Tais käydä taas huonosti.. ? :(
Tapasin tuossa pari kk sitten netissä miehen, jonka kanssa eka illasta lähtien ollaan oltu tiiviisti yhteydessä ja vaihdettu pitkiä meilejä ja mesetelty. Mies sanoi haluavansa tavata mut viime viikolla, ja suostuin. Koska hän oli lähdössä työmatkalle, annoin numeroni josta tavoittaa jos ei nettiin pääse. Hän antoi omansa..
Eilen sain sähköpostia jossa ilmoitti että oli ottanut numeroni jotenkin väärin ylös ja soittanut vahingossa väärään nroon. Lähetin tekstarilla numeroni uudelleen. Ja sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään.
Toisaalta tuntuu että hätäilen liikaa, mutta toisaalta.. on hän ainakin facebookiin ehtinyt ja treffisivuillakin näyttää olevan :(
On tainnut mies tulla toisiin aatoksiin.. ja minä typerä kun ehdin jo ihastumaan ..
Kommentit (16)
Oikeesti jos haluaa suhun ottaa yhteyttä, tietää kyllä miten se onnistuu. Ällä missään nimessä enää nöyryytä itseäsi, jätkähän on oikea k-pää jos tällä tavalla lopettaa. Kyllä aikuinen ihminen voi ilmoittaa että on löytänyt jotain muuta tms että toisen ei tarvitse jäädä epätietoisuuden valtaan. Anna olla, vaikka pahaltahan se tietysti tuntuu :(
sillä on muitakin virityksiä sinun lisäksesi. Älä roiku, älä ole liian helppo. Masentavaa kun nykyään on chattaillen ja netistä niin helppo etsiä sivusuhteita, ja pyöritellä useampaa naista kerrallaan. Taidan huolia vain miehen, joka ei osaa käyttää nettiä, tai kirjoitella tekstareita. Näitä casanovia on jo nähty liikaa.
mutta olen törmännyt sellaiseen, että mies ei ota yhteyttä ennen kuin on kunnolla aikaa jutella tms. Eli olen itse vetänyt juurikin sen johtopäätöksen, ettei kiinnosta ja myöhemmin on paljastunut, että hän on vain lykännyt sen takia yhteydenottoa, että ei halua pikaista tekstaria vaan kunnon keskustelun tms. tai siksi, että sitten olisi realistinen mahdollisuus nähdä se toinen... Paha mennä sanomaan, syitä voi olla monia.
Mies on moneen kertaan sanonut (en ole itse asiasta kysynyt enkä sivunnut asiaa) että hän ei ole sen tyyppinen joka pyörittäis kahta tai useempaa yhtäaikaa. Oletin sitten että hän katsoo tämän meidän juttumme loppuun eikä saman aikaisesti virittele verkkojaan missään muualla.
Ja silti. Vaikka oiskin joku muu viritys tässä samalla, on aika tylyä noin vaan heivata mut yli laidan, varsinkin kun itse vielä maanantaina ehdotti treffejä.. Ilman selityksiä.
Ehkä mä sitten vaan annan olla. :(
Mies on moneen kertaan sanonut (en ole itse asiasta kysynyt enkä sivunnut asiaa) että hän ei ole sen tyyppinen joka pyörittäis kahta tai useempaa yhtäaikaa. Oletin sitten että hän katsoo tämän meidän juttumme loppuun eikä saman aikaisesti virittele verkkojaan missään muualla.
Ja silti. Vaikka oiskin joku muu viritys tässä samalla, on aika tylyä noin vaan heivata mut yli laidan, varsinkin kun itse vielä maanantaina ehdotti treffejä.. Ilman selityksiä.
Ehkä mä sitten vaan annan olla. :(
Älä tee nyt päätöksiä suuntaan tai toiseen, vaan katso, mitä tapahtuu. Itse käyn FB:ssä monta kertaa työpäivän aikana, koska sen voi tehdä sekunnissa. Mutta jos lähtisin tärkeälle ihmiselle jotain viestiä kirjoittamaan, haluaisin, että mulla on kunnolla aikaa tehdä se rauhassa. Toki tilanne voi olla kannaltasi se ikävämpikin, mutta tosiaan katso nyt vähän aikaa, mitä tapahtuu.
vaikka aiemmin tuossa epäilin näitä muitakin virityksiä olevan, on kyllä aika aikaista sanoa, että olisi sinut heivannut yli laidan. Siis jos maanantaina olette olleet yhteydessä viimeksi, siitä ei ole edes kauan. Harva mies pitää yhteyttä joka päivä. Itse olen tavannnut vain yhden, eikä tuokaan ole vakavissaan :(
Useat saattavat pitää viikon taukoa ja enemmänkin..
kokemuksen opettamana, että kun mies heivaa yli laidan, ei hän ilmoita eikä selittele. Mies lakkaa vain vastaamasta. Alkuun pidin tuota konstia tosi törkeänä, sittemmin olen oppinut sitä hyödyntämään itsekin..
En ota yhteyttä, odotan. Ehkä hän sitten vielä ilmoittelee itsestään jossain vaiheessa.
Mutta ihmetyttää kun on aikaa facebookiin jne mutta ei aikaa edes lyhyeen viestiin mulle.
Mä en kai vaan osaa tavallisia käyttäytymissääntöjä ihmissuhteissa, kun heti hätäännyn ja ajattelen pahinta :(
Onneksi mies ei tiedä mun epätoivoisen roikkujan roolista mitään, sillä en ole häneen yhteyttä ottanut sen oman nron ilmoittamisen jälkeen. Ajattelin että kun en tiedä hänen työjutuistaan sen enempää, niin en halua häiritä. Ottakoon sitten itse yhteyttä joskus jos siltä tuntuu.
sullakin on väärä nro?
Ootko laittanut sähköpostilla omaa oikeaa numeroasi, tai mitään vastausta?
Entä jos hällä ei ole privakännykkää mukana työmatkalla?
Kännyn näpyttely taas herättäisi huomiota.
Hän kommentoin sitä sitten lyhyesti sähköpostilla. Joten sai viestin ja se kännykkä on mukana jonka nro mulla on.
Ehkä hänellä sitten on vain niin kiireistä työssä ettei ehdi mitään sen enempää. Joskus joutuu tekemään yli vuorokauden putkeen töitä.
:(
Mietin tässä, että kannattaako mun laittaa sille sähköpostia?
Ei tosiaan ole maanantain jälkeen kuulunut mitään, mutta treffisivuilla ja facebookissa on ollut moneen otteeseen.
Ajattelin että jos ihan lyhyesti kysyn vain, että onko jotain sattunut kun ei ole kuulunut vai onko ollut vain niin kiire..?
Mua oikeesti ihmetyttää tää tilanne. Tähän saakka ollaan oltu päivittäin yhteydessä. Edelliselläkin työmatkallaan sentään vähän vaikkei joka päivä silloinkaan. Nyt ei mitään.
ap