Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keillä iskee masennus aina iltaisin? Päivät touhuan iloisena töissä tai kotona

Vierailija
24.10.2008 |

mutta viimeistään tähän aikaan iskee masennus ja itsesääli. Voi kun mulla on kurjaa ja yksinäistä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsymykseksi!

Vierailija
2/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys vaan tuo sen esiin, mutta jotain enemmän se on, vai mitä ap?

Mulla se iskee vähän myöhemmin. Käyn nukkumaan. Nukahdan ja nukun noin 15 min- 1 tunti ja sitten herään, välillä ihan sydämenjyskeeseen, lähes paniikkiin. Sen jälkeen en saa unta ja alan miettiä kaikkia mahdollisia murheita, joita päivällä ei oikeastaan edes ole. Sitten ahdistaa, eikä uni meinaa enää tulla... Välillä oikein pelottaa käydä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdan hyvin, mutta puolen tunnin, tunnin unien jälkeen herään pirteänä kuin tikka enkä saa enää unta. Elämän murheet ja stressaavat asiat pyörivät mielessä pitkälle aamuyöhön.

Onneksi nyt on taas mennyt paremmin.

Vierailija
4/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mitään huolta elämässä, ne painaa päälle iltayöstä todella pahasti

olen vain ajatellut että pimeällä yms. on muhun sellainen vaikutus?

Vierailija
5/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olet väsynyt ja stressaantunut mutta masennukseen en usko.

Vierailija
6/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esim. olen työtön ja olen päivisin ihan kauhean masentunut. Itken itsesäälissä, jopa kieriskelen lattialla ja ahdistaa ihan kauheesti. Työhakemusten kirjoittelu on täyttä tuskaa, ja turha kuvitella, että todellakaan soittaisin kellekään työnantajalle. Päivät on ihan järkyttäviä, kun muut on töissä ja minä yksin kotona. Sitten iltaisin, kun mies tulee kotiin, kokataan, pääsen harrastuksiini ym. "unohdan" tilanteeni ja voin erinomaisesti ja on mukavaa. Samoin viikonloput menee kivasti, jaksan tavata ihmisiä ym.

Eli minä olen masentunut ainoastaan sen ajan, kun pitäisi olla töissä, mutta olenkin kotona.

Vierailija
7/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman elämän kaipuuta? ap

Vierailija
8/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan mahdotonta saada?

Vierailija
9/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinpä miten kurjaa perheettömällä ihmisellä voi olla, jos masennus iskee päälle illalla töitten jälkeen. Kun siinä lähellä ei ole ihmistä, joka saisi ajatukset raiteille. Mitenköhän siinä selviää yön pimeinä tunteina? Ehkä katse täytyy vaan siirtää seuraavaan päivään tai seuraaviin hyviin tapahtumiin.

Muistakaahan immeiset, tärkeintä tässä elämässä ovat läheiset ihmiset!

Vierailija
10/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan mahdotonta saada?

Vierailija
11/11 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä tulee jo viiden maissa. Eli päivän olen hyväntuulinen, iltaisin ahdistunut. Olen miettinyt, voisiko olla jokin puutostila vai oireileeko kaamosmasennus vain näin. Siihen ei auta mikään ja se tulee joka syksy :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme