Näkijä
Kommentit (16)
Jostain syystä näen joulupöytäliinan/kaitaliinan ja kynttelikön.
En muuta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea ja rakkautta
Tämähän on ihana vastaus! Mitäpä sitä muuta kaipaa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä näen joulupöytäliinan/kaitaliinan ja kynttelikön.
En muuta.
Näky on poukkoileva pöytäliinan ja kynttelikön lisäksi näen uudenaikaisen mustan induktiolieden, jonka alla on kuitenkin vanhan mallinen uuni.. uuni on toisinaan puu-uuni tai takka lisäksi näen vaaleansinisen verhon ja vaalean linnun pysähtyneenä.. puolukanvarren ja pitkän mallista sammalta.. mäntyjen runkoja ilmassa lentävän mustavan nuolen, joka osoittaa minusta katsottuna koilliseen, vain osan nuolesta, joten en tiedä, onko se jousipyssyn nouli vai semmoinen katolla laitettava koriste, joka näyttää tuulen suuntaa saattaa olla uuniin liittyvä hiilihankokin ja hienoa hiekkaa
Näkyykö tukku rahaa? Noin 20000euroa? Laske ne rahat.
Näen hyvä tulevaisuuden jos pystyt pysymään täysin poissa täältä palstalta. Jos et pysty siihen, niin sinulla tulee olemaan karmea tulevaisuus ja loppuelämä
terv. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Näen hyvä tulevaisuuden jos pystyt pysymään täysin poissa täältä palstalta. Jos et pysty siihen, niin sinulla tulee olemaan karmea tulevaisuus ja loppuelämä
terv. Näkijä
En ole kuin käynyt piipahtamassa joskus täällä. Ei minua vaan rnää kiinnosta nämä jutut täällä.
Valoisan. Maaliskuun puolessa välissä pimeys jo väistyy ja juhannuksen aikoihin maailmasi on valoa tulvillaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv. NäkijäEn ole kuin käynyt piipahtamassa joskus täällä. Ei minua vaan rnää kiinnosta nämä jutut täällä.
Muuten vaan tiedät Näkijästä. Vaikka et ole koskaan käynyt. Juu, juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv. NäkijäEn ole kuin käynyt piipahtamassa joskus täällä. Ei minua vaan rnää kiinnosta nämä jutut täällä.
Yhdyn tähän kaikkeen, vaikken näkijä olekaan. Terv. Arkijärki
Onnea ja rakkautta