Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitosen pudottajille oma ryhmä?

18.09.2007 |

Nyt on kesä tai mikä lie tehnyt tepposensa ja pikkusen päässyt paino nousemaan. Pudottaa pitäisi viisi kiloa. Siihen tarvisin tueksi ja seuraksi muitakin, joilla tuo 5 kiloa olisi tavoitteena, toki enemmänkin sopii pudottaa. Uskon että jos löytyisi mukava ryhmä, tulisi tulosta nopeammin. Ilmottautukaahan mukaan. Kerrotaan sitten enemmän itsestämme ekassa ketjussa, jos löytyy tarpeeksi monta innokasta :).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan kamalasti kiloja raskauden aikana, yh.23kg, joista nyt 16kg sulanut pois mutta tuo 6kg olis vielä turhana taakkana mukana. Siitä olis ihana päästä eroon ennen joulua! Joten minä ainakin tuun tähän tsemppiryhmään mukaan!

//AliinaK

Vierailija
2/11 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olin ryhmässä 27.8 aloittavat mutta ei siellä sitten muut " jutelleet" kuin minä joten tukea ei oikein tullut eikä vielä ole tuloksiakaan. Haluaisin pudottaa noin 5-10kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuolla kymppikerhossa myös, mutta siellä on viime viikkoina ollut aika hiljaista, joten jos otatte mukaan, niin mielelläni liittyisin seuraanne. Minulla pudotettavaa maksimissaan tuo 5 kg, mutta voi olla, että pari kiloakin riittää. Esikoisen raskaudesta jääneitä nuo ylimääräiset kilot. Nyt painoa 63,5 kg ja 60 kilon paikkeilla ois tavote, pituus 170 cm.

Nuo viimeiset kilot ovat varmaan kuitenkin vaikeimmat, joten siksi kaipaisin vähän uutta tsemppiä. Kymppikerhossa olen ollut mukana jo vuoden alusta asti, mutta siellä on nyt tosiaan aika hiljaista, kun viime aikoina meistä on kirjoitellut vain pari, kolme osallistujaa. Seuraavaan pinoon sitten lisää kuulumisia.

Marja

Vierailija
4/11 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset viisi on tosiaan vaikeimmat. Vaaka näyttää 65kg, 62 olisi siedettävä ja 60kg aivan mahtava. Tuntuu, että nyt olen pääsyt oikealle polulle ja motivaatiotakin löytyy.

Vierailija
5/11 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kaikki! Tosi mukavaa että voidaan tällai tsempata toisiamme pääsemään eroon liikakiloista!

Nämä loppukilot on tosiaan ne kaikkein hankalimmat!

Tuntuu että vaaka on näyttänyt 65kg ikuisuuden. Mulla olis tavoite raskauden alun 59kg, mutta jos oikein innostun niin tuon allekin saa mennä, sillä oon aika lyhyt, 160cm, joten n.55kg olis ihana paino! En oo tosin painanut niin vähän yli neljään vuoteen. No jokatapauksessa tuon alle 60kg on päästävä!

Oon nyt ulkomailla ollut reilun kuukauden ja täällä on laihtunut kuin huomaamatta n.4kg. Oon kulkenu paljon kaupungilla tyttöä kärryissä työntäen. Lounaaksi yleensä nappaan proteiinipirtelön ja sitten viiden maissa syödään ateria. Napostelut saa täällä helpommin kuriin, ku ei oo tuttuja herkkuja tarjolla eikä paikallisia löllökarkkeja tee yhtään mieli.

Liikuntaa ei kyllä tule muuten ku kävelemällä ympäriinsä. Kotosuomessa mulla on kuntosalille jäsenyys. Mies on luvannut että 3 kertaa ainakin pääsen viikossa jumppaamaan. Nyt ku synnytyksesttä on 8kk aikaa uskallan kohta mennä rajumpiin hyppyjumppiinkin, alkukesästä kävin vaan body balancessa ja latinotanssitunneilla + punttisali.

En aijo tässä painonpudotuksessa sortua mihinkään ihmekikkoihin. Liikunta ja terveellinen järkevä ruoka on se mihin luotan. Ja yhteen karkkipäivään viikossa.

//AliinaK

Vierailija
6/11 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei sitten yksin tarvi tuota kärvistelemistä aloittaa :). Olisiko maanantai hyvä punnituspäivä, kerran viikossa varmaan riittänee ? Vai joku muu päivä? Se aloittaa aina pinon joka ensiksi kerkiää. Olisi ihan kiva, jos siellä aina näkyisi se lähtö ja tavoite ja pituus ja mitä on viikossa saanut aikaan ;). Jos ei muita ehdotuksia tule, niin ensi maanantaina kaikki pinoon. Täytyy tämä mässäily saada katki. Lisää porukkaa sopii tulla, niin ei heti lopu kesken.

Vierailija
7/11 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vaakaa kotosuomessa!!!

Kyllä sellainen ehkä pitäisi joskus hankkia, katotaan tuleeko ajankohtaiseksi 2 viikon päästä kun kotiudumme.

Ens viikon punnitus ei tuota ongelmia, mutta seuraavalla viikolla ollaan lentokoneessa ja turpoan siellä aina ja sen takia paino ihan mitä sattuu jos heti punnittee ku anoppilaan saapuu. Joten se jää välistä.

Jos siis en aina pääse suoria kilomääriä maanantaisin antamaan, niin ilmoitan vaikkapa sen päivän yleisfiiliksen, lököttääkö housut enemmän ko edellisviikolla, näyttääkö maha litteämmältä, tai onko vyötäröllä vähemmän senttejä kun edellisviikolla. :)

Mulla on vaa' an kanssa sellainen viharakkaussuhde, että en halua sellaista talooni jos ei oo ihan pakko! Nimittäin mulla menee ihan höpöksi tuo painon vahtaus, jos on vaaka talossa. Käyn vähän väliä. Lisäksi oon huomannu, että jos on esim. 100g vähemmän ku edelliskerralla, niin mulle iskee ihan kamala herkutteluhalu ja alan käydä henkistä taistelua: nyt voi hieman mässäillä ku oon laihtunu.

Nytkin täällä ulkomailla ollessa kävi samoin. Ekat 3 viikkoa ku olin täällä, en tiennyt talossa olevan vaakaa. Tunsin vaan että paino tippuu ku liikun paljon ja syön vähän. No, sitten kun löysin vaa' an, ja kävin sillä, huomasin että -4kg siitä ku viimeksi kävin kälyn vaa' alla. No nyt tuosta vaakalöydöstä on kohta 3 viikkoa, ja paino ei oo pudonnut yhtään lisää! Sen takia, että oon taas herkutellut enemmän ku huomasin laihtuvani! :/

Eli vaaka on mulle kirous!

//AliinaK

ps. tänään yritin taas syödä kevyesti, ja kun oltiin ulkona syömässä valitsin Falafel-lautasen. Olen kasvissyöjä, joten periaatteessa vähänrasvainen ruokavalio pitäisi olla selviö muttei se ole. Ranskanpotut on ikuinen heikkous!

" Kielletyt asiat" tänään: yksi jäätelöpallo, ja 3 suklaakonvehtia. Toisaalta olin puistossa ja kävelyllä 2 tuntia. Joten kaipa nuo toisensa kumoaa... :)

Vierailija
8/11 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhukseni huomasin, että edellisvuodenpainon pudotus on tätä menoa vain haavetta ja nyt pitäisi ainakin saada se 5kg ja mielellään enemmänkin painoa pois. Mutta jos siitä -5kg aloittaisi. Parit aiemmin hankkimani farkut eivät mene enää päälle:(

Minun pitäisi lisätä huomattavasti liikuntaa, sillä ennen kävin pitkillä kävelylenkeillä ainakin sen 3 kertaa viikossa ja poljin stepperiä. Jotenkin viime kuukausina kaikki on pikkuhiljaa unohtunut ja se näkyy ja tuntuu kropassa.

Pikkujoulukuntoon pitäisi pyrkiä:)

Vierailija
9/11 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan oikeasti nyt onnistua. Laskin juuri että pikkujouluihin olisi 10 viikkoa eli tavoite -5kg ei pitäisi olla ihan mahdoton. Aloitan huomenna tai maanantaina laskemaan pisteitä. Jos se pitäisi jossain ruodussa ja niillä olen aina muutaman kilon tiputtanutkin.

Pitää vaan ajatella et nyt sen teen tai sitten ei koskaan. Turha tätä on enää siirtää.

Toivottavasti tästä tulee aktiivinen ryhmä. Itse käyn kirjottamassa tai ainakin lukemassa varmaan joka päivä =)

Vierailija
10/11 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten maanantai ja puntarille meno...

Mulla ainakin on viikonloppu sellaista rennompaa syömiskelyä ollut, joten ei ole kauhean odottava olo huomisen vaa' alla käynnin kanssa. Ei tunnu laihalta. Lisäksi on kuukautiset ja ihan turvonnut ja ikävä olo mahassa.

Toivottavasti teillä muilla on motivaatio pitänyt viikonlopun!

Kannustanpas tässä erityisesti sinua " Huomenna..." , kun kaipasit sitä: HYVÄ HYVÄ!!!! Nyt kun olet päättänyt onnistua laihdutuksessa ja hehkua kauniina tulevissa pikkujouluissa niin eikun sanoista tekoihin ja kilot pellolle! Suuntaa katse sinne marras-joulukuulle, ja kun joku houkutus yrittää viekoitella poikkeamaan kaidalta laihdutuksen tieltä niin pistä vaikka sormi suuhun ja pure sitä hokien PIKKUJOULUT, PIKKUJOULUT. Älä lopeta ennekun sormi on verillä ja kipeä, niin saat muuta ajateltavaa ja nälkä katoaa :)

Niin, myös www.mulletoi.fi sivulta voi hommata sähköiskuja antavan keksipurkin. Siinä voi sitten testata kuinka paljon oikeasti sitä keksiä haluaakaan kun pitää siihen käsiksi päästäkseen ottaa vastaan muutama sähköshokki.

Tänään söin brunssilla munakkaan, paistettuja perunoita ja hedelmiä sekä mehua. Päivällinen jäi välistä, ja korvasin sen suolapähkinöillä. Nyt oliskin vähän nälkä, mutta syön vaan yhen luumun ja meen nukkumaan. Näyttääpähän se vaaka sitten huomenna vähän vähemmän ;)

Sarppu, milläs mielellä sinä olet, kun ei oo kuulunut?

Minkälainen laihdutussuunnitelma teillä muuten on?

Onnistuakseenhan pitää luoda sellainen ympäristö, jossa onnistuu, eli herkut pois ja ilmapiiri sellaiseksi että nyt alkaa tapahtua. Ite oon jojotellu aikaisemmin jatkuvasti sillai, että ens viikolla alotan, huomenna alotan jne... ja tienny alusta lähtien ettei siitä mitään tule.

Nyt oon niin täynnä näitä vauvakiloja, että kertakaikkiaan ne lähtee nyt ja piste. Liikunta tulee olemaan se valttikortti, kunhan palataan kotiin ja salijäsenyys alkaa taas pyöriä. 3xviikossa hiki pintaan + polkupyörällä sinne. Lisäksi ajattelin jatkaa avantouintiharrastustani. Siinä saa kyllä veret kiertämään ja selluliitti kyytiä!

Huomiseen kanssalaihuttajat!

t.Aliina

Vierailija
11/11 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin olisi tuo maaginen 5kg tiputettavan ja porukassa se sujuisi varmaan paremmin.

Pituutta minulla on 160cm ja painoa nyt 65kg eli ihan liikaa. Liikunnalla ja ruokavaliolla aion tiputtaa, ei mitään poppakonsteja. Käyn lenkillä kolme kertaa viikossa ja salilla 2-3 kertaa viikossa. Lisänä tietysti hyötyliikunta jota kahden lapsen kotiäitinä tulee aika paljon päivittäin :)

Birdy