Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeastiko ihmiset harrastatte seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
20.09.2007 |

Kuulostaa jotenkin ihan uskomattomalta. Meillä seksiä ei ole edes joka kuussa! En todellakaan ajattele seksiä kuin silloin tällöin (kuten nyt, kun kerran tämän palstankin avasin...), mutta vielä harvemmin kiinnostaa niin paljoa, että jaksais ihan toimiin ryhtyä. Onko asia ymmärrettävä niin, että toisille on annettu vahvempi libido kuin toisille?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja exällä oli kans noin. Tosin seksiä oli vielä harvemmin. Ei ollut läheisyyttä, mies muutti lasten syntymän jälkeen toiseen huoneeseen nukkumaan ja silti olisi pitänyt innostua seksistä aina, kun hän vonkasi. Siis jatkuvasti ja se ärsytti suunnattomasti ja vei loputkin halut...

Eron jälkeen olen seurustellut 3 vuotta uuden miehen kanssa ja meillä on (lapsistani 4 v. ja 7 v. huolimatta) upea seksielämä! Mies reissaa työkseen jonkin verran, mutta seksiä on silti vähintään 10 krt/vk. Välillä on tosin ollut hieman hiljaisempiakin kausia, mutta toisaalta välillä ollaan sängyssä käytännössä koko viikonloppu (kun lapseni ovat exällä) ja rakastellaan helposti ainakin 5 krt/päivä.

Seksileluja ei ole ollut, ei kolmansia pyöriä tms., mutta ollaan kuvattu yhteisiä seksileikkejä, lähetellään toisillemme seksipitoisia tekstiviestejä kesken työpäivän, käydään aina silloin tällöin pikaisesti " lounaalla" ja lasten mentyä nukkumaan on yleensä aikaa seksiin, jos ei ole pakollisiä ylitöitä. Toisaalta pikapano kesken töitten tekemisen piristää kummasti! :) Seksi ei ole KOSKAAN suunniteltua! Vaikka olisin mieten väsynyt, niin miehen ei tarvitse kuin katsoa tietyllä tavalla silmiin ja olen heti valmis! No, yhteistä taivalta on vasta kolme vuotta, mutta toivon sydämeni pohjasta, ettei tilanne muutu.

Vierailija
42/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaako sitä hommailla, viimeksi mietittiin viime viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti täytyy (yleensä kännissä) välillä päästää paineita, vaikkei toinen niin kiinnostakaan.

N38

Vierailija
44/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meilläkin on koira ja kumpikin urheilee vähintään 4 krt/vk. Eivät nuo (& lapset) seksiä estä! Järjestelykysymyksiä ne vain ovat, eikä oikeastaan edes kovin hankalia, jos on intoa. :)

Vierailija
45/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitään sanomista, jos arki vie toisaalle. Aivan sama, kuinka halukkaita on, jos on pakko puurtaa elämässä eteenpäin. Mun mielestä sillä hemmetin libidolla ei ole niin väliä koko suhteessa, kun molemmat tietää missä mennään ja on samalla asenteella mukana (ok, oma käsi tarvittaessa...)

Meillä alkoi suhde seksistä ja kolme vuotta sitä lentoa kesti. Nyt kuudetta vuotta mennään ja himoista huolimatta menee hyvin, vaikka ei kerkeä/jaksa sekstailemaan välillä viikkoihin! Itse vannoin ennen seksin nimeen, mutta kyllä elämässä on todella muutakin sisältöä, jonka rakkaan kanssa saa jakaa =)

Vierailija
46/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harrastavat 3-4 kertaa viikossa, jotkut 3-4 kertaa päivässä.

Itse en ole harrastanut yli 5 vuoteen. Eikä edelleenkään tee mieli. Asiaan saattaa vaikuttaa tietysti sekin, että exä kävi vieraissa...

No, samapa tuo. Harrastkoon ken haluaa ja niin usein kun haluaa, kunhan itse ei tarvitse tuota turhaa toimintaa suorittaa.

M30

Vierailija
47/57 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon niistä täällä puhutaan, tai siis naiset valittavat miehiään, mutta eipä ole täällä näkynyt. Kerro tarkemmin: eikö sulla tee mieli kn näet upeavartaloisen naisen? Outoa! Ei kai nyt joku vuosien takainen pettäminen enää voi vaikuttaa.

Vierailija:

Jotkut harrastavat 3-4 kertaa viikossa, jotkut 3-4 kertaa päivässä.

Itse en ole harrastanut yli 5 vuoteen. Eikä edelleenkään tee mieli. Asiaan saattaa vaikuttaa tietysti sekin, että exä kävi vieraissa...

No, samapa tuo. Harrastkoon ken haluaa ja niin usein kun haluaa, kunhan itse ei tarvitse tuota turhaa toimintaa suorittaa.

M30

Vierailija
48/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen upeavartaloisen naisen, niin ei tule mieleen muuta kuin miten ottaa hänestä hyvä kuva (harrastan valokuvausta), kuva jossa hänen vartalonsa esiintyisi parhaimmalla mahdollisella tavalla edukseen.

Juttu vain taitaa olla niin, että mitä kauemmin seksin harrastamisesta on, sitä vähemmän tekee enää mieli. Täällä palstalla lueskelen ja kirjoittelen lähinnä siksi että jos vaikka vielä joskus tekisi mieli, mutta eipä ole halut heränneet.

Täytyy kyllä sanoa, että energiaa jää aivan mielettömästi kaikkeen muuhun: nukun 2h vuorokaudesta (jää 22h muuhun käyttöön). Teen kahta työtä sekä vielä lisäksi etätöitä. Harrastuksia on 5-6 erilaista. Kunto on aivan ammattisotilaan tasoa..

Jotain kai tällekin haluttomuudelle pitäisi tehdä, ettei esim. vanhana sitten harmita. Niin, kiinnostus seksiin lähti siis vuosia sitten, eikä ole vielä näkynyt takaisin...

M30 (vastaaja nro 48)

Vierailija
49/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Väitän että keillä on vähäisesti seksiä harrastavat sitä jatkossa entistä harvemmin ja se voi käydä vaikeaksi ja tulee henkisiä esteitä seksille.

Seksin pitää olla spontaania ei kalenteriin merkattua niin kuin joku tuossa kertoi että heillä on huomenna - liekö kellonaikakin jo allakassa (kauhistuttava ajatus). Jos on noin vaikeeta niin sama lienee olla kokonaan ilman.

Kun lapset nukkuu niin voi rakastella illalla tai keskellä yötäkin tai aamulla ennen kuin lapset herää.

Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja jos sitä ei saa riittävästi niin liitto kärsii ja tilanne ajautuu siihen että se halukkaampi osapuoli hakee seksiä muualta. Uskokaa tai älkää mutta näin se vain on.

Kyllä se vaan näin menee. Kokenut kummankin kautta tapahtuneen.

Vierailija
50/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli haluton eikä myöskään suostunut puhumaan asiasta, mikä johti siihen, etten itsekään halunnut miestä enää ollenkaan. Joten hankin muita kumppaneita seksiin ja olin/olen mielestäni siihen myös oikeutettu kahden hiljaisen vuoden jälkeen...

Enkä usko, että liittoamme pelastaa enää mikään, koska kaikki tunteet kuolleet miestä kohtaan.

Eli haluttomat miehet: mikäli haluatte pitää naisenne kannattaa puhua (edes) silloin kuin nainen siihen tekee aloitteen!

Vierailija
51/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme syntymän jälkeen yli kolme vuotta sitten seksitahti hidastui niin, että seksiä on ollut vähemmän kuin kerran kuukaudessa, joka tapauksessa alle 10 krt/vuosi. Kertojen välillä saattaa helposti kulua kolmekin kuukautta aikaa.

On ollut aika kova työ saada itsensä vieroitettua seksistä niin, että voi jo keskittyä muuhunkin kuin seksin miettimiseen. Ikävä sitä puuhaa vaan tuppaa olemaan.

Vierailija
52/57 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastamme lähes joka päivä seksiä :) joskus parikin kertaa päivässä.

Vierailija
53/57 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitamme liittyvät seksin vähyyteen mieheni mielestä, n.3-4 kertaa viikossa ei riitä. minulle riittää 1. kuukaudessa. Mutta yhteiselämän ylläpitämiseksi tanssimme mieheni pillin mukaan. Ja olen todennut, että ainakin minun miehelläni on putkiaivot. Kun on tarpeeksi seksiä kaikki on hyvin.

Vierailija
54/57 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä haluaisin joka päivä ja useamminkin päivässä, olen aina halunnut useasti rakastelu vain on niin ihanaa.

N41

Vierailija
55/57 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En kyllä tajua että mistä edes revitte sen ajan, joilla seksiä 2-3 kertaa viikossa tai vieläkin useammin. Meillä ihan täysi työ että edes se kerta viikkoon. Nyt on jo sovittu huomiseksi. Miehellä on tänä iltana menoja ja olen lasten kanssa kotona. Mies tulee myöhään kotiin ja olen jo nukkumassa. Aamulla lapset herättävät ja aamut eivät siksi käy. Iltaseksiä rajoittaa sekin että käydään aina aamuisin suihkussa ja minä ainakaan en halua likaisena rakastella. Perjantaina sitten käydään illalla suihkussa ja sitten hommiin. Tylsää kyllä kun aina samat rutiinit mutta parempi tämä kuin ei mitään.

Nyt mä repesin, pesulle ensin XD

Käytä vaikka sitä alapää suihkua jos pitää puhdas olla....

parasta seksiä olen saanut extempore, heh... Olen iskenyt mieheeni kiinni okt-rakennustyömaalla, joskus autotallissa, marjametsässä...

Vierailija
56/57 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisi muuten mielenkiintoista tietää, pitääkö paikkansa, että duunareilla vahvempi libido (fyysinen työ > enemmän testosteroidia) kuin valkokaulustyöläisillä? Riippuu varmasti myös siitä millaiset liikuntaharrastukset jne, mutta miten tällä palstalla?

Joillain on vähemmän testosteroidia elimistössä kuin toisilla, senkin voi pienellä verikokeella mittauttaa ja saada apua. Sillä testosteroidin puutehan aiheuttaa miehille väsymystä, masennusta ja vetämättömyyttä muutenkin.

Vierailija
57/57 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tänään vaimo halusi myös keskellä päivää niin nyt tulee 3kertaa naitua.

m46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan