Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan oikeastiko ihmiset harrastatte seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
20.09.2007 |

Kuulostaa jotenkin ihan uskomattomalta. Meillä seksiä ei ole edes joka kuussa! En todellakaan ajattele seksiä kuin silloin tällöin (kuten nyt, kun kerran tämän palstankin avasin...), mutta vielä harvemmin kiinnostaa niin paljoa, että jaksais ihan toimiin ryhtyä. Onko asia ymmärrettävä niin, että toisille on annettu vahvempi libido kuin toisille?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on selkeästi voimakkaampi libido kuin miehelläni ja monesti mietin, että miten paljon helpompaa olisi jos molemmilla olisi samanlaiset libidot.

Itse haluaisin monta kertaa viikossa, mutta mies on tyytyväinen n. 1krt/vko....ja vielä yleensä perjantaina (no nyt ei ole sitäkään, kun mokoma on työmatkalla). Miehellä on stressaava työ ja rakennamme taloa...eli käytännössä tilanne on se, että mies on kotiintullessaan yksinkertaisesti niin väsynyt, että vain kaatuu sänkyyn...perjantai on sitten ainut päivä jolloin työstressi on hetkellisesti vähäisempää, mutta la ja su menee niin täydellisesti raksalla, että sitten ei vain jaksa (minäkään).

Viikolla jos yritän lähestyä, niin hellyyttä kyllä saa, mutta ei muuta. Toisaalta olen erittäin tyytyväinen, mutta samaan aikaan erittäin turhautunut.

Vierailija
22/57 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten mielenkiintoista tietää, pitääkö paikkansa, että duunareilla vahvempi libido (fyysinen työ > enemmän testosteroidia) kuin valkokaulustyöläisillä? Riippuu varmasti myös siitä millaiset liikuntaharrastukset jne, mutta miten tällä palstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja miehemme olemme molemmat korkeasti koulutettuja ja kummallakin hyvin voimakkaat ja yhteensopivat libidot, eli seksiä n. 5 kertaa viikossa.

ja ainakin mun kokemuksella kovimpia panomiehiä ovat kyllä olleet korkeastikoulutetut ja älykkäät miehet, ja suurimpia pettymyksiä sängyssä tumpelot duunarit

Vierailija
24/57 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... ensihuuman jälkeenkin 7-14 kertaa/vko: joinain päivinäkerran tai joka toinen päivä ja välillä mennään max 6 krt/pvä - se on meiän ennätys ja jos limakalvot alkaa vastustaan: ceridal-öljy auttaa ja KY-jelly -grrli kyllä luistaa!!!

Vierailija
25/57 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli:

" Voisihan sitä tietysti pikapanoja harrastaa, mutta minusta laatu on määrää tärkeämpi ja pikapanoista ei mulle naisena ainakaan ole mitään iloa. "

*Samaa mieltä, aika vähän meillä noita pikapanoja, koska haluan orgasmini!;) Mutta siis harrastetaan kyllä 3-4krt viikossa silti, vaikka meneekin sessioihin enemmän aikaa kuin pikapanoissa. Seksi meille tärkeää.

" Eli voisitteko te usein seksiä harrastavat kertoa montako ja minkä ikäisiä lapsia teillä on? Nauttiiko nainenkin teillä aina seksistä vai antaako vaan miehelle helpotusta? Ja miten jaatte kotityöt ja kuinka usein siivoatte (eli onko koti kunnossa vai yleensä sekaisin)? Onko toinen vanhemmista kotona lasten kanssa?

Kyselee yksi utelias kolmen lapsen työssä käyvä äiti jolle kerta viikossa on hyvä määrä (haluja joskus enemmän, mutta virtaa ei) "

*Meillä on myös kolme lasta: 1v, 2v ja 6v eli alle kouluikäisiä kaikki. Ei lasten määrä ja ikä ole siis este seksille, jos ei niin halua. Spontaania seksiä päiväsaikaan ei ihan noin vain saa, mutta ei se kauheasti haittaa. Kiusotellaan ja viritellään muuten tunnelmaa, niin illalla sitten touhutaan tai heti aamusta. Yöt on harvoin ihan yhtenäisiä meilläkään, kun tuo vuosikas vielä heräilee välillä. Meillä lapset menee nukkumaan viimeistään ysiltä, sitten alkaa aikuisten aika.

Meillä nauttii nainen aina seksistä, eli ei ole vain miehen helpotusta.

Kotityöt teen minä pääsääntöisesti, koska olen hoitovapaalla. Mies hoitaa mun kanssa yhdessä " lasten iltahässäkän" , imuroi, käy välillä ruokakaupassa sekä tekee pihatyöt. Siivotaan kun siltä tuntuu/näyttää että tarvii, kerran viikossa useimmiten, välillä harvemmin, jos ei vaan kertakaikkiaan huvita eikä ole vieraita tulossa kylään.;)

N30

Vierailija
26/57 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuota taas vähän lukuja laittaa, mutta kun aikaisemmin olen sitä yrittänyt, niin niitä ei muillakaan palstoilla ole uskottu. On pistetty ihan läskiksi, että joo joo, liiottele sinä vaan.

Silti meillä on reilusti enemmän yhdessäolovuosia kuin kenelläkään tähän asti vastanneista ja sama keskimääräinen seksikertojen määrä kuin mitä ahkerimmillakaan. Ja sama jatkuu edelleen ilman, että vähentymistä olisi edes näköpiirissä.

Olemme kohtuullisen liikunnallisia ja koulutukseltamme akateemisia. Tiedän, että olemme poikkeustapauksia ja olen siitä onnellinen. Minulla on maailman upein vaimo.

Vierailija
27/57 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suhde pysyy läheisenä ja kun seksiä on paljon, olo on rento ja tyydytetty. Silloin myös huumori lentää ja puolisko tuntuu rakkaalta.

Oon kyllä ihan samaa mieltä tosta asiasta ja sen takia ottaakin päähän kun meillä ei seksiä ole kun ehkä 2-3x kuussa, itse saa usein kinumalla kinuta... Ja olen sanonut että jos haluaa jotain erikoista tehdä niin kertoo vaan ettei siitä johdu tuo vähyys mutta kun mies ei vaan ole sellanen...Joskus tietty hänelläkin paljon aktiivisempia kausia mutta silti liian vähän....

N24 (1 lapsi)

Vierailija
28/57 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että keillä on vähäisesti seksiä harrastavat sitä jatkossa entistä harvemmin ja se voi käydä vaikeaksi ja tulee henkisiä esteitä seksille.

Seksin pitää olla spontaania ei kalenteriin merkattua niin kuin joku tuossa kertoi että heillä on huomenna - liekö kellonaikakin jo allakassa (kauhistuttava ajatus). Jos on noin vaikeeta niin sama lienee olla kokonaan ilman.

Kun lapset nukkuu niin voi rakastella illalla tai keskellä yötäkin tai aamulla ennen kuin lapset herää.

Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja jos sitä ei saa riittävästi niin liitto kärsii ja tilanne ajautuu siihen että se halukkaampi osapuoli hakee seksiä muualta. Uskokaa tai älkää mutta näin se vain on.

Vierailija
29/57 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme yhteen, oli seksiä 7-8 kertaa viikossa.

Nyt kuusi vuotta ja kaksi lasta myöhemmin tuo 4 kertaa, ja molemmat ovat ihan tyytyväisiä. Minä tosin vonkaan joskus enemmän mutta pärjään tuolla neljällä kerrallaki.

Vierailija
30/57 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on aina aikaa ja rahaa niihin asioihin, joita hän pitää tärkeänä. Siis mahdollisuuksien rajoissa.

Vierailija
31/57 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en nää mitään ihmeellistä siinä että on usein seksiä.

5v yhessä,seksiä vähintään joka toinen pvä ja ihan siis vaan oman miehen kanssa.

Vierailija
32/57 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy aikaa, täytyy vaan ajoittaa. Joskus aamulla ehtii hyvin, toisinaan silloin kun lapset katsovat piirrettyjä, yleensä illalla kun lapset jo nukkuvat. Kiusoitellaan toisiamme pitkin päivää, kutitellaan, pussaillaan, silitellään jne. Yleensä keksitään paljon uutta, asentoja, paikkoja, tapoja, leluja.. Lähetellään seksikkäitä viestejä tai kuvia jos toinen on poissa, linkkejä mielenkiintoisille sivustoille jne.

Pitää mielen virkeänä ja kilot poissa :D Ja nälkä kasvaa syödessä.

Olemme olleet yhdessä vähän alle 10 vuotta.

Vierailija
33/57 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä toistakymmentä vuotta. Yksi 4-vuotias lapsi. Olemme päälle kolmikymppisiä.

Seksiä minimissään 2-3 kertaa viikossa, mutta usein keskimäärin kerran päivässä, ja vapaapäivinä 2-3 kertaa päivässä... Molemmilla omaa kivaa yhteisen seksielämän lisäksi.

Minä naisena nautin joka kerta erittäin paljon, seksiä ei meillä harrastetakaan jos ei molemmat siitä nauti ja halua. Joka kerta saan yhdynnässä orgasmin, usein montakin saman yhdynnän aikana. Meillä seksiä harrastetaan aina pitkän kaavan mukaan, pikapanoihin emme ole kumpikaan vielä oppineet ;) Kun touhutaan, niin nautitaan sitten kunnolla :) Kotitöitä meillä tehdään niin, että minä teen suurimman osan mutta mieskin osallistuu mielestäni hyvin lapsen hoitoon ja tekee myös jonkin verran kotitöitä. Siivoushulluja emme ole vaan mieluummin olemme seksihulluja :-) Koti on usein sekaisin, mutta se ei ole maata kaatanut ja elämä on hyvää näin! Asiat tärkeysjärjestykseen. Molemmat teemme palkkatyötä.

Hyvä seksielämä ja muutenkin toimiva parisuhde on ainakin meillä vaatinut parisuhteen ja seksielämän arvostamista eli parisuhteen eteen työn tekemistä, paljon puhumista ja mielikuvitusta. Aika palapeliä elämä on, kun on yhteen sovitettavana parisuhde, lapsi, vaativat työt, molempien harrastukset, perheen yhteiset menot. Aina ei tosiaankaan aika riitä seksiin niin usein kuin sitä haluaisi. Suoraan sanottuna, paneminen on jatkuvasti mielessä ainakin minulla, mutta niin tärkeää kuin seksi onkin, niin elämässä on muutakin. Näin meillä ajoittaisesta väsymyksestäkin huolimatta :)

Vierailija:

Eli voisitteko te usein seksiä harrastavat kertoa montako ja minkä ikäisiä lapsia teillä on? Nauttiiko nainenkin teillä aina seksistä vai antaako vaan miehelle helpotusta? Ja miten jaatte kotityöt ja kuinka usein siivoatte (eli onko koti kunnossa vai yleensä sekaisin)? Onko toinen vanhemmista kotona lasten kanssa?

Vierailija
34/57 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kerran viikossa.

Meidän makkarissa on tasan kolme asentoa, suuseksiä saa vain mies, mitään leluja ei ole, eikä muitakaan mausteita. Esileikki on olematonta ja liukkarit käytössä. Seksimme tähtää miehen orkkuun. Kun se saavutetaan, on seksimme siltä kertaa ohi.

Jos mies on oikein huomaavaisella tuulella (mitä tapahtuu ehkä kaksi kertaa vuodessa), hän saattaa kysyä, että " saitko?" . Kun sanon että en, hän vain tokaisee, että ehkä ehdit sitten ensi kerralla mukaan!

Ei puhettakaan, että seksiä siitä jatkettaisiin lelujen tai suuseksin merkeissä.

Ei minun ainakaan tämän useammin tee mielikään seksiä.

Mies ei tykkä hiplata alapäätäni käsillään eikä myöskään tykkää antaa suuseksiä. Naisen värkki on hänen mielestään vain panoreikä, ei siihen tarvitse sen kummemmin seksissä keskittyä. Esileikkikin on sitä varten, että saadaan kalu kovaksi. Jos nainen ei ole siihen mennessä ehdinyt kostua, sillä viiraa pässä, ja sitten vaan liukkarit peliin.

Mies vielä luulee, että minussa on jotain vikaa, kun en kostu tarpeeksi seksiä varten. Ihan aidosti luulee, että nainen voi kiihottua vuodesta toiseen kerta toisensa jälkeen vain siitä ilosta että saa tyydyttää miehen.

Olen sanonut hänelle, että kaipaisin seksiin hieman enemmän intohimoa, ja ehdottanut kaikenlaista.

Alkuaikoina kiihotuin seksistä jo kun kosketimme toisiamme, mutta kun olen oppinut kymmenien kertojen jälkeen, ettei seksi ole minun toiveitani varten, jotenkin sitä kiihottuminen on kummasti vähentynyt.

Olen esim ehdottanut, että molemmat vuorollaan toisivat makuuhuoneeseen jotain uutta piristettä, niin mies toteaa, että sen kun keksit, hän ei ainakaan enää mitään uutta tarvitse, koska seksimme on hänen mielestä ihan hyvää. Jos minulle ei kelpaa seksi joka kelpaa hänelle, niin minun päässähän se ongelma on.

Minusta on niiin tylsää kun aina saa olla se joka keksii mitä siellä tehdään (eikä mies siis kaikkiin ehdotuksiin edes suostu). Seksissä ei ole minulle mitään yllätystä, sillä päätän kaiken. Milloin vaihdetaan asentoa, saako mies suuseksin loppuun vai jatketaanko ratsastamalla jne.

Minun mielestäni yllätyksellisyys on tärkeä osa seksiä. Minulle jää tuo puoli seksistä kokonaan puuttumaan, koska mies tykkää että päätän asennoista.

Minulta on kaikki halut ihan maassa. Tuota yhtä kertaa parempi vaihtoehto olisikin nolla kertaa.

Joten te jotka luulette, että seksin vähyys olisi vain huonoa organisointia tai sitä, että seksi ei ole tärkeää, olette ainakin kohdallani väärässä. Kyllä seksi on erittäin tärkeää, mutta tämänkaltainen seksi jota nyt on, ei ole tärkeää. Ne ovat kaksi eri asiaa.

Ihanneseksiä haluaisin 3-4 kertaa viikossa, tämänkaltaista seksiä korkeintaan tuon kerran viikossa. Koska ei tunnu miltään!

Vierailija
35/57 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse reilu 6v. samanaisen miehen kanssa seurustelleena menetin uskoni ja rakkaus näuvettyi lopulta, ja onnkesi, sillä sitten löysin elämäni miehen jonka kanssa olen nyt ollut jo yli 10v. yhdessä, naimisssa ´a lapsia, ja siltikin meillä on maailman parasta ja nautinnollisinta seksiä.

mutta ymmärrän siis hyvin tunteesi, ja ikävä kyllä en osaa muuta neuvoa antaa kuin että luovu hänestä ja etis itsellesi arvoisesi mies. ikävä kyllä tuollainen syö loppuun rakkauden lopulta ja ei mies siitä tule miksikään muuttumaan. ymmärrän myös senkin että jos e seksiltä ole koskaan odotettavissakaan mitään tuon enempää, ei niitä kertoja enää huvita kovin usein odotellakaan innolla.

Vierailija
36/57 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet kimpassa jo kohta kymmenen vuotta ja seksin määrä on pysynyt vakiona oikeastaan koko ajan. Eli harrastamme seksiä 6-10 krt viikossa. Ei mielestäni ole mikään syy " ettei ole aikaa" ?!? Tottakai on aikaa jos on haluja !

Meille kummallekin on seksi erittäin luonnollinen tapa osoittaa toiselle rakkautta ja hellyyttä, hellimme toisiamme muutenkin paljon, halailemme ja suukottelemme, vaikkei meillä mitää lässyn lässyä olekaan.

Jotenkin tuo kaikki kuuluu vaan niin luonnollisesti meihin ettei siinä ole mitään outoa. Ei varmaan tule kummallekkaan mieleenkään lähteä vieraisiin. Tai ainakaan sen takia, että puutteessa pitäisi elää !

On upeaa kun voi ja saa nauttia rakkaastaan. Ja meilläkin on lapsia useita kappaleita ! Eli eivät he sitä estä jos itse sitä todella tahtoo !

Vierailija
37/57 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. meillä samoin ei seksiä edes joka kuussa. Nytkin taukoa reilun kuukauden verran. Itseäni kyllä haluttaisi... mutta mies ei sänkyyn pääse ennen nukahtamistani vaikka pyytäisinkin eli en taida häntä kovastikkaan haluttaa. Et näin meillä.

Vierailija
38/57 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä enempää jaksa kun on pitkät työpäivät ja 2 lasta ja koira. Ja pari joogailtaa viikossa. Joskus ei siis onnistu kertaakaan, koska lapsilla ei oo mitään tekemistä ja ne pyörii makkarin ovella.

Vierailija
39/57 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hatara tekosyy vaan mun korvissa.

T: yhdessä yli 11v, 2 lasta ja koirakin, silti seksiä keskimäärin 5 kertaa viikossa.

Vierailija
40/57 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin monesti parikin kertaa päivässä ja siihen suikit päälle. Meillä 3 pientä lasta 4-6vuotiaita. Viikonloppu aamuisin laitetaan lapset kattomaan lastenohjelmia kun puuhastellaan. Saatetaan tehdä sama myös iltapäivällä. Iltaisin kersat menee petiin klo 21:een mennessä niin sen jälkeen ehtii hyvin. Joskus viikolla viedään lapset kerhoon ja mies menee töihin vähän myöhemmin... Että kyllä sitä kerkiää. Makuuhuoneen oveen tosin kannattaa hommata lukko, niin ei tule yllätyksiä ; )