vieläkö farkun lahkeet muodin mukaan työnnetään saappaisiin?
vai menikö se muoti jo pois?
voi kun olisi vielä muodissa, tykkään hirveesti pukeutua niin...
Kommentit (11)
mutta sitten on tullut niitä farkkuja, joissa lahkeet on valmiiksi käännetty ja ommeltu ne " ylös" , jotta niitä ei tarvitse tunkea saappaiden sisään...
oletko pimee????
juurihan ap kysyi, että mikä on sitä kovinta muotia nyt :)
lue kirjotus ennenkun tuut näyttää tyhmyytesi!!
pidän itsekin siitä et farkut saappaissa, ja ihan samaa mietin, koska tietenkääne n baariin esim lähde niin jos se ei enään ole kuuminta hottia, vaikka siitä sitten itse pidänkin.
nämä useet av mammat kun tekee ja pukeutuu niin kun tykkää, niin siksi eivät tajua että se on mennyt pois muodista jo 15v sitten.
Vierailija:
nämä useet av mammat kun tekee ja pukeutuu niin kun tykkää, niin siksi eivät tajua että se on mennyt pois muodista jo 15v sitten.
Onko esim. sinulla niin huono itsetunto ettet uskalla liikkua kuin nykyisimmän muodin mukaisissa vaatteissa?
No itsetunto-ongelmia voi tietysti katsoa minullakin olevan, kun pidän pääasiassa klassisesta pukeutumisesta;-) Mutta muoti on minulle täysin samantekevää.
t. 4, joka ei edes omista tuulipukua...
Jos sä tykkäät ja se tyyli sopii sulle, senkus pukeudut niin vaikka koko loppuelämäs. Mitä väliä, onko se muotia vai ei? Mun mielestä vaan mielikuvituksettomat ihmiset seuraa orjallisesti muotia. ;P
-Eelia-
vain halusin viimeisen muodin mukaisen kenkä ja farkku yhdistelmän, jos joku stykisti olisi kertonut?
vaan ihan vain tämän, että mikä on nyt in. :)
Kyllähän ihmiset pitää lahkeita saappaissa, mutta ei se tarkoita että se olisi sitä kaikkein trendikkäintä.
Jokainen pukeutuu niinkuin itse tykkää!