Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huh-tuntuu etta taalla on noita mielenvikaisia tosi paljon. ma sanon kans etta ylos ulos ja luontoon. jos alat itteas siella neljan seinan sisalla kuuntelemaan

Vierailija
19.09.2007 |

ja seuraamaan niin hulluksihan siinä tulee :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ihan samalla lailla mielenvikainen silloinkin, kun harrastin paljon liikuntaa ja olin kovassa kunnossa :). Sepä olikin iso pettymys, kun kuvittelin että syömällä superterveellisesti ja liikkumalla PALJON paranen. Noh, en parantunut.

Koettakaa nyt vaan käsittää, että osalla on vikaa aivojen toiminnassa. MITEN sitä voi olla olla niin vaikea ymmärtää, kun kaikissa muissa elimissä olevat viat hyväksytään :o?

Vierailija
2/3 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä olisi tässä vuosikausien mielenvikaisena oleilusta jo ehtinyt parantua, jos luonnossa kävely mitään auttaisi itse mielenterveyteen...

Ei niin, kyllähän siitä joskus tulee hetkellisesti hyvä olo, kun saa itsensä ulos ja raitista ilmaa, mutta ei sillä mielisairauksia paranneta...

t. mielenvikainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen aivot olisi elin, joissa ei koskaan voi olla mitään muuta vikoja kuin itseaiheutettuja. Kaikkien aivoissa on sama täydellinen rakenne, jossa ei mikään kemia koskaa brakaa. Kun ajattelee miten monimutkainen systeemi aivot on, ei ole mikään ihme että valuvikoja tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi