Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PPH kuulemma itse piirtanyt lapseni piirustukset!! Isosisko kertoi.

Vierailija
24.10.2008 |

Tultiin illalla kotiin ja ihastelin repusta loytyneita piirustuksia ja kun katsoin kuopuksen piirtamia, isosisko sanoi etta "Raija teki ton". Kyselin tytolta lisaa ja sanoi ettei pikkusisko piirtanyt kuin yhtena paivana viikolla (en ole kylla onko tuo nyt ihan noin mennyt, mutta vaitti ettei tanaan piirtanyt) ja sitten pph oli piirtanyt tanaan usemman kuvan.

Miksi? Ei minua nyt ainakaan haittaa ovatko halunneet piirtaa tai ei, hyva etta mahdollisuus on tarjottu( vai onkohan?) siihen, mutta ei tod. tarvii teeskennella ja hyvanen aika itse piirtaa!! Taa on kylla jo vahan koomista, mutta silti olen vahan shokissa. Voiko tama olla totta, en kylla usko etta isosisko valehtelisi, muten silla olis tullut tuollainen mieleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niin kuin pph auttaa meiningillä

onko siellä lapsen omaa piirrustusta joukossa?

tai ehkä vaan ajatteli että pistää nyt sen sitten kuitenkin teille kotiin ettei tule pettymystä sitten kotona kun ei ole omaa piirrustusta (jos isosiskollakin on)?

jaa-a. kysypä pph:lta!

Vierailija
2/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä ymmärsin.

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö saa vaan lisää intoa jos otat tuon todesta.

Vierailija
4/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanaan piirtamia. Kuopus on 2v ja piirtaa juuri sellaista, ma en kylla niissa mitaan eroa nae, etta onko ne "osannut" taiteilla lapsi vai aikuinen. Mutta isosisko vaittaa kiven kovaan etta hoitaja piirsi ne ihan itse.

Kylla mun on uskottava tuota tyttoa. 2-vuotiaaltakin yritin kysya ja ihastelee niita vain mun kanssa ja nyokyttelee etta joo olen piirtanyt...

Kysyn ensi viikolla huumorimielessa, ja katsotaan mita vastaa.

Vierailija
5/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niiden juttujen keksiminen alkaa. Hän voi ihan tosiissaan itsekin uskoa valheisiinsa, koska toden ja valheen raja on häälyvä. Älä siis rankaise isosiskoa valehtelusta.

Mutta älä hyvä ihminen nolaa itseäsi pph:n edessä. Voisiko hän koskaan pitää sinua täysijärkisenä, jos tosissasi menisit selittämään, että " A väitti, että sinä piirrät B:n piirustukset."

Toki voit kertoa jutun lapsen keksimänä hassuna tarinana. Mitä se onkin.

Vierailija
6/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaani ainakin välillä pyytävät minulta että piirrä prinsessa tai piirrä hevonen ja haluavat sitten viedä piirustukset kotiin.

Vierailija
7/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kasv.tiet opintojeni aikana tutustumassa perhepäivähoidonohjaukseen ja vietin pari päivää erään vanhemman pph:n luona. Hän tosiaankin piirsi 2-3-vuotiaiden työt valmiiksi. Oli hieman yksinkertaInen henkilö, eivät kai piirrustukset olleet hänen mielestään tarpeeksi hyviä kotiin vietäviksi. Että kaikkea löytyy..

Vierailija
8/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lahinna sellaista sotkua, ja sitten sellaista tokotysta siina papruissa.

Ettei mitaan hienompia kuvia ole piirretty.