin!

Vierailija
9/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä mahdollisimman edullista, eikä silloin ole yleensä paljon valinnan varaa. Toki valitsen yhteen sopivia silloin kun se on mahdollista, mutta jos pitää valita 5,99¿ hanskat jotka ei ihan sovi muihin vaatteisiin tai sitten 15,99¿ hanskat jotka sopii, niin kyllä ne halvemmat lähtee ilman muuta mukaan.

Vierailija
10/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mitenkään ylitsepääsemättömän vaikeaksi löytää haalareihin sopivia asusteita edulliseenkaan hintaan.

Kengissä olen valmis vähän joustamaan tuosta väriasiasta, sillä meillä on aina useampia ulkovaatekertoja käytössä, eivätkä kaikki kengät vain voi käydä kaikkien vaatteiden kanssa täydellisesti yhteen. Yritän kuitenkin parhaani mukaan löytää jokaiselle asukokonaisuudelle myös sopivat kengät, tai ainakin valitsen vähemmän sopivista ne vähiten eriväriset.

Vierailija
11/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sentään pojilleni pinkkejä rukkasia osta, mutta muuten mä olen se, joka ostaa kaikki viime sesongin hatut ja rukkaset ja toppahousut alennuksella pois, joskus jopa seuraavalle vuodelle odottamaan, jos hyvään hintaan saa.

hassua, joskus mä katson noita lapsia joilla kalliit sävy-sävyyn vaatteet, ja huomaa että heillä on märät kamppeet, kun on ostettu koko setti - mutta vain yhdet kappaleet. Ihmettelen, eikö äidille ole tullut mieleen, että kuivat vääränväriset olisivat paremmat kuin märät limenväriset?

Vierailija
12/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kaikki on sitä samaa sävyä niin melkein kaikki sopii toisiinsa. Nytkin on nuo kylmemmän sään varusteet vielä vähän hakusessa, joten pääasia on ollut, että lapsella on kelin mukaiset vaatteet päällä, oli väri tai sävy ihan mikä tahansa (on myös kaikkea muilta saatua tavaraa). Ja lapsella ikää alle 2v. Ajanmukaisuus menee aina värien edelle!!!

Vierailija
13/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö kaikille aina ostaa uutta vain sen takia, että entiset (hyväkuntoiset) sattuu olemaan väärää väriä??

Vierailija
14/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aikaa, energiaa eikä mahdollisuutta etsimällä etsiä edullisia, tietyn sävyisiä pipoja, hanskoja ja kaulahuiveja. Ostan siitä kaupasta, minne menen niitä ostamaan. Toki pyrin ostamaan sellaisia, jotka sopii muihin ulkovaatteisiin. Mutta jos ei sovi, niin voi voi.

Niin ja miettikää, itse olin eilen liikenteessä vihreässä ulkoilupuvussa ja TUMMAN LILAT sormikkaat kädessä =O Että sellaiset lapset, millainen äiti ;) Niin ja ei edes hävettänyt...

Vierailija
15/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsilla jopa villasukat sopii haalarin väriin. puhumattakaan pipoista, lapasista, kintaista ja kengistä. Mut yleensä teen niin et ostan vain haalarin (tai takin) ja kengät ja loput asusteet teen itse, tulee just oikeanlaiset ja persoonalliset!

Vierailija
16/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ole tykästynyt Hans Companyn talvirukkasiin, sellaisiin joissa ei ole mitään tarranauhoja ja tummanharmaa karvavuori. Niitä ei ole kuin suunnilleen kirkkaanpunaisena ja tummansinisenä, joten tummansiniset olen tytöille ostanut vaikka muut asusteet ovat vaaleanpunasävyisiä. Kaupunkireissuilla lapsilla on yleensä sormikkaat ja pipot, niitä on helpompi löytää vaikka missä sävyissä.

Vierailija
17/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo turhantarkka mutta en mielellään mitään ihan eri maailmasta olevia asusteita lapselle laita.

Vierailija
18/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostetaan kallis haalari ja sitten repästään joku ale hattu päähän? Meillä siis on kaikki sävy sävyyn jos joku ei vielä tajunnut :) Joka takkiin ja pukuun olen ostanut omat hanskat ja hatut.

Vierailija
19/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin mummolle lankaa villasukkia varten, sinistä punaista ja keltaista. Lapsella oli tummansininen pipo jossa punaisia ja keltaisia raitoja.

Mummo ei voinut kutoa näistä sukkia kun oli niin hienot langat vaan kutoi niistä ylijäämälangoista mitä hänellä oli, vihreää ja lilaa.

Vierailija
20/32 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi ostetaan kallis haalari ja sitten repästään joku ale hattu päähän? Meillä siis on kaikki sävy sävyyn jos joku ei vielä tajunnut :) Joka takkiin ja pukuun olen ostanut omat hanskat ja hatut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme