Mikä tekee miehestä kiinnostavan
Siinä se kysymys olikin lyhykäisyydessään.
Unohdetaan nyt ne vastaukset, että pitää olla maailman komein, ei sattuneesta syystä kiinnosta minua.
Mutta jos rankkaisitte arvon AV leidit jonkinlaisessa tärkeysjärjestyksessä, mitkä viehettää iskettäessä, ensimmäisten treffien aikana ja mikä on tärkeää pitkässä parisuhteessa. Voiko hyvä isäaines olla houkutteleva treffattavaksi, vai mikä painaa eniten.
Siis tyyliin,
1. silmät
2. koulutus
3. huumori
4. jne.
millä sen kosketuspinnan naisiin saa, kun joka paikassa tuntuu olevan parisuhteeseen halukkaita miehiä, mutta naiset loistavat poissaolollaan.
Tämä painaa minua.
T: Naista etsivä, erittäin hyvä mies (kaikilla itse keksimilläni mittareilla), mutta hämillään ja rakkautta etsivä. Paljon menossa ja aktiivinen, mutta yksin on joskus turhauttavaa tarpoa kun annettavaa ja elämänkokemusta olisi, sekä nöyryyttä ja lapsia vastuulla.
Kommentit (30)
Miehen silmistä ja otsasta tulee ensivaikutelma älykkyydestä - ja kun siihen yhdistyy suoraselkäinen, huumorintajuinen olemus (House-tyylinen sarkasmi käy), mies on puoleensavetävä. Suoraselkäisyydellä tarkoitan sitä, että mies seisoo luontevasti sanojensa/tekojensa takana ilman tarvetta esittää yhtään mitään.
Minä en kaipaa ruusuja ovelleni, ne ovat turhia. Oven avaaminen sen sijaan on ihan peruskohteliaisuutta, joskaan ei mikään ratkaiseva seikka. Mutta miehen fiksuuden olisi hyvä näkyä pienissäkin asioissa.
Miksi vapaita, hyviä miehiä on niin paljon? Eikö hyviä naisia sitten riitä?? Vai onko hyvillä miehillä niin paljon muutakin elämää ettei heidän tule panostettua naisen löytämiseen kunnolla?
Kiitos vastauksista.
Oli kiva lukea järkeviä vastauksia.
Joku kyseli mikä on miehiään ap, tässä lyhyesti:
- Akateeminen (valitettavasti DI, sille yhdelle)
- kaksi lasta 8 ja 7 v.
- olen kohta 37 vuotias
- juuri nyt työtön, mutta eiköhän tilanne korjaannu (työnanataja meni konkurssiin)
- oma auto ja säästöjä on ihan kivasti, vaikka ei valtavasti
- varallisuutta on sen verran että sijoittaminen kiinnosta
- työtehtäväni ovat olleet ja eiköhän jatkossakin vaativia ja melko hyvin palkattuja, olen ns. hyvätuloinen
- pukeudun mielestäni keskivertoa näyttävämmin ja paremmin, joskaa en paljon
- työasunani on suorat mustat housut ja pikkutakki
- harrastan kuntourheilua 3-6 kertaa viikossa (punttisali, uinti, lenkkeily, sulkapallo), hikoilen kunnolla ja laitan kamat aina pikapyykkiin treenien jälkeen (en siis haise hieltä)
- olen aina matkustanut työni takia jonkin verran ulkomaita myöden
- lapset ovat luonnolliseti tärkeitä
- olen selvästi keskivertoa seurallisempi/sosiaalisempi. olen vapaaehtoinen talkooremontteihin, autan ystäviäni monin tavoin ja kysyn usein, miten voin auttaa ja konkreettisesti autan tuttujani mm. muutossa, remonteissa, lasten tarhasta haussa jne.
- kaipaan naiselta älyllistä haastetta ja keskustelua. Naisella pitää olla jotain sanottavaa ja mielipiteet pitää edes jollain lailla osata perustella.
- Pyyhin kotona pölyjä ja pidän asiat järjestyksessä
- olen esteetikko ja arvostan kauneutta, sen näkee kodistani, joskaan makuasioista ei voi kiistellä
- alkoholia käytän kohtuullisesti ja enemmänkin hintavampia alkon tuotteita, kuin kaljan juomista. (punaviiniä, portviiniä, konjakkia ja erikoisempia oluita)
- elintapani ovat hyvä, ei ongelmia pelien, väkivallan, alkoholin, valehtelun, epäluotettavuuden, tupakoinnin kanssa.
- tiedän olevani ihmisistä välittävä ja nautin voidessani auttaa muita
- elämässäni on paljon huumoria, joka on Housemaista sarkasmia ja itseironiaa. House onkin yksi suosikkisarjoistani
- seuraan taloutta ja politiikkaa
- en pidä TV:n pahimmista ns. amerikkalaisista hömppäsarjoista
- olen "huono valehtelemaan" ja olen kokenut, että rehellisyys kannattaa, tiukoissakin paikoissa
- olen tarkka taloudessa
- leikin lasten kanssa mielelläni ja käyn lasten kanssa uimassa jne.
- en halua enää lisää lapsia, vaikka 3 olisikin ollut mielestäni "ideaali" lapsiluku
- suhtaudun vakavasti parisuhteeseen
- en missään tapauksessa ole tiukkapipo, vaikka omaankin omat periaatteeni ja näkemykseni, onhan itsellänikin ollut erilaisia elämänvaiheita ja erilaisia hyviä ystäviä
- en etsi panoseuraa, vaikka pieni irrottelu ja vapauden tuntu ei olisi pahasta
- kroppani on mielestäni keskivertoa parempi, vaikka en atleetti olekaan
- asun Etelä-Pirkanmaalla kaupungissa, jossa asuntomessut ovat puheenaiheena
Huonoja puolia:
- olen turhankin paljon järjestyksen ystävä
- tykkään rutiineista, jotta asiat sujuvat ja jotta aikani jää tärkeämmille asioilla
- saatan etsiä liian kaunista naista, vaikka omasta mielestäni en mitään missi tyyppiä etsikään
- olen siis turhankin esteetikko (naiset, kodin sisustus)
- kärsin joskus "liian hyvästä" omasta tuosta, eli voin saada tunnontuskia turhan pienestä
- vaadin omaa rauhallista aikaa itselleni
- mielialani voivat vaihdella melko nopeasti
- toisalta innostun todella nopeasti, mutta haluan liikaakin (ilmeisesti) asioiden tapahtuvat kuten itse haluan
- osaan kyllä muuttaa mielipiteitäni, mutta se vaatii hyvät perustelut (kanssani ei siis pärjää ihminen joka vaatii ilman perusteluja)
- olen tavoitehakuinen, pyrin jatkuvaan parantamiseen, eli en osaa rentoutua kunnolla, vaan kehittelen usein jotain
- olen tarkka taloudessa
- tarvitsen naisen joka "todella huomioi minut"
- en ole liian kohtelias, vaikka joskus olen ostanut ruusujakin
ap
Odotan naiselta pitkälti samoja asioita, kuin on odotettu mieheltä seuraavissa kirjoituksissa, 7, 20, 21 ja 25. Nuo kirjoitukset tuntuivat itselleni sopivimmilta ja mielestäni kuvaavat minua positiivisessa mielessä. Kaikki kirjoitukset olivat kuitenkin hyviä, jopa se inhorealistisin vihaaja.
Olin hetken aikaa match.comissa ja sielläkin miehet olivat yliedustettuina. Toki etsin vakavaa seuraa, mutta en ryppyotsaisesti ja tuntui että naisille ei mikään kelvannut. Myönnän että "menneisyyteni", saattoi olla vielä liian lähellä joidenkin mielestä, eivätkä aivan väärässäkään olleet. Olen iloinen henkilöistä (naisista siis) joita olen tavannut ja joiden kanssa on tullut pidettyä yhteyttä.
Ravintoloissa en isommin viihdy, varsinkaan kun törmää naisiin, jotka ovat nirppanokkia ja tuntuvat etsivänsä elämäsä prinssiä, eivätkä osaa heittäytyä keskusteluu ja nauttia tilanteesta. Toki liikenteessä on myös niitä keskustelevia naisia ja niiden kanssa olen todellakin nauttinut illasta, valitettavasti ovat usein varattuja. Jostain syystä sinkkunaiset heittäytyvät ylikriittisiksi ja menevät lukkoon, eivätkä vapaudu, kuten jo varatut naiset.
Välillä tuntuu, että naiset etsivät panoseuraa ja keskustelu ei kiinnosta vaan odottavat että tekisin ehdotuksen "kotiin lähtemisestä". Omat tarpeeni parisuhdett ajatellen ovat enemmänkin henkisellä puolella, vaikka seksi onkin itselleni todella tärkeää. Itse lähestyn parisuhdetta kuitenkin keskusteluiden ja uhteisten aiheiden ja huumorin kautta. Seksi voi testata sitten pienellä viiveellä, enkä edes halua mitään hurjastelua, tai sitten en ole ollut siihen valmis. Tiedä vaikka jatkossa "pelkkä seksikin" kelpaisi.
Kiitos kaikille vastauksista ja edelleen saa antaa.
ap
Saat varmasti vastauksia.
Mahdollisesti myös minulta. ;)
Tekisi mieli avata sähköposti osoite "Perhe.fi:n treffipalstalle" (eli siis tälle AV-palstalle), mutta enpä taida uskaltautua moiseen kuitenkaan.
Kiitos tuosta hauskasta rohkaisusta kuitenkin.
Ps. match.com sivuilla olin ihan omalla naamalla, eli vaikka en ole unelmien prinssi, niin olisi voinut huonomminkin käydä.
Vierailija - 25.10.2008 10:53 (ID 886217)
Kerro Ap sähköpostisi.
Saat varmasti vastauksia.
Mahdollisesti myös minulta. ;)
Mutta jos ei osoita kiinnostusta riittävästi niin nainen luulee ettei miestä kiinnosta. Jos taas on liian innokas niin naiselta menee maku. Jos nainen on aidosti kiinnostunut (mitä ei uskalleta näyttää ettei vaikuta olevan "tyrkky") hän yleensä pommittaa miestä niin että muuttuu "takertujaksi".
Monimutkaisia asioita...
Älä usko sanakaan mitä nuo höpöttää
mies51v
Ap, älä sinä usko tuota m51:tä, joka on paljastanut monessa keskustelussa luontonsa. Hänellä ei sitä naista tainnut ollakaan, voi ihme.
Ap kuulostaa hyvältä. Minua ei kiinnostanut nuo talous, politiikka, työ, omistaminen, mutta muuten.
Ainoa mikä huolestutti oli "tarkka taloudessa". Olen treffaillut miestä, joka oli siis pihi. Valitsi halvimman makaronin yms, vaikkei ollut tarvetta. Jos oli joku Rainbow tai siitä vielä halvempi merkki, niin aina sen. Siis jos oikeasti näkee vaivaa että löytää 2 centtiä halvemman tuotteen vaikka on normaalituloinen, niin minuun se tekee vaikutelman, että on pihi. Sitten alan miettiä, onko hän pihi myös emotionaalisesti. Tuo mies muuten ei koskaan ostanut minulle mitään lahjoja, minä ostin kyllä hänelle. Kerroin hänelle kyllä myöhemmin, että joululahjaksi esimerkiksi kirjaimellisesti vitosen maksavat hopeakorvikset olisivat olleet ihanat. Olisin käyttänyt niitä joka päivä, koska ne olisivat olleet häneltä. Ei mitään muistamista eikä edes korttia synttärinä, jouluna, ystävänpäivänä. Vaikka pieni suklaasydän ystävänpäivänä. Tai se kortti. No, ymmärtänet.
Mikä minua kiinnostaa;
1. Kun tavataan / mies "iskee": Hymy, katse, ilmeet, eleet. Juttelee ystävällisesti ja fiksusti. Itsestään selvää: Hygienia, hoidetut hampaat ym. Ei tietenkään ole räkäkännissä kun tavataan.
2. Kun ruvetaan tapailemaan: Älykkyys, huumori, luotettavuus. Hyvä seksi! Miehen pitää luonnostaan tuoksua minua miellyttävältä. Meidän pitää pystyä puhumaan kaikenalisista kiinnostavista asioista. Vaikka nyt fotoneista, jos niikseen tulee. Kirjallisuudesta. Tietty pitää olla elämänhallinta, ei päihde- tai muita ongelmia. Persun kanssa en voisi olla koskaan. Mieluiten tupakoimaton.
3. Parisuhteessa: LUOTETTAVUUS, ÄLY, HUUMORINTAJU, YHTEISET ARVOT, HYVÄ SEKSI. Siis korkea libido, paljon ja usein hyvää seksiä. Osaa rakastua ja rakastaa - kaikki miehet eivät osaa. Osaa ja pystyy sitoutumaan yhteen naiseen - ditto. Luonnollisesti hoitaa omat asiansa.
T. keski-ikäinen nainen
Koitetaas laittaa järjestykseen näitä juttuja, jotka miehessä iskevät.
1. Ystävällisyys - tykkään itsekin tehdä hyvän mielen toiselle, olen kiltti ja vastustan ihmisten komentelua ja polkemista. Toivon siis samaa mieheltä. Ilkeät ja kylmän oloiset kierrän sopivan välimatkan päästä.
2. Hymy ja katse
3. Kivan näköinen, omaa silmää miellyttävä olemus. Ja tässä on aika laaja skaala.
4. Tulee juttelemaan tai jos itse teen aloitteen, niin juttelee muutakin kuin "joo", "en tiiä", "kiva" ja "örh".
5. Nyt on herätetty jo kiinnostus! Loppu on kai sitten sitä kemiaa: onko meillä puheenaiheita, haluammeko tehdä juttuja yhdessä, ymmärrämmekö toistemme huumoria, tykkääväthän molemmat kosketuksesta ja läheisyydestä, entäs petipuuhat jne.
6. Jos kaikki natsaa, niin toivottavasti edessä on hyvä ihmissuhde, joka kehittyy ja kestää. :) Tässä iässä (22v) en vielä haaveile kihloista, naimisesta tai lapsista. Voi olla, että ne ovat ajankohtaisia myöhemmin, tai ehkä eivät. Turvallinen, vakaa, intohimoinen ja iloa tuottava parisuhde on kuitenkin se, mikä on haaveissa. Sen päälle on sitten hyvä joskus rakentaa perhe-elämää, jos siltä tuntuu.
- mies on ujo eikä ota onkeensa aloitteista/ei tee aloitteita
. miehen (ulkonäkö) vaatimuset ovat aivan ylimitoitetut - kukaan normaali nainen
ei kelpaa
- mies elää telkiytyneenä asuntoonsa eikä tapaa missään vapaita naisia, ei ainakaan mieleisiään.
- miehellä ei ole kykyä läheiseen ihmissuhteeseen toisen ihmisen kanssa.
- mies on jotenkin karmiva tai outo.
Mitähän vielä?