Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M eettinen vaatevalmistaja, Esprit&Benetton ei! Eli merkista ei kannata maksaa kun viela sen lisaksi se teetetaan lapsityovoimalla.

Vierailija
21.09.2007 |

Enemmän alan panostamaan H&Mn, on jopa kukkaroystävällistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan vaatteet saa pestä 60 asteessa ja eivät nyppyyny tai haalistu ollekaan niin nopeasti kuin vaikka benetton.

Vierailija
2/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen boikotoinut Espritin lastenvaatteita jo jonkin aikaa sen vuoksi että hintaan nähden tyttöjen trikoopaidat ovat aivan luokattoman huonoja. Jo ensimmäisissä pesuissa venyttyvät ja vanuttuvat. Muutaman pettymyksen jälkeen en ole ostavut vaikka nättejä kyllä mielestäni ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n paidat taas tuntuu kestävän vaikka mitä, ja ne saa pestä kuudessakympissä. Taidanpa ostaa tästä lähtien vain sieltä.

Vierailija:

mutta itse olen boikotoinut Espritin lastenvaatteita jo jonkin aikaa sen vuoksi että hintaan nähden tyttöjen trikoopaidat ovat aivan luokattoman huonoja. Jo ensimmäisissä pesuissa venyttyvät ja vanuttuvat. Muutaman pettymyksen jälkeen en ole ostavut vaikka nättejä kyllä mielestäni ovatkin.

Vierailija
4/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateketjut eivät pärjänneet eettisyystutkimuksessa

Julkaistu: 5:21

stt

Vaateketjuilla on varaa petrata eettisyydessä, selviää kuluttajaorganisaatioiden tutkimuksesta.

Yli 30:tä eurooppalaista vaateketjua koskeneessa selvityksessä kävi ilmi, että joka kolmas yritys näytti olevan vailla kunnollisia eettisiä ohjeistoja.

Kuluttajaviraston mukaan Suomessa toimivista 12 ketjusta puhtaimmat paperit sai ruotsalainen Hennes & Mauritz. Edes parhaiten menestyneiden ketjujen vaatteita ei voi kuitenkaan pitää oikeudenmukaisesti valmistettuina.