6 vuotta työttömänä
Kommentit (20)
Miten tuo on mahdollista? Minä olen aina joutunut töihin ennenkuin ansiosidonnainen päiväraha loppuu. Nytkin on vakituinen kokoaikainen työ. M40
Kolmekymppiselle tuo on paha. Yli viisikymppiselle perussettiä.
M55
Seittemäs mullakin, tosin työkyvyttömänä. Nyt täytyy hakea töitäkin vielä, hallitus päätti.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on mahdollista? Minä olen aina joutunut töihin ennenkuin ansiosidonnainen päiväraha loppuu. Nytkin on vakituinen kokoaikainen työ. M40
Ketään ei kiinnosta, kukaan välitä, pska työkulttuuri, pskat työpaikat
Vierailija kirjoitti:
Sä ootkin sellane elämässä häviijä. Mie juon siun rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heijjaa ja vallankumousta toverit nyt väsäämään!!
Onni on, ettei Suomen talous kasva. Urpo ja Purtsi ovat kuzeessa
No, jos pääsen samaan, niin pääsen sitten jo eläkkeelle. Nyt takana vasta 2 vuotta. Töitä ei ole luvassa. Joten aletaan rikkomaan ennätystä.
Itse olen ollut 10 vuotta työtön ja ikää 26 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla enemmänkin työttömiä
...ja tämä tuli sinulle yllätyksenä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heijjaa ja vallankumousta toverit nyt väsäämään!!
Sitähän iiigorit toivoo, vaikka eivät itse uskalla 😄
Mulle on tarjottu ainoastaan palkattomia töitä 18 vuoden aikana. En tee palkatta yli ,olen koulutettu ja 2 kolme vuotiaita tutkintoa minulla. Työkkärissä ne väittää minua sairaaksi ja työkyvyttömäksi.
Onhan tuo sillä vanhalla systeemillä ollut ihan mahdollista.
Nykyään se, ettei kaikille edes ole työtä, pitää huolen siitä, että vaikka on hakuvelvoitteet, niin työttömänä pysyy siltikin.
7 vuotta mää