Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nyt iski epätoivo! Mä tulen hulluksi!!! Laihtumisesta asiaa, auttakaa!!!

Vierailija
20.09.2007 |

Jos nyt huomisesta alan laihduttaa siten, että syön 1000-1200 kaloria per päivä, pidän yhden herkkupäivän viikossa ja harrastan joka päivä jonkin verran hikistä liikuntaa, niin laihdunko minä??? Nopeastikin?

Jos olet tehnyt niin ja onnistunut, kerro siitä nyt tässä minulle!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin n. 0,5-1kg /vko kun söin 1200-1400kcal/vrk. En kyllä pitänyt mitään herkkupäiviä, vaan noihin kaloreihin sai välillä mahtumaan hyvinkin pullan tms. Yhteensä laihduin kai 15kg puolessa vuodessa... mikä on kaikki tullut takaisin, kylläkin paaaljon pidemmän ajan kuluessa. :(

Mulla ainoa tehokas laihtumiskeino on juuri ruokapäiväkirjan ankara pitäminen ja kaloreiden laskeminen.

Vierailija
2/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painavalla (esim. 90kg) ihmisellä peruskulutus on suurempi kuin kevyellä (vaikkapa 55kg). Jos siis tahtoo pitää saman tahdin painonpudotuksessa, kalorimäärää täytyy pienentää pikkuhiljaa. Tai sit täytyy vain tyytyä siihen että vauhti hidastuu. Onhan se hyvä niinkin.

Tsemppiä! Aloita jo tänään eikä vasta huomenna. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä, että jaksaa. Pitää vain miettiä, ettei syö mitään turhanpäiväistä, että saa kaikesta syömästään runsaasti ravinteita. Sitten laihtuu oikeastaan itsestään.

Vierailija
4/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet aina olemaan lihava kunnes teet jotain _nyt_.

Vierailija
5/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalorilaskuria googlettamalla löytää, minulla oli iso apu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän