ystäviä Turusta?!
Hei, etsin ystävää seuraksi kahville, puistoon jne. Minulla on 9,5kk tyttö ja olen raskaana 17.viikolla. Mieheni on yötöissä ja nukkuu päivisin aika myöhään joten olen tytön kanssa paljon kahdestaan. Vanhoja ystäviä näen enää harvoin eikä yhteisiä puheenaiheitakaan tahdo löytyä. Asumme Itäharjulla, jos satut asumaan lähellä niin hyvä mutta kyllä ne bussit kulkee kauemmaskin. vastauset tänne tai sähköpostiini tipa.palikka@jippii.fi
Kommentit (4)
Moikka!
Joko on ystäväkiintiö täynnä? Eli olen 21-vuotias itäharjulla asuva avoliitossa asuva nuori nainen. Lapsia ei vielä ole, mutta vauvakuume on kova ja tässä odotellaan, että vauva itsestään ilmoittaisi. En ole montaa kuukautta viel Turussa ehtinyt asua, joten ystäväpiiri ei ole todellakaan iso. Joten olisi mukava saada lisää ystäviä =)
yteydenotot jenni.v@saunalahti.fi
mulla vähän samantapainen tilanne miehen kanssa kuin sullakin. olen 20 vuotias pian 1v tytön äiti ja toista odotellaan syntyväksi huhtikuun lopussa. nyt asustelemme vielä porissa mutta tässä kevään aikana (pian siis) olemme muuttamassa turkuun. mailaile mikäli kiintiösi ei ole vielä täynnä ruujsal@netti.fi :)
Olen 24-vuotias pojan (06/06) äiti Turun lähistöltä. Kirjoittele mulle: kesamamma83@luukku.com