Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lyhyt farkkuhame ja mustat legginsit tai sukkikset ja pitkät saappaat baariin?

Vierailija
19.09.2007 |

mitä mieltä? millainen paita? paksut vai ohkaset sukkikset?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

reps:) Pillifarkut. Kai ne ovat vielä mustat tai harmaat:)

ei 20

Vierailija
22/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen työvaatteissa. Yleensä vaatteina laadukas bleiseri, korkokengät, suorat housut tai farkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko edelleen muodissa viime talven muoti, että farkut saa työntää saappaisiin??

Vierailija
24/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jo vanhanaikaiselta...

AP: laittaisin farkkuhameen kanssa esim. liilat tai mustat kuviolliset sukkíkset, pitsikuviota tvs. Tunikamainen yläosa, niin ei ole liian niukka linja. Híukset ylös sekaiselle nutturalle tai sekaisille kiharoille ja vapaana, korviin jotkut tosi isot roikkuvat korvikset.

Ja farkkuhameellehan on vaikka miten paljon vaihtoehtoja, itse tykkään vähän ' ' rennommista' ' hameista kuin kynähameet ovat, niissä voi olla vaikea tanssia kunnolla. Joku mekko voisi olla kiva, niitä ei näe yhtä paljon baareissa kuin farkkuja ja farkkuhameita.

Vierailija
25/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko edelleen muodissa viime talven muoti, että farkut saa työntää saappaisiin??

Vierailija
26/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja normaalipainoinen. Olen ryhdikäs, harteikas ja rintava. Minulla on pitkät sääret, lantioni on normaali, mutta takapuolessa saisi olla enemmän tavaraa.

Löytyykö mistään push-up farkkuja vai mikä neuvoksi? Vai tyynytkö pitäisi housun alle työntää.

Kaipaan vinkkejä niin arkeen kuin iltamenoihinkin. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän