Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvoisat hoitsut!

Vierailija
19.09.2007 |

Jälleen kerran ammatinvalintakysymys.

Olen pahoillani, että te ette kasin tokarillanne päässeet sisään Okl:ään ja saaneet pitkää kesälomaa. Olisi varmasti kannattanut peruskoulussa panostaa opiskeluun. Ettekä päässeet sisään lääkikseen, jonne mielestääne kuuluisitte. Silloin kun te vetelitte kokeista seiskoja ja kaseja, toiset saivat kiitettäviä. Niin makaa kuin petaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat pitää itseäsi aika hauskana kun teit ihan oman aloituksen tälle kirjoituksellesi?

Mitä kadehdittavaa on opettajan ammatissa? En keksi yhtäkään asiaa.

Vierailija
2/6 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei halaja pekun opeksi eikä kyllä sairaanhoitajaksi. Eikä tuo lääkärin työ mitenkään hohdokasta ole.

t: Hän, joka veteli kymppejä ja josta silti tuli hoitsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä kadehdittavaa on opettajan ammatissa? En keksi yhtäkään asiaa.

Vierailija
4/6 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä kympin oppilaita hoitsuissa on tosi paljon:)

Lääkikseen ja Okl:ään tosin ei pääse ilman kiitettävää todistusta....

Vierailija
5/6 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitsu (kohta ex) enkä ole koskaan halunnut lääkäriksi.

Vierailija
6/6 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just sunlaisten opettajien takia kukaan ei kannustanut mua opiskelemaan kunnolla. Mä olin se kasin oppilas ja esim. lukion opinto-ohjaajalla ei ollut tarjota mulle mitään mielenkiintoista vaihtoehtoa jatko-opiskelupaikaksi. Joten musta tuli sitten sairaanhoitaja. Opettajan työstä en haaveillut ikinä. Mutta, jos esim. siellä lukiossa olisi ollut vähän kannustavampi ilmapiiri, olisin tajunnut, että yliopistossa on mahdollista opiskella muutakin kuin kieliä tai matematiikkaa. No olisin valinnut yhteiskuntatieteet, jos joku olisi sellaisesta maininnut. No yhteiskuntatieteilijän palkka ei välttämättä olisi ollut sen kummallisempi kuin sairaanhoitajan palkka ...

Mutta toivon todella, että sinä opettajana jaksat kannustaa myös niitä kasin oppilaita opiskelemaan, etkä luokittele heitä automaattisesti vähemmän fiksuiksi ja vähempiarvoisiin hommiin sopiviksi.