Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis apua, kasvaako monella teistä tosiaan haarovälissä SUORAA karvaa?

Vierailija
24.10.2008 |

Tänään uimahallin pukuhuoneessa eräs nainen pyllisti suoraan minuun päin, enkä voinut välttyä näkemästä hänen tavaraansa sellaisena kuin se ehtana oli.

Naisen persvaosta sojotti pitkää, piikkisuoraa karvaa, valehtelematta lähemmäs 10 cm pitkää! Minä kun olin luullut, että alaosaston karvoitus on lyhyttä ja kiharaa. ;)

Eikä tarvitse sitten hermostua - kunhan raportoin väistämättä näkemästäni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tosiaankaan mitään 10 cm pitkää. Olen muutenkin aika vähä- ja vaaleakarvainen.

Vierailija
2/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karva vähän pörröinen on, muttei kihara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ne kylläkin pois mutta sellaisia muistelisin niiden olevan...

Vierailija
4/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei se nyt ihan piikkisuoraa olis -eikä missään tapauksessa 10 cm pitkää.

Vierailija
5/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan vähän kaarevia mut kiharia ei koskaan. Tosin max. 1cm pitkiä :)

Vierailija
6/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän kähertimiä ja papiljotteja on keksitty vaikka minkälaisia. Näkemäsi mamma oli ehkä ollut vain kiireinen hallille lähtiessään ja jättänyt kähertämisen väliin sillä kertaa.

Vierailija
7/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa laittoivat ihan kohtuuhinnalla permanentin, ei roiku suorana enää vaan kaunis kiharapilvi vaan pilkottaa :)

Vierailija
8/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen monesti sellasen ranskalaisen letin niistä. Siis silleen, että se lopputupsu tulee sexysti tosta mahan puolelta pikkareiden vyötärön yli. Ihqu ja sexy, sanoo mun mieskin.

Vierailija
9/14 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ihmeessä ette ajele alapäitänne...järkkyjä pöheikköjä näkee uimhallissa..oli sitten suoraa tai kikkaraa nii pahalle ne karvat haisee miestenneki nenään...

Vierailija
10/14 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee höyläämisestä tosi pahoja näppyjä. Ja sitten en ylety/näe itse niihin takapuolen puolella oleviin (kun mulla ainakin jatkuu karvoitus persreikään saakka).

Vierailija
11/14 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkää paikkaa...leikkaan ne toki lyhemmäksi ja siistin bikinirajan....suoraa karvaa olisi minullakin....ja vaaleaa ja aika vähäistä, aito blondi kun olen.

Vierailija
12/14 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen paljon ja olen huomannut, että hiertymiä tulee jos karvat on ajeltu. SE tuntuu ikävältä.

Vierailija
13/14 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan haistele alapäätäni. :)

miks ihmeessä ette ajele alapäitänne...järkkyjä pöheikköjä näkee uimhallissa..oli sitten suoraa tai kikkaraa nii pahalle ne karvat haisee miestenneki nenään...

Vierailija
14/14 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen haluan neuvoja esimerkiksi niiden takimmaisten karvojen leikkaamiseen. Höylä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän