Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyt farkkuhame ja mustat legginsit tai sukkikset ja pitkät saappaat baariin?

Vierailija
19.09.2007 |

mitä mieltä? millainen paita? paksut vai ohkaset sukkikset?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut leggingsit. Paidaksi tunika joita on Seppälät ja Vero Modat pullollaan. Siitä se lähtee.

Vierailija
2/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyttä farkkuhametta ja leggareita ellet halua näyttää Susanna Kuroselta!!! Anteeksi, siis Susanna Ruususelta.

Pistäpä jotain vähän tyylikkäämpää. Mustat saapikkaat ok, mutta ei se farkkuhame.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää edes pukeutua baariin " oikein" .. Ikää 30 v. Tulisko joku mun stailaajaksi.. =)

Vierailija
4/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos olette päässeet unohtamaan? ;)

Vierailija
5/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi on päässyt unohtumaan liiaksi, kun nimikin meni vääriin.

Vierailija
6/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v teinit käyttää minifarkkuhametta ja leggareita =)

Vierailija
7/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta se mustat housut -idea kuulostaa musta ihan ruotsinopelta ruotsinlaivalla... :/

Vierailija
8/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laita ihmeessä farkkuhame ja leggarit, ei sen mikään vesirajahame tarvitse olla. Mummoille mustat suorat housut ja korkokengät, terve menoa.

Vierailija
9/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain vinkkinä, että seksikkään tyylikkäältä voi näyttää muutenkin, kuin pukeutumalla vesirajahameeseen ja näyttämällä halvalta hutsulta. Jotain voi vähän paljastaa, mutta surullista ovat ne naiset, jotka eivät edes tajua kuinka naurettavilta liian avonaisissa vaatteissaan näyttävät.

Sitten vielä nortti huuleen ja pari päärynäsiideriä liikaa ja voila, tyylikäs paketti on valmis.

Vierailija
10/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. polvipituinen hame, paksut leggingsit ja saappaat ei varmaankaan ole liian paljastavaa edelliselle mummomammalle, joka varmaankin liikkuu ulkona ah niin tyylikkäissä 90-luvulta peräisin olevissa suorissa housuissaan ja ehdottomasti poolopaita päällä ettei vaan paljasta liikaa. So sad...

Vierailija
11/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin leggareihen tai sukkahousujen kanssa (kuka edes huomaa, mitkä on päällä, jos saappaat jalassa) mekon baariin. Voit hyvin uusiokäyttää kesän " hellemekon" laittamalla päälle pitkän neuletakin yms.

Jos nyt välttämättä haluat laittaa farkkuhameen, niin pidä toinen väri vaatteissa mustana. Se antaa tyylikkyyttä. Ja mieluiten väljä yläosa, joka on suht pitkä myös.

Stylisti :)

Vierailija
12/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin menossa. Olen hoikka, viihdyn farkuissa.

Vierailija
13/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

baariin menossa. Olen hoikka, viihdyn farkuissa.

hihaton tai lyhythihainen väljä ja pitkä toppi (mielellään musta tai jos sinulle sopii, niin liila) sekä sellainen " vyötärövyö" juuri rintojen alapuolelle. Sopii hyvin niin iso- kuin pienirintaisillekin. Korkkarit tietty jälkaan tai sitten malalakorkoiset saappaat.

Stylisti

Vierailija
14/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonloppuna kireä pooloneule päällä baarissa, korkosaapikkaat ja lähelle polvimittaa oleva hame päällä. Pooloneule sopii minulle ihan hyvin, koska olen hoikka, mutta varsin rintava eli avonaisen topin kanssa näytän aika kauhealle. Lyhyt hame ja avonainen yläosa saisi ainakin minut näyttämään halvalta. En halua kuitenkaan näyttää Pussycat Dollsilta.

Kerrohan itse miten pukeudut? Ilmeisesti vesirajahame ja lyhyt toppi? Vai?

Vierailija
15/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen ja hoikka, siro, en rintava. Tykkään farkkuhameista ja saappaista, mutta ne ovat sitten kai aivan out. Miten pukeutuisin baariin?

Vierailija
16/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sori, mutta se mustat housut -idea kuulostaa musta ihan ruotsinopelta ruotsinlaivalla... :/

Vierailija
17/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stailaa minutkin! Työvaatteita, rentoja ja vapaamuotoista vähän bilehenkistä saisi olla! Olen koko 36, laiha.

Vierailija
18/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukevia rintaliivejä.

:-)

Stylisti

Vierailija
19/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet niin havainnut kyseisen vaateyhdistelmän olevan aika hirveän näköinen naisten päällä. Eikä sitten lättäpohjakenkiä vaan korot kiitos.

Vierailija
20/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps:) Pillifarkut. Kai ne ovat vielä mustat tai harmaat:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi