Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISET VKO 8

19.09.2007 |

Mitäs kiloille ja teille kuuluu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on Marokosta :) Muistan yhden ramadanin, jolloin mäkin paastosin, kun me lihottiin molemmat! Päivät oli lyhyempiä enkä mä ollut silloin töissä, vaan opiskelin vielä, joten oli aikaa kokkailla. Aluksi syötiin aina ihanaa marokkolaista keittoa, jonka kanssa olennaisena osana kuuluvat mainitsemasi taatelit (nami) - niitä ei tänä vuonna ole meillä näkynyt lainkaan! Onneksi, mä en voisi niitä vastustaa. Keiton kanssa syödään usein myös makeita marokkolaisia " pikkuleipiä" - en tiedä miksi niitä oikeastaan voisi kutsua - sekä usein myös kananmunia... Keitosta oltiin jo aina ihan täynnä, mutta sitten syötiin vielä illalla joko jotain tuhtia lihapataa tai kanaa tms. Marokkolaiset syövät todella paljon leipää ja nimenomaan vaaleaa leipää. Tänäänkin mies haluaa syödä kanaa à la marocaine.. Se on kyllä tosi hyvää, eikä kana itsessään ole mitenkään epäterveellistä, mutta se leipä.. Ja sitä on jokseenkin mahdotonta syödä " oikein" ilman leipää. Yritän olla muuten koko päivän kohtuullisilla syömisillä. En pysty enää paastoamaan, sillä raskauden jälkeen migreenitaipumukseni on tullut niin voimakkaaksi, että varsinkin juomattomuus aiheuttaa kohtauksen aika takuuvarmasti. Normaalisti syömme kunnon " taginen" silloin tällöin, nyt ramadanin aikana aika usein. Meidän pitäisi varmaan joskus vaihtaa reseptejä....

Vierailija
22/24 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppis: Mulla on kyllä mennyt vähän metsään, kalorimäärät varmaan pysyneet suhtkoht aisoissa mutta kyllä oon syöny niin epäterveellisesti että huh..perjantaina jäi lämmin ruoka kokonaan välistä kun oli mukamas niin kiire enkä kyllä syönyt muutenkaan juuri mitään, lauantaina vietiin tyttö hetkeksi mummolaan ja siellä olikin yllärinä lettuja..kääk..no niitä söin muutaman mutta loppupäivänä en siteen taas ehtiny ja kiireissäni muistanut syödä mitään (me tehdään remonttia ja se pitää hiukan liikkeessä) tänään sitten juhlittiin miehen synttäreitä ja pitihän mun mennä tekemään sellainen digestive/valkosuklaa kakku ja vetäsin siitä 2palaa *nolo* ..pakko oli heti perään lähteä parin tunnin lenkille ja keveni siinä ainakin omatunto;)

Menkatkin alkoi vihdosta viimein ja olo on ihan pöhö..

Mutta huomenna kyllä palaan tiukasti ruotuun, syön säännöllisesti ja kunnon ruokia ja pakotan miehen viemään tuon kakun lopun töihin:)

Kunnostautuva Queen

Ps: Rahka on kyllä ihan huippua, miten joku terveellinen voikin olla niin hyvää ja vie vieläpä makeannälän kun roiskasee sekaan marjoja ja ripauksen hedelmäsokeria:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan ruokavalio ihan täydellinen ole ollut. Eile vedin kääretorttua. Että nyt vaan molemmat tiukkana. Urheilin mm. tänään 2h, että aion olla ke kunnossa. Mä kun tykkään edelleen syödä aika paljon. Tosin ke pitäisi alkaa menkat, että en usko puntarin näyttänän kovin ihanaa tulosta. Tänään oli tasan 64, mutta mulla oli kauhee nestevaje. Kävin illalla juoksulenkil ja unohdin juoda, aatelkaa...:)

Vierailija
24/24 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou elopainoiset,

Mäkin ostin alkukesästä kunnon pyörän kuten Vind. Oli muuten pitkään aikaan paras hankinta. Pyöräilin koko kesän taaperon kaa, välillä pitkähköhköjäkin lenkkejä. Pyörän ansiosta tuli pyöräiltyä kauppalenkit, käynnit kipsalla, kavereilla, jne. Aiemmin autoilin ao. reissut. Nyt kun autoa käyttää pääosin mies, huomaa todella eron, ett miten paljon sitä autoa tulikaan käytettyä ihan pikku reissuilla.

Pyöräilyn ansiosta jaksoin aloitella lattaritanssit ja salsan, sisi oli ees vähän pohjakuntoa. Nyt sit vikonloppuna käytiin pitkästä aikaa uimassa hallilla lasten kaa. 11 v kommentoi, ett ' äiti, sull ei oo enää mahaa!' ' . Hallilla olis hydrobicia, ja just mulle sopivina jumppien välipäivinä tai viikonloppuna. Niistä sais välillä vaihtelua liikuntaan.

Vkonloppu muuten ok, syömiset hanskassa, katotaan sit ke.

Terv. Maisu