Olen lähdössä mieheni kanssa viettämään eroottista viikonloppua hotelliin. Miten valmistaudun
ihanaan matkaan? Muistuta, mitä mun kannattaa tehdä!
Kommentit (13)
jokaikinen kerta saan tuskallisen virtsatulehduksen, vaikka hygieniasta yms. on huolehdittu tarkkaan, uhh!
Viime viikonlopun hotelliloman jälkimainingeissa pistelen taas antibioottikuuria poskeen :((
esim.
1) liukkaria
2) vaseliinia
3) rasvoja
4) huiskuja
5) puristusrenkaita
6) lenkkejä
7) öljyjä
8) suolaa
ym.. kivaa
lapsenvahti kai maksaa aika lailla.
ja kaikilla on niin isoja lapsia, että voi jättää yksin kotiin?
yksin kotiin? Mistä tiedätte, ettei tule hoitajaa?? TAi onko ap:llä edes lapsia.
ei sanonut. En vain ole koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi jostain löytänyt sellaisen hoitajan joka olisi koko viikonlopun ja olisi vielä varaa maksaakin hänelle niin pitkästä ajasta.
itse aion varata skumppaa ja kivaa purtavaa sekä ajella kaikki ihokarvat huolellisesti, kuoria ja rasvata, meikata ja pukeutua seksikkäästi, kun hotellissa kohdataan.
Oih, en enää jaksa odottaa!
ottavat 2- ja 3-vuotiaamme pe - su kylään. Aina on hyvin mennyt ja lapsetkin välillä kyselevät, koska taas pääsee mummolaan.
Varmaan jo myöhäistä, mutta seksikkäät alusvaatteet ja pullo hyvää viiniä! Hiusnaamio, meikki ja lakkaa kynnet (myös varpaankynnet), sipaus hajuvettä myös.
Oikein ihanaa ja eroottista pikkulomaa ; )
jokaikinen kerta saan tuskallisen virtsatulehduksen, vaikka hygieniasta yms. on huolehdittu tarkkaan, uhh!
Viime viikonlopun hotelliloman jälkimainingeissa pistelen taas antibioottikuuria poskeen :((