Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma loppuu. Ahdistaa.

Vierailija
07.07.2024 |

Huomenna töihin. Onko muita, ketkä haluaisivat jatkaa lomaa? 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu huomenna kans töihin. Rytmi sekaisin ja viiden aikaan aamulla tarvis nousta. Varmaan alkuviikko tulee olemaan aika raskas, mutta eiköhän se siitä..

Vierailija
2/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUsi loma odottaa joten uusia lomapäiviä mars mars keräämään. Ei ahdista, kiva kun on työpaikka mihin palata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette väärässä työpaikassa.

Vierailija
4/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UUsi loma odottaa joten uusia lomapäiviä mars mars keräämään. Ei ahdista, kiva kun on työpaikka mihin palata.

Olet onnekas, kun sulla on kiva työpaikka. Olen vähän jopa kade. 

Millä alalla työskentelet?

Vierailija
5/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä vailla mitään tietoa tulevasta ja jonkun kasvottoman virkaintoisen te-toimiston virkailijan soittelujen, tekstiviestien ja työllistämistoimenpiteiden armoilla ahdistaisi ihan helkkaristi.

Se, että palaa lomailemasta tuttuun työpaikkaan ei todellakaan ahdista. On kiitollinen olo.

Vierailija
6/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Unirytmi sekaisin, viideltä pitäisi lähteä polkemaan työpaikkaa kohti. Varmana sataa vettäkin. Ankeaa!

Tykkään työstäni mutta kyllä lomailu aina mukavampaa on. 

Vierailija
7/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan työ työnä ja vapaa-aika, yksityiselämä sekä loma erikseen. Kun erottaa nuo niin ei ahdista.

Vierailija
8/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on aikansa. Aika ahkeroida, aika lomailla.

Vierailija
9/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen sinkku.  Hyvä kun loma päättyy, on taas tekemistä, menoa ja meininkiä.

Pidin 3 vkoa lomaa, josta kaksi vkoa lapsuuskodissa, maaseudulla,  vanhemoien luona.

Se oli mukavaa. Oli kiva juhannus.  Äidin kanssa pestiin mattoja. Pakastettiin heille mansikat.

Juotiin kahvit ulkona, grillailtiin, isän aikoinaan rakentamassa grillissä.

Tää viimeinen vko oli tylsä.  Palasin omaan kotiin.Ystävän kanssa hengailtiin ale-myynneissä.

Ja kesäteatterissakin tuli käytyä.

Kuoharia tuli juotua, jonkin verran.

Vierailija
10/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas, kun sulla on kiva työpaikka. Olen vähän jopa kade. 

Millä alalla työskentelet?

Ei kai sillä alalla ole mrrkitystä? Vaan johtamisella, yrityskulttuurilla, työkavereilla. 

Vierailija
11/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi töitä, silloin ahdistaisi oikein huolella. Pelko työnhakijoilla nykyään joutua johonkin ilmaisorjaksi tai vastaavaa .. olisi jotain pakkohakua 4 työpaikkaa kuukaudessa muutoin työttömyysturva katkeaa ja muuta niskassa.

Vierailija
12/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pystynkö enää koskaan töihin, sillä menetin sairaudelle työkykyni. Edessä sairausloma/eläke/työttömyyskorvaus-byrokratiaralli ja loppuelämän huoli toimeentulon riittävyydestä. Olisi kiva jos olisi tuttu työpaikka mihin palata.

Yritän vain sanoa ap:lle, että näinkin voisi olla. Joten ei se töihin meno niin kamalaa ole.

Vierailija
13/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ahdistaa ja suorastaan vituttaa. Loman lopussa alkaa aina ajattelemaan että voi kun ei tarvitsisi käydä töissä. Mulla on elämäni aikana ollut yksi työpaikka johon oli kiva mennä kun loma loppui. Ja niille jotka sanoo että vaihda työpaikkaa: Olen vaihtanut useamman kerran eikä se läheskään aina vaihtamalla parane.

Vierailija
14/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka mistä saa tes-palkkaa.

Sinne menee ihan ok-asenteella koska voi suunnitella tulevaa lomaa.

On mahdollisuus taloudellisesti siihen. Tosin kuin ilman työpaikkaa.

Täydellistä työpaikkaa on vain harvoilla.

Vierailija
15/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä 4 viikkoa lomaa, mutta olisi jo kiva palata töihin. Tylsää.

Vierailija
16/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, huomenna takas töihin lomalta. Ja samaa mieltä että kiva kun työpaikka mihin palata. En itse asiassa edes ole sen suuremmin noteerannut että huomenna pitää palata, eli ei ahdista yhtään kyllä. Illalla kello vaan soimaan, no big deal.

Vierailija
17/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mulla oli viikon kesäloma kesäkuussa.

Vierailija
18/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä eläkeläismammanakin muistan ahdistuksen töihin menosta, vaikka olikin mieluinen työpaikka.Nopeasti kuitenkin tottui työhön ja meininkiin.

Vierailija
19/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lomaa ollut vasta viikko, eikä oikeastaan muuta tekemistä ole olllut kuin lepääminen. No hyvä sekin, vaikka loma kyllä palauttaisi paremmin, jos myös tekisi jotain kiinnostavaa ja piristävää. Mutta en oikein ole keksinyt mitään.

Kun loma loppuu muutaman viikon päästä, haluaisin mennä kokonaan uuteen paikkaan. Niin paljon siis kiinnostaa palata vanhaan. Olen jo kauan poislähtöä ja vaihtoa miettinyt. Ja varmaan sen kyllä teenkin, että vaihdan paikkaa. Irtisanoutumisilmoitus on jo itse asiassa kirjoitettukin. Vain ajankohta on vielä päättämättä.

Ihailen ja kadehdin niitä, jotka ovat löytäneet ihanan työn, jossa jaksavat käydä. Oma osa-aikatyö henkilökohtaisena avustajana on kestänyt pari vuotta ja olen lopen kyllästynyt työnantajani oikkuihin, kiukutteluihin ym.

Vierailija
20/65 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei loma tippakaan palauta, rentouta tai muutoin lataa akkuja hyvällä tavalla, niin ilman muuta kannattaa miettiä huolella mihin helkkariin sitä on sitten palaamassa.

Kyllä sitä vaihtoehtoja ennen pitkää löytyy mikäli on työkyky tallella eikä siis rajoittavia sairauksia tai muuta.