Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISET VKO 8

19.09.2007 |

Mitäs kiloille ja teille kuuluu?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu elopainoiset,

Maisu lähenee toista tavoitettaan (normaalipainon yläraja 70)seuraavasti:

- paino nyt 71 (vähän allekin), viime viikolla 72 (eli -1 kg)

- kokonaispudotus 7 vkossa 7,5 kg

- aloituspaino 78,5, pituus 168

- takana se eka välitavoite 73 (paino ennen kuopuksen raskautta)

Tarkalleen ottaen normaalipainon yläraja mulla on 70,5 kg, eli ENÄÄ PUOLI KILOA. Tuuletan!!!!

Kävin ostamassa palkinnoksi uudet naisellisen sähäkät silmälasit, kiva sit aloitella töitä tammikuussa uudistuneen näköisenä. Silloin 73:n kilorajan tavoitettuani ostin ruskeat saappaat. Täytyy mietiskellä, millä juhlistan, kun seuraava tavoite 67 kg, menee rikki. Voi kun onnistuis jo lokakuun loppuun mennessä.

Vähän väsy viikko, onneks purin väsyn liikuntaan. Sitä tuli harrastettua muodossa tai toisessa miltei joka vko. Muutenkin ok vko syömisten suhteen, pidin sen mulle sopivan maltillisen herkuttelun hetken taas pe.

Äitee kävi viikonloppuna, mut suunnittelin niitä syömisiä etukäteen, niin meni ihan ok saunailta äidin ja sisaren kaa.

Mitäs teille muille kuuluu? Kysyn, vaikka ollaankin oltu aktiivisia viikolla. Jatketaan samaa rataa...

Yst terv maisu

Vierailija
2/24 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

500g plussaa suomivieraiden vuoksi - tuli hiukkasen syötyä juotua! Nyt takaisin ruotuun.

Tarkemmat mitat vasta ensi viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tulla meikäläiselle väliviikko. Söin mitä söin, välillä paremmin, välillä huonommin, eikä näköjään paino pudonnut. Eilen oli ainoa virallinen herkuttelu, kun kuopus täytti yhden vuoden, ja tehtiin sen kunniaksi lättyjä. Varsinaiset juhlat kakkuineen on siis vasta edessä...

En ole ehtinyt liikkua tällä viikolla ihan entiseen malliin, joten sillä saralla ainakin pitää tsempata. Tulee heti paljon kiinteämpi olo. :)

Syömisissäkin olen alkanut ehkä lipsua, kun sitä luulee jo rutinoituneensa näihin terveellisiin tottumuksiin niin ettei huomaa enää joka hetki tarkkailla. Taitaa olla siis ratkaiseva kohta siinä mielessä.

Tässä siis tilastot:

Alkupaino 88 kg (pituus 177 cm)

Paino tänään 82,5 kg

Viikkopudotus +-0 kg

Alkutavoite alle 80 kg

Lopullinen tavoite 70 kg

Ensi viikoksi tähtään miinukseen. Tsemppiä jok' iikalle!

Vierailija
4/24 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla meni läskiksi!!+ 600kg ja eilen vedin hirveen hiilarikasan illalla (leipiä 3 kpl, karkkia, viinirypäleitä ym.)

Nyt supermam ja queenbzz: tehkää miinustulokset, niin mun motivaatio nousee. Sillä enhän mäkääm halua päästää teitä karkuun!!

LÄHTÖPAINO: 68.2 (167 CM)

PAINO NYT: 65.2KG

VIIKKOPUDOTUS: +600GR

KOKONAISPUDOTUS: 3 KG

SEURAAVA TAVOITE: ALLE 63 KG

TAVOITE: 60 KG

UNELMA: 58 KG

Vierailija
5/24 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin juuri, että mähän olen menkkojen takia turpeimmillani, eli pannaan sen syyksi nollatulos. ;)

Vierailija
6/24 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau maisu,sulla on tippunut jo paljon!!:)

Täällä nollatulos edelleen, pyh,pah ja pöh!!

Täytyy vaan ajatella että nää vikat kilot on tiukassa ja neppiskin vielä kiinni saadaan;) Tällä viikolla en kyllä ehdi vaunulenkkejä ja kotona jumppailua enempää kuntoilemaan kun mies on iltavuorossa ja minä näin ollen tytön kanssa kaksin päivät pitkät, vkloppuna koitan sitten kuntoilla senkin edestä.

Ainiin, yks tuttu perheen äiti on laihtunut tosi paljon ja kysyin miten, hän sanoi kääntäneensä tuon lasten jämien syömisongelman voitoksi ja oli syönyt VAIN niitä lasten jämiä..tsih!:) Tuli vaan mieleen kun täälläkin on sitä ongelmaa purnattu porukalla.

Tsemppiä!!!!!!!

Queen

Vierailija
7/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vee... Tässä jo kirjotin ja hävitin kaiken mitä oli kirjottanut, joten nyt vaan lyhyesti...

Mua sais ihan oikeesti joku tulla potkimaan persuuksille!!! Mä voin sitten olla laiska ja saamaton ihminen! Jotenkin en vaan osaa olla syömättä, tai siis syödä oikein ja terveellisesti, no ehkä joskus sen opin! Tai sitten en! (pelkään jälkimmäistä...)

Mutta siis en vaan jostain syystä jaksa/kerkiä kirjottaa tänne kuulumisia, vaikka käynkin täällä aina lukemassa teidän kuulumiset (niin ja tosiaan ite sillon huutelin teitä... noloo...) Mutta nyt taas lupaan parantaa tapani ja käydä ainakin joka toinen tai kolmas päivä kirjoittamassa.

Viime viikolla oli tullut +200g takasin päin ja eilen vaaka näytti 1200g vähemmän. Joten kaippa mä jotain olin tehnytkin... Tiedä vaan mitä, hmmm...

15.8 alkupaino 94.5

22.8 94.7kg (+0.2kg)

29.8 93.7kg (-1kg)

5.9 93.4kg (-300g) oma vaaka

12.9 93.9kg (+500g)

19.9 92.7kg (-1.2kg)

kokonaispudotus -1.8kg

napero

Vierailija
8/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siellä tekstissä, PITI olla +500g... (Viime viikolla oli tullut +200g takasin päin ja eilen vaaka näytti 1200g vähemmän. Joten kaippa mä jotain olin tehnytkin... Tiedä vaan mitä, hmmm...)

napero, joka häipyy taas sähläämästä...

Vierailija
9/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput ei vissiin ole ehtinyt kirjoitella tuloksia.

Queen: Tsemppiä uuteen viikkon. Mullakin tosiaan se +600g et nyt pieni leikkimielinen kisa päälle, kumpi tiputtaa enemmän ensiviikkoon mennessä. Käykö? Tosin mulla oli jo tänä aamuna 400 grammaa vähemmän kuin ke aamuna, kun ti iltana ahmin niin paljon. Mutta jos se edellisviikon tulos olisi voimassa. Joku motivaattori tässä saisi olla.

Olipas hauska toi lapsien jäänteiden syöminen. Mä taitaisin tuolla periaatteella laittaa lapselle aika isoja annoksia:) Mulle, kun ruoka maistuu. Syön ihan hirveesti, mutta liikun myös ihan hirveesti, ehkä jo liikaa. Eile sählyä 1 h ja spinninkiä 1h ja tänään bodypumppia (ja nyt muistin et illasta olis ollut vielä airobic, hitsit unohdin). Et ei tässäkään järkeä ole, mutta kun ei paino tipu.

Olen naureskellut teidän ruokamäärille, jotka siis on fiksuja, mutta kun mä syön niin paljon enemmän kuin te. Ja siihen ruokamäärään pitäis liikkua ihan älyttömästi, että paino tippuu kunnolla. Koskahan mä tajuan vähentää ruoka-annoksia (joka alkulaihdutuksessa onnistui hyvin).

Höyryjyrä: hyvä laittaa menkkojen piikkiin ja han oikeasti mulla ainakin paino nousee aika paljon ennen menkkoja. Et jos on ollut vähän huono viikko, niin ei masennu, jos saa laittaa menkkojen piikkiin (mulla näin).

Nyt unohdin yhden nimimerkin (taidat kirjoitella liian harvoin, niin kuin sanoit:)) Napero tms. Tsemppiä uuteen viikkoon!!

Vierailija
10/24 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan ennen nukkumaanmenoa..

Neppis: Sopii mulle, otetaan kisa;) Miten ihmeessä sä ehdit liikkua noin paljon??Siis mihin laitat lapsen:D Meillä ei ainakaan isä ehdi töiltään olla tytön kanssa niin paljoa että pääsisin noin hyvin menemään,kateeksi käy siis kun mäkin olisin suuri kuntoilun ystävä:)

Vierailija
11/24 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Oli tosi mielenkiintoiset ruokakeskustelut viime viikolla, kiitos siitä! Viime viikko meni ihan kiville - oli mummon hautajaiset toisella paikkakunnalla, joten oltiin hotellissa, illalla pizzalla, sitten itse hautajaiset kaikkine tunneskaaloineen... selitystä selitystä... Mies paastoaa ramadania, joten miehen kaverina on tullut iltaisin naposteltua....... Hänen kulttuurissaan yksin syöminen on ihan kamalaa. Nyt pitäisi päästä ruotuun!

Ruokakeskustelut olivat tosi mielenkiintoisia. Tosta leivästä mun piti sanoa, että olen jotenkin kuvitellut, että ruisleipää voisi syödä hyvällä omalla tunnolla, mutta ehkä sitä on mennyt liikaa. Vaalean leivän olen jättänyt lähes kokonaan pois ja olen koittanut vältellä ylimääräisiä hiilareita. Syön kyllä riisiä toisinaan, mutta koitan ottaa kohtuullisesti. Fitness-murojen syönti on ehkä perua " vanhasta elämästäni" , eli ajalta, jolloin olin paljon hoikempi ja liikuin paljon. Silloin söin noita muroja JOKA päivä, saatoin syödä parikin annosta päivässä. Ne ovat myös välillä korvanneet lämpimän ruuan minun kohdallani, koska täyttävät aika kivasti ja tykkään mausta. Mutta jotain selvästi on pielessä, koska paino EI TIPU. Ajattelin nyt kokeilla sitä neuvoa, että syönkin enemmän - kuulostaa loistavalle ;) Aamupuroa on en syö kahdesta syystä, joista ensimmäinen on se, että INHOAN puuroa.. ja toinen se, että meillä työnantaja tarjoaa töissä aamukahvin ja leipälajitelman. Eli kotona juon vain kahvia ennen liikkeelle lähtöä, töissä toinen kuppi kahvia ja leipää. Ennen vedin ties mitä pullaleipiä aamulla, nyt olen vaihtanut siis ruisleipään. Piirakoita ja munavoita meillä on keskiviikkoisin, niitä en ota joka kerta ja jos otan, niin sitten vain yhden. Mutta, miltä tämä kuulostaisi:

AAMIAINEN: 1 ruispuikula (siis 2 palaa), floraa, kahvia

LOUNAS: kohtuukokoinen annos normaalia ruokaa, esim. kotoa tuodut illallisen jämät tai töistä ostettu salaattiannos (yleensä huonoja, joskus salaatti, josta tykkään) tai keitto. EI leipää (edes keiton kanssa?), mielellään salaattia. Hedelmä jälkiruuaksi.

VÄLIPALA: iltapäiväkahvi ja hedelmä

PÄIVÄLLINEN: kuten lounas

ILTAPALA: hedelmiä

Miten muuten syötte hedelmiä? Minä olen ihan armoton hedelmien syöjä ja saatan puputtaa niitä välipalaksi tai illalla paljonkin. Pitäisikö sitäkin yrittää karsia?? Olen aina jotenkin uskotellut itselleni, että hedelmiä saa syödä sen kummemmin laskematta. Aiemmalla kerralla laihduttaessani ja ollessani hoikimmillani söin paljon hedelmiä, tosin liikuinkin PAAALJON enemmän kuin nykyään.

Ai niin, lukemat. Kilo pompahtanut lisää.....

LÄHTÖ 71,5 kg

NYT 71,8 kg

VIIKKOMUUTOS + 1 kg

TAVOITE ensin alle 70 kg........

Hain muuten kirjastosta pari kirjaa gradua varten.....

Vierailija
12/24 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan ennen viikonloppua

Kirjoittelettehan PULLEROMAMMA; IDA; PÖMPPIS JA EMÄNTÄ vielä kuulumisia ees lyhyesti, jos esim. vietätte laiharilomaa tai teillä on kiireitä.

Kiitti QUEEN ja NEPPIS onnitteluista.

NAPERO; et varmasti ole laiska tai saamaton. Saako kysyä, ett mättääkö sulla se itsekuri vai mietitkö motivaatiota? Mulla auttaa yllättävän paljon itsekurissa ruokapväkirjan pito tarkkaan. Se paljastaa, miten syöt. Varmaankin muuten tiedät jo sopivan päivittäisen ruokavalion. Aiemmin, kun parin kuukauden kuluttua mulla ote löpsähti (kuten HÖYRYJYRÄKIN kirjoitteli) se johtui siitä, ett en enää viittinyt pitää pväkirjaa.

Motivaatio on tietty jokaisen oma asia, ett miksi laihduttaa.Sekin on hyvä kerrata usein, niin motivaatio pysyy yllä.Tsemppiä vaaan...

NEPPIS, kun liikut noin paljon, niin sulla on varmaan lihasmassakin kehittynyt. JOs kilot tippuu hitaammin, niin ota avuksi mittanauha. Varmaan sulla on jo muutoksia.

KAMILIYA, ´sun ehdotukseshan oli jo hyvä. Ottaisitko sille aamupala- ja iltapalleivälle vielä juustoa ja välipalalle rahkaa tai jukurttia. Miltä vaikuttaisi? Saisit sitten niitä proteiineja.Niillä palaa läski (ei lihas) ja niiden sulatus jo enemmän polttaa kaloreita kuin hiilareiden.

Kevyttä viikonloppua kaikille, Maisu

Vierailija
13/24 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menipä tämä viikko sitten pipariks=(

Oli pari yötä töissä sellainen häslinki, että kerkesin aamusti käydä kotona ennen kuin lähdin kouluun. Joten tulipa sitten syötyä kaikkea vähemmän laihduttvaa. Selitykset on varmaankin sivulla 77.

Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja parannan tai ainakin lupaan yrittää parantaa tapani, ensi viikoksi.

Nyt tältä viikolta ei ole tuloksia kun en kerinnyt käymään puntarissa, mutta veikkaisin että viime viikkoon nähden on tullut puolen kiloa tai kilo lisää.

Onnea kaikille joilla paino on tippunut ja tsemppiä niille joiden paino ei ole tippunut=)

Marial

Vierailija
14/24 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tökkii yhdellä, jos sun toisella. Alku meni niin hienosti. Nyt pitää vaan saada uusi draivi päälle. Itselläni tuli ainakin hyvän olon tunne laihdutuksesta ja oli muka varaa syödä (siis palkita itseä ruualla, josta pitäisi päästä eroon).

Queen: KIITOS kisasta. Katsotaan, jos se motivoisi. Eli mulla kisan alkupaino se edellisviikkoinen 64.6 kg. Tänään meni niin syömiset pieleen. Töissä klo 10.30 kaurapuuroa (nälkäpäivä) ja kotiin tulin klo 16.30 sa söin kaapit tyhjiksi. Hitto, kun en tajua niitä eväitä ottaa mukaan. Sitten anopilla pitsaa ja kaksi mustikkatorttua, ähky on vieläkin.

Mä pystyn liikkumaan tosi paljon siksi, että olen kuntosalin asiakas ja siellä on monta kertaa viikossa lapsiparkki, jonne voi viedä lapsen hoitoon jumpan yms. ajaksi (ja meidän neiti tykkää hirveästi olla siellä). Joten käyn monta kertaa viikossa jumpassa/spinningissä ja hyvä, että tyttö saa olla muiden lasten kanssa, kun ei ole hoidossa, vaan mun äiti hoitaa tyttöä kotonamme. Sählyä jäädän pelaamaan työporukalla töiden jälkeen ja äiti on niin kauan meillä, kun tulen kotiin:) Sunnuntaisin käyn tanssitunnilla ja lisäksi työskentelen liikunta-alalla, joten välillä liikun itsekin tosi paljon töissä. Tästä voi päätellä, millaisia ruokamääriä mä mättään. Tässä sen huomaa, kuinka laihdutus perustuu ruokavalioon ja liikunta on siinä tosi hyvä lisä.

kamiliya: Sun ruokavaliossa on ihan liian vähän proteiineja, (niin kuin maisu sanoi), jotka vilkastuttaa perusaineenvaihduntaa, pitää kylläisenä jne. Niin kun Maisu sanoi, niin sen hajottaminen elimistössä kuluttaa enemmän energiaa kuin esim. hiilarien. Eli rasvatonta maitorahkaa, raejuustoa, kanaa ym kehiin. Yritä saada joka aterialle jotain proteiineja. Mielestäni jugurtissa ei niin hirveästi proteiinejä ole..itse pidän jugurttia aika turhana keksintönä...Ei hedelmiäkään saa ihan hirveesti syödä...kohtuus kaikessa.

maisu: Joo, olen ottanut mittoja ylös, mutta en uskalla mitata. Lihasmassaa ei varmaan hirveesti ole tullut. Sillä jos treenaa hulluna lihasmassaa (oikella tavalla), niin hyvä tulos on jos saisi vuodessa puoli kiloa/ kilon pelkkää lihasta lisää. Että en uskalla siihen luottaa. Mutta, kun saan (ja mähän saan..tai sitten en) painon siihen 63 kiloon, niin sitten mittailen taas. Musta toi mittojen ylöskirjaaminen on hyvä juttu! Tsemppiä uuteen viikkoon!!Menee tällä porukalla edes yhdellä hyvin. Näytä se meille mallia!

Marial: tervetuloa meidän läskiksi menneiden joukkoon! Mutta nyt tämä tökkii pahasti-ryhmä ryhdistäytyy ja jokainen antaa miinus-tuloksen ens ke, eikö?????? Pakko vakuutella, kun itsellä on niin epävarma olo, mutta kisa queenia kohtaan kyllä motivoi:)

No, mutta ei muuta kuin itsekuria ja tsemppiä viikonloppuun kaikille ja varsinkin itselleni:)

Vierailija
15/24 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi elopainoinen nolona..

Keskiviikko aamuna menin innoissani vaaálle, odottelin hyvin menneen viikon perusteella ja muutaman kunnon lenkin jälkeen kunnon miinuksia, mutta toisin kävi...

Meinasin heittää koko vaaán ikkunasta ulos. kieltäydyn ajatuksesta että painoni alkaa kasilla, kyllä mä sinne seiskalla alkavien joukkoon jo kuulun... eiks niin?

Lohduttauduin syömällä (nolottaa) nyt on siis pari päivää syöty kaikkea mitä on käteen sattunut... eli ei kovinkaan terveellisesti.

Kiitos Maisu kun huhuilit tuolla... nyt palaan sitten ruotuun... ja yritetään ens viikoks edes pientä miinusta, vaikka ei se varmaan helpolla tuu näitten syöminkien jälkeen..

Nyt nukkumaan, että huomenna jaksaa vähän aatella mitä suuhunsa laittaa.

-pömppis-

Vierailija
16/24 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kerkesin käymään vihdoin ja viimein vaa' alla ja tulos oli aika hämmästyttävä sillä paino oli sama kuin viime viikon keskiviikkona, joten tämä antoi nyt uutta puhtia taas.

Nyt tsemppaan ja ens viikolla paino on hieman vähentynyt, tai ainakin toivon niin=)

Terveisin Marial

Vierailija
17/24 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ett NEPPIS vähän ' tökkii' meitä tökkii pahasti-ryhmäläisiä (hih hih) reipastumaan...

Oisko meidän ryhmä joteski tienristeyksessä. Takana loistava alkukuukausi. Usealla mielessä, ett mähän jo hanskaan tän laihdutuksen. Kuvittelee osaavansa, joten ote herpaantuu... Ja palkitsenpa sit vähän itteäni, kun oon ollut niin hyvä.... tai sit alkaa olla parin kuukauden sisällä jo niitä jokaisen laihduttajan taipaleelle kuuluvia repsahduksia, jumituksia, uskon loppumisia.

Repsahduksista selviää. Niin kuin rakas Kutri toteaa, nehän ovat vain laihdutuslomia! Älkää vaan antako homman mennä pilalle sen takia, ett menee mässäilyksi ja sit ei enää oo motivaatiota.

Mitään todellista vahinkoahan ne pari päivää/viikko ei tee. Kun psyykkää itteään, ett kyseessä oli laihariloma ja se loppu nyt, niin saa jatkaa laihariaan ' pää kunnossa' . Ja sit te, jotka ootte olleet ' lomalla' , olette oikeastaan ovelasti puijanneet kroppaanne. Se on saanut runsaammin kaloreita, ja se alkaa poltella läskiä uudella innolla eikä millään säästöliekillä. Ja sit hehkutusta päälle, ett motivaatio palaa. Mitä vaan hehkutusta....

Mulla on vähän huvittavakin juttu tästä uskon loppumisesta. Mul on nyt vähän epäuskoinen olo. Olen siis ollut painavimmillani 95 kg, ja ylipainoinen noin 6 vuotta. Sitä ennen hoikka AINA.

Nyt kun normaalipaino on oikeastaan saavutettu, en oikein meinaa uskoa sitä. Siis et voinko mä tosiaan olla normaalipainoinen. Vitsi mitä noi läskit tekeekään psyykelle. No tottakai mä tiedän, että voin olla normaalipainoinen ja siis vielä hoikkakin. Mulla ei siis ole mitään hätää. Mut tää on vähän huvittavaa. Ylipainoisen mieli hoikistuvassa kropassa. No, kyl se pääkin seuraa jossain vaiheessa perässä...

Maisu, taas ( no pitäähän pinoa nostella, eikös juu)

Vierailija
18/24 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn vaan. Jos kävit tekemässä punnistusta lähellä olevina päivinä itsellesi raskaan suorituksen, niin se kerää nestettä kroppaan. Itsellänikin paino monesti loppuviikosta pienempi, kun alkuviikosta liikuna niin tehokkaasti.

Toi Maisun lukema laihisloma on kyllä hyvä juttu! Itse olen tänään siis palannut laihislomalta. Niitäkin voi välillä vähän olla, kunhan palaa vaan takaisin ruotuun. Myös monella muulla on ollut nyt hankauuksia, mutta uudella motivaatiolla vaan eteenpäin.

Marial: Hyvä, kun ei tullut plussatulosta, joten ei muuta kuin ensi viikkoon.

Queen: onko kisa yhtään auttanut motivoitumaan? Mua on. Tosin tää on nyt ensimmäinen kunnon päivä laihisloman jälkeen ja kello ei ole vasta kuin 15.30, että iltahan se pahin on. Kyläänkin pitäisi mennä mumman luo ja siellä haluan kohteliaisuudesta ottaa aina jotain, joten se on sellainen paikka, jossa saan hyvällä omalla tunnolla ottaa KOHTUULLISESTI pöydästä jotain:)

Vierailija
19/24 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, voi vitsit mun on PAKKO kirjottaa nyt tänne, tai muuten meen tyhjentämään jääkaapin! Mun on ihan hillitön nälkä, siis ois pakko saada sipsii/karkkii/jotain hyvää... Mutta aattelin että kun kirjoitan sen tänne, niin mieli muuttuu, toivottavasti!

Me oltiin tänään mun vanhemmilla syömässä, söin ihan iisisti, perunoita, lihapullia, porkkananpaloja, ja salaattia, siis varsin terveellisesti. Ja sitten repsahdin, söin yhen pullan! Mutta kun se oli just paistettu, niin en voinut vastustaa *nolo*

Eikös huomiseksi oo luvattu hyvää ilmaa, tai niin tai näin, pakko mennä kävelemään, että lähtee tuo pulla... Niin ja ne karkit mitkä ahmin kun oltiin lätkäpelissä... Mä oon niin huono pitään lupauksiani...

Ja tuosta motivaatiosta, mullahan sitä pitäis olla, kun kerta sitä pikkukakkosta halutaan, ja olis vissiin helpompi raskautua jos ois painoo vähemmän, vaikkei se siltikään oo helppoo...

Mutta joo, nyt meen tuonne töllön ääreen, josko aloittaisin tekeen vaikka villasukkia, niin ei käsi/kädet erehdy meneen sipsi/karkkikippoon...

napero

Vierailija
20/24 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko alkaa liikkumaan! Ostinpa itselleni polkupyörän varmaankin 10 v tauon jälkeen. Eka lenkkikin jo tehty, noin 3 v takapakkarilla tuomassa lisää vastusta. 7 v painaa jo niin kovaa vauhtia etten meinaa perässä pysyä. Poika vei mut metsälenkille ajattelematta että ei mamma siihen kykene isolla pyörällään ja pikkusisko pakkarilla.

Eilen ja tänään on jääkaapin ovi pysynyt hyvin kiinni, mutta en viitsi mennä vaakaan pilaamaan iloani.

Huomenna täällä on autoton sunnuntai joten meinaamme mennä fillaroimaan keskustaan - muutoin sellainen ei tulisi pieneen mieleenkään.

Kamilya (muistinkohan kirjoitusasun oikein...) Mistä sun mies on kotoisin? Tsemmppiä paastokauteen, muista että kuivatut taatelit ovat tosi huonoja laihduttajalle! Meillä paastotaan korkeintaan neitsyt Marialle ja se on vain lihaton paasto. Mieheni on lähi-idän kristittyjä.

Nyt on pakko mennä juomaan. Tajuton urheiluannos tänään kun ip vedin 2 tunnin yleisurheilusession tytön urheilukerholaisille. Reilu 20 3-5 v, oh yes! Kuluttaa kaloreita, kokeilkaa. Onneksi mies oli apuna, vaikkakaan hänen suomenkielentaitonsa ei ole kummoinen. Yks kaks kolme hep sujui hienosti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä