Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeastiko ihmiset harrastatte seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
20.09.2007 |

Kuulostaa jotenkin ihan uskomattomalta. Meillä seksiä ei ole edes joka kuussa! En todellakaan ajattele seksiä kuin silloin tällöin (kuten nyt, kun kerran tämän palstankin avasin...), mutta vielä harvemmin kiinnostaa niin paljoa, että jaksais ihan toimiin ryhtyä. Onko asia ymmärrettävä niin, että toisille on annettu vahvempi libido kuin toisille?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rakas vaimoni?

Vierailija
2/57 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua että mistä edes revitte sen ajan, joilla seksiä 2-3 kertaa viikossa tai vieläkin useammin. Meillä ihan täysi työ että edes se kerta viikkoon. Nyt on jo sovittu huomiseksi. Miehellä on tänä iltana menoja ja olen lasten kanssa kotona. Mies tulee myöhään kotiin ja olen jo nukkumassa. Aamulla lapset herättävät ja aamut eivät siksi käy. Iltaseksiä rajoittaa sekin että käydään aina aamuisin suihkussa ja minä ainakaan en halua likaisena rakastella. Perjantaina sitten käydään illalla suihkussa ja sitten hommiin. Tylsää kyllä kun aina samat rutiinit mutta parempi tämä kuin ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti niinkin, että tälle palstalle kirjoittavat seksuaalisesti aktiiviset ihmiset. Tähän porukkaan lasken myös ne, jotka ajattelevat ja haluavat paljon seksiä, mutteivät sitä saa. Sitten kun täällä kysellään montako kertaa viikossa naitte, vastaukset ovat usein noista ääripäistä: kerran oman miehen kanssa + neljästi fuck buddyn kanssa tai sitten neljä kertaa vuodessa.

En itse ole kiinnostunut autoista, ja jos nyt menisin jollekin tyhmälle autopalstalle, ihmettelisin että ihanko oikeasti jengi vaihtaa autoa joka vuosi, mulle riittää kerran viidessä vuodessa. Vähän kökkö analogia mutta kuitenkin.

Tämä palsta on kiinnostava, mutta asioiden yleisyydestä ei näiden viestien avulla kannata tehdä johtopäätöksiä. Täällä mies ja nainen laukeavat yhtäaikaa vähän turhan usein. Mutta kyllä mä silti ihmtelen miten miehesi päät (sekä ylä- että ala-) kestävät räjähtämättä jos noin harvoin on seksiä?!

t: m32, jolla seksiä ehkä 3 krt kahdessa viikossa

Vierailija
4/57 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libidot, aivan kuten luonteetkin, jaetaan jo syntymässä, eikä kukaan voi sille mitään, millaisen libidon saa. On siis aivan mahdollista, että ihmiset jotka muuten tulevat hyvin juttuun, ovat seksihaluiltaan aivan eri tasoilla. Eikä kummassakaan ole mitään vikaa. He vain ovat erilaisia.

AIheesta on juuri kirjoitettu kirja englanniksi. Seksologi joka on tavannut työssään tuhansia pariskuntia 30 vuoden ajan on tehnyt kirjan havainnoistaan. Hänen mukaansa libidot voidaan jakaa karkeasti kymmeneen ryhmään - monet seksologit taas tekevät työtään olettaen, että olisi olemassa jonkinlainen " keskilibido" , joka olisi saavutettavissa.

En ole lukenut tuota kirjaa, mutta luin siitä arvostelun.

Vierailija
5/57 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastajia tapaan 1-2 krt viikko, ja eihän se riitä mihinkään!! Silloin kun jonkun kanssa on päässyt kahdestaan lomalle, niin sehän on ollut sitten 2-3 krt päivässä joka päivä ja tuntuu, että samaa voisi jatkaa ikuisuuden. ;)

Aviomies taas on sellainen, että parhaimmillaankin hän kykenee suoriutumaan vain 2 krt viikossa. Kyllähän sen silloin sieti kun oli kovasti rakastunut, mutta ei enää.

n30

Vierailija
6/57 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ihan normaalia että seksiä on 10 kertaa viikossa ja sitä on ollut jo yli 20 vuotta eikä mitään vähenemisen merkkejä.

Vierailija
7/57 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vaikuttaa hakeeko seksiä pelkästään omaksi ilokseen vai onko valmis ottamaan huomioon myös toisen. Onko valmis olemaan uskollinen jne.

Libido on paljon monimutkaisempi käsite kuin se kuinka usein haluaa seksiä. Se on vain yksi asia joista libido koostuu.

Vierailija
8/57 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein niin että vain toinen saa " hoitoa" . Ta

Vierailija
9/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskottava se kai on, että kaikkilla ei ole juurikaan seksiä parisuhteessa. Me on oltu yhdessä yli 20 v ja seksiä on edelleen 8-12 kertaa viikossa. ja omat kivat molemmilla siihen päälle :)

Mutta ei tämä tilanne näin hyvänä ole säilynyt ponnisteluitta. Aktiivinen seksielämä vaatii paljon panostusta ja mielikuvitusta pitkässä suhteessa.

t. mään

Vierailija
10/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, jos seksin vähyys selittyy sillä, että käy vain aamulla suihkussa, niin minusta se on tekosyy. Minäkin tykkään rakastella puhtaana, enkä muutenkaan halua mennä puhtaaseen sänkyyni likaisena, joten käyn aina illalla suihkussa. Aamulla sitten pesen vain alapään, kainalot ja hiukset käymättä kokosuihkussa.

Vierailija
11/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain jotkut jaksa vaivautua. seksiinhän ei mene aikaa paljon, silloin tällöin voiolla pikaruokaa ja joskus gourmetruokaa.. ja tuo pesulla käynti tekosyynä on naurettavinta mitä olen kuullut?! vallan hyvinhän riittää jos pesee alapäänsä, hikistyyhän hommissa muutenkin. meillä ei ainakaan olla tullaisia niuhoja pesun kanssa, alapää täytyy olla puhdas mutta jos pitäisi aina joka neliösentti tuoksua ruusuilta niin hohhoijaa.

ihmiset ovat kummallisia! Seksi on nauttimista varten!! mitä seremonioita kerrakseen pitää suorittaa että voi päästä pehkuun. mulla ainakin katoaisi halut silän tien jos ukko sanoisi, että meen suihkuun ekaks.

Vierailija
12/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput hoitelen itsekseni.

Lapsen myötä alkaa varmaan tyystin seksitön ajanjakso.

Vierailija
13/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä tuntuu olevan iäisyys! eilen tyydytin itseni 3x

Vierailija
14/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen ollut vain pari viikkoa synnytysten jälkeen, kun ei vielä ole pystynyt peuhaamaan.

Mulla on varmaan ihan hyvä libido, koska tulee masturboituakin silloin tällöin sekstailun lisäksi.

N30

Vierailija
15/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä taas en todellakaan voi ymmärtää ihmisiä jotka voisivat helpostikin olla ilman seksiä viikko/kuukausi/vuositolkulla!

ei se mikään järjestelyongelma pitäisi olla, kyllä meillä miehen kanssa on nukuttu esim samassa sängyssäkin jo yli kymmenen vuotta niin eiköhän se siinä samalla hoidu ilman suurempia suunnitelmiakin, ja kun toinen on useamman päivän poissa niin täytyy jo turvautua omaan apuun...

ja kaksi lastakaan ei kyllä meidän kohdalla ainakan ole koskaan ollut oikeastaan mikään este seksille, lähinnä hidaste ja huono tekosyy jos niikseen haluaisi.

N32

Vierailija
16/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aidosti ihmettelen minkäläisia perheitä täällä on kun jaksavat noin paljon seksiä. Ymmärrän että on aikoja kuten meillä vaikka lomalla kun ei tarvi tehdä ruokaa, eikä siivota, ym niin energiaa riittää seksileikkeihin enemmän. Mutta siis meillä on 3 lasta ja yli 4 vuoteen en ole nukkunut öitäni ilman että joku herättäisi ainakin kerran yössä. Täytyy sanoa että mulle monesti tulee uni ekana mieleen kun lapset on nukkumassa ja pakolliset kotihommat tehtynä.

Voisihan sitä tietysti pikapanoja harrastaa, mutta minusta laatu on määrää tärkeämpi ja pikapanoista ei mulle naisena ainakaan ole mitään iloa.

Eli voisitteko te usein seksiä harrastavat kertoa montako ja minkä ikäisiä lapsia teillä on? Nauttiiko nainenkin teillä aina seksistä vai antaako vaan miehelle helpotusta? Ja miten jaatte kotityöt ja kuinka usein siivoatte (eli onko koti kunnossa vai yleensä sekaisin)? Onko toinen vanhemmista kotona lasten kanssa?

Kyselee yksi utelias kolmen lapsen työssä käyvä äiti jolle kerta viikossa on hyvä määrä (haluja joskus enemmän, mutta virtaa ei)

Vierailija
17/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattaa olla 5 kertaa tai sit vaankerra, jos minä nukahdan enne kun mies sängys niin ei useesti.

mut nt esikoinen menee jo 9 aikaa nukkuu niin jää omaa aikaa ja vauva nuklkuu hyvin vielä..

aamul kin sattaa olla jos haluttaa

Vierailija
18/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joinain päivinä saatetaan sekstailla sitten 2-3 kertaa, toisinaan jää useita päiviä ilman väliin jos kiirettä tms.

iltaisin lapset menee ajoissa nukkumaan, me voimme sitten saunoa tai käydä suihkussa yhdessä, katsoa sylikkäin leffaa sohvalla esim, ja ehtiihän aamuisinkin hyvin, varsinkin jos ei ole kova kiire.

ja näen paljon tärkeämpänä asiana sen että meillä on aikaa toisillemme ja suhteelle (varsinkin kun olemme ison osan ajasta töissä molemmat, eriaikaan vuorokaudestakin osittain ja välillä on työmatkoja), kumpikin pidämme seksistä sen verran paljon että se kyllä ajaa aina hoitamattomien kotitöiden edelle, ei se elämä siihen kadu jos vähän on imuroimatta tai silittämättä joku joskus, enkä kyllä nautikaan siivoushommista pätkääkään verrattuna seksiin ;)

eli kyllä nautin ihan aina seksistä vaikka se olisikin alunperin lähtenyt vain miehen kuumotuksista nivusissa, hän kun osaa aina hoitaa hommat niin että minäkin saan osani nautinnosta.

N32, lapset 6 ja 2

Vierailija
19/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta eikä synnytysten jälkeenkään ollut paria viikkoa pitempiä taukoja. Minulla ei ole vahva libido mutta miehellä on ja hän sit houkuttelee minut mukaan tai sitten ollaan vaan miehen paineitten ja minun läheisyyden kaipuun purkamiseksi. Suhde pysyy läheisenä ja kun seksiä on paljon, olo on rento ja tyydytetty. Silloin myös huumori lentää ja puolisko tuntuu rakkaalta.

Vierailija
20/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis on suhde todella hyvä ja huumori lentää. Vaikka seksiä ei olekaan montaa kertaa viikossa, niin silti meillä ei kiristetä hammasta.

Mun pointti on enemmän se että meidän molempien energia menee kodin- ja lasten hoitoon, niin että nautimme kun voimme vaan jutella sohvalla tai vaikka katsoa leffaa yhdessä kun lapset nukkuu. Minä naisena olen ollut normaalissa tilanteessa se aktiivisempi, mutta kumpikaan meillä ei jaksa seksiä montaa kertaa viikossa enää (ennen lapsia toki ja vielä yhden lapsen jälkeenkin). Mutta meillä tosiaan kaksi nuorempaa on ollut huonoja nukkumaan (allergiaa ja sairastelua) ja se verottaa meitä molempia. Kuitenkin molemmat halutaan että sitten kun sekstaillaan niin tehdään se ajan kanssa ja kunnolla. Meille tämä harvakseltaan sopii ihan molemmille, joten se ei luo ongelmia suhteeseen. Molemmat vaan ihmetellään (mieheni minua enemmän) miten joku voi harrastaaa lapsiperheessä noin usein seksiä. Mun mies kun jaksanut edes ilman lapsia kerran päivässä tahtia. Tai siis jos jonain päivänä oli vaikka 2-3 kertaa niin sitten piti pitää parin päivän tauko miehen takia.

Mutta siis kateellisena kuuntelen kuinka toisilla on aikaa ja vielä niin että molemmat haluaa suunnilleen samaan tahtiin. ONNEA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän