Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi menehtyisi, sallisitko elintenluovutuksen?

Vierailija
24.10.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä se ei ihan noin mene.

Vierailija
2/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain noin kamalaa tapahtuisi haluaisin että sillä on ollut edes jokin tarkoitus, jos voisi pelastaa vaikka jonkun toisen lapsen hengen.

näin sitä ajattelee nyt, vaikea tietää kuinka oikeasti reagoisi jos lapsen menettäisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellaisesta pahasta voisi seurata jotain hyvää niin mikä minä olen sitä estämään?

Vierailija
4/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä pystyisinkö antamaan lupaa silpoa lapseni ruumis. Epäilen kovasti. Enempää en halua asiaa edes ajatella.

Vierailija
5/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehellä on kyllä ollut rahapussissa elintestamentti jo vuodesta 1998 mutta en tiedä mitä tekisin tuossa tilanteessa...

Vierailija
6/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ajatellut etta miehelta saa ottaa elimet jos kuolee, mutta lapsen suhteen aivot varmaan ihan luonnollisesti pitaa koko ajatusta ihan mahdottomana. en todellakaan osaa sanoa mita tilanteessa tekisin. saattaisi jopa olla etta ajattelisin etta kun mun lapsi kuoli niin kuolkoot muutkin. siis kuulostaa todella kauhealta mutta en todellakaan tieda kuinka reagoisin.

Vierailija
7/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua asiaa edes ajatella :( mutta tiedän etten koskaan pystyisi antamaan kenenkään silpoa lapseni kehoa vaikka se kuinka olisi jonkun toisen eduksi.

Vierailija
8/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten aloin tarkemmin miettimään asia... Saattaisi nimittäin käydä niin että en sallisi sillä en haluaisi että mun pienelle tehtäisiin mitään... Mutta toisaalta saattaisin sit kuitenkin sallia koska voisi olla että tuntisin että olisi "pakko"... Enpä tiedä, vaikea tilanne se tulisi ehdottomasti olemaan! Toivottavasti ei tarvitse sitä koskaan kokea...

Vierailija
9/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sydän ja keuhkot paskana jo nyt :(

Vierailija
10/10 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös omat jäseneni saisi hyödyntää.

Menee kai pilkunviilaamiseksi, mutta olen miettinyt että kumpi olisi parempi...

Tietääkseni tarpeeton ruumis voidaan joko polttaa tai haudata sellaisenaan.

Polttaminen varmaan vaatii enemmän lämpöenergiaa kuin tuottaa sitä. Eli kai suoraan lannoitteeksi tumppaaminen olisi kai ekologisempi vaihtoehto. Ainakin kuulemma luut eivät pala vapaaehtoisesti.

Pitäisikö ruumis avata ja kuivata ennen polttoa? Sillä voisi sitten vaikka lämmittää jotain järjestelmää. Vai käyttäisikö luomulannoitteena?

Kas siinä pulma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi