lyhyt farkkuhame ja mustat legginsit tai sukkikset ja pitkät saappaat baariin?
mitä mieltä? millainen paita? paksut vai ohkaset sukkikset?
Kommentit (26)
suunnilleen työvaatteissa. Yleensä vaatteina laadukas bleiseri, korkokengät, suorat housut tai farkut.
onko edelleen muodissa viime talven muoti, että farkut saa työntää saappaisiin??
Näyttää jo vanhanaikaiselta...
AP: laittaisin farkkuhameen kanssa esim. liilat tai mustat kuviolliset sukkíkset, pitsikuviota tvs. Tunikamainen yläosa, niin ei ole liian niukka linja. Híukset ylös sekaiselle nutturalle tai sekaisille kiharoille ja vapaana, korviin jotkut tosi isot roikkuvat korvikset.
Ja farkkuhameellehan on vaikka miten paljon vaihtoehtoja, itse tykkään vähän ' ' rennommista' ' hameista kuin kynähameet ovat, niissä voi olla vaikea tanssia kunnolla. Joku mekko voisi olla kiva, niitä ei näe yhtä paljon baareissa kuin farkkuja ja farkkuhameita.
Vierailija:
onko edelleen muodissa viime talven muoti, että farkut saa työntää saappaisiin??
Olen pitkä ja normaalipainoinen. Olen ryhdikäs, harteikas ja rintava. Minulla on pitkät sääret, lantioni on normaali, mutta takapuolessa saisi olla enemmän tavaraa.
Löytyykö mistään push-up farkkuja vai mikä neuvoksi? Vai tyynytkö pitäisi housun alle työntää.
Kaipaan vinkkejä niin arkeen kuin iltamenoihinkin. Kiitos!
Vierailija:
ei 20