Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OIKEA äiti on lapsensa kanssa! ja lapsi on kaikessa numero yksi!

Vierailija
04.10.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄÄRÄ äiti on lapsensa kanssa, joka sekin on numero kaksi?

Vierailija
2/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös itsekästä pistää yhden ainoan ihmisen tarpeet kaiken muun edelle. Vaikka se ihminen olisi oma lapsikin. Äideilläkin on tässä maailmassa muitakin rooleja ja velvollisuuksia kuin äitinä oleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneen tehtyjä satsauksia joko verotulojen tai palvelujentuottamisen kautta. Ajatellaan vaikkapa nuorta naislääkäriä, jonka koulutukseen on laitettu hirveästi rahaa, jota epätoivoisesti tarvittaisiin palvelutuotannossa ja joka jää kuudeksi vuodeksi kotiin kahden tai kolmen lapsensa vuoksi. Samalla taidot ruostuvat ja hän ei enää ole samalla tavalla pätevä palaamaan työhönsä kuin ennen lapsia. Kauheaa resurssien tuhlausta. Sitten tietysti on jokaisen ihmisen lähtökohtainen velvollisuus elättää ja ruokkia itsensä ja lapsensa, mitä valtaosa sellaisista perheistä, joissa toinen vanhempi on kotona ei täytä.

Tietysti naisella on myös velvollisuuksia itseään ja puolisoaan kohtaan ja nämäkin velvollisuudet saattavat tulla kotiäidiltä laiminlyödyksi. Samoin kotona olo voi vaarantaa perheen isompien lasten edut tai pitkällä tähtäimellä myös niiden, joita kotona hoidetaan (vähävaraisuus on merkittävä riskitekijä lapselle ja kotonaolon kustannukset ovat paitsi kotonaollessa suuret, niin ne myös kertautuvat perheen taloudessa vielä vuosia töihin paluun jälkeen) jne.

Vierailija:

3 kuten?

Vierailija
4/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 15 vuoden päästäkö, jos on vaikka viidestä lapsesta sen kolme vuotta kotona.

Vierailija
5/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen aina asettanut lapset ensin sitten muut asiat

lapset on niin lyhyen aikaa pieniä

Vierailija
6/6 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkii viisi lasta kolmen vuoden ikäerolla. Minä en tunne tai tiedä yhtäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän