Kadin menkat estää räsypokan
Onko menkat sairaus vai miksei Kadi voi osallistua..
Kommentit (10)
inhottaa menkat muutenkin ja sitten vielä telkkarissa..
Tietty kätevää jotain viikon rantalomaa ajatellen, mutta noi on tuolla monta kuukautta pa(rha)immassa tapauksessa.
Kun lääkäri kirjoitti minulle pillerireseptin (2 vuotta sitten), hän sanoi, että halutessaan voi syödä aina kolme levyä putkeen ja sitten pitää viikon tauon. Mutta, hän kuitenkin suositteli, että joka kuukausi pitäisi sen viikon tauon.
ja kyllä, olin alasti myös menkkojen aikaan.
Silloin ei kuukuppeja vielä ollut. Tungin tamponin narun sisään myttyrälle.
Mulla on erittäin niukat menkat.
Mä en osallistuis olis menkat tai ei!
Vierailija:
Kun lääkäri kirjoitti minulle pillerireseptin (2 vuotta sitten), hän sanoi, että halutessaan voi syödä aina kolme levyä putkeen ja sitten pitää viikon tauon. Mutta, hän kuitenkin suositteli, että joka kuukausi pitäisi sen viikon tauon.
Kun kerran käyttää pillereitä niin miksi kärsiä joka kuukausi? Itse harrastan jatkuvasti 3 levyä putkeen -systeemiä.
Vierailija:
Mutta KUKA haluaa sekoittaa oman hormonitoimintansa..
Vierailija:
Mutta KUKA haluaa sekoittaa oman hormonitoimintansa..
tässä on joku toinenkin sinusta huolissaan kuin minä.
Olen niin pöhöttynyt, maha pallona ja kipeänä, vuodan paljon verta ja verihyytymiä mulskahtelee siteeseen jatkuvasti. Ymmärrän täysin Kadin päätöksen.