Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea nälkä enkä voi syödä :(

Vierailija
18.09.2007 |

kävin juuri viisaudenhampaan poistossa, ja vielä pitäisi vähintään puoli tuntia odottaa ennen kuin saan syödä (ylähammas kiskottiin pois) mutta se tuntuu niin kipeältä etten tiedä pystynkö syömään mitään. Ja nälkä on kamala vaikka koitin aamulla syödä hyvin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi vaan että ole niinku mitään ei olisi tapahtunukkaa. syö jätskiä ja särkylääkkeitä!

Vierailija
2/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli aikaraja toimenpidepäivänä ja lämmintä ei saanut syödä. Ap, sieltä toiselta puolen suuta voi ujuttaa syötävää. Mikä vaan menee alas helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että kahteen tuntiin ei saa syödä. Onneksi on kotona särkylääkkeitä, tuntuu aika kipeältä vaikka lähti nopeasti ja helposti pois. Suun avaaminenkin sattuu, niin en tiedä mitä pystyisin syömään, pitää varmaan tuota jätskiä kokeilla.

Ja selviän varmaan hengissä, mutta ei tämä hauskaa ole kun maha kurnii ja yläleukaa jomottaa. Anteeksi vain kun minulla ei nyt isompia murheita elämässäni ole

T:ap

Vierailija:

sanoi vaan että ole niinku mitään ei olisi tapahtunukkaa. syö jätskiä ja särkylääkkeitä!

Vierailija
4/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätski, jogurtti, kiisseli...haalea sosekeitto...mulla oli pilli ensialkuun, sillä sai toisesta suupielestä imettyä.

Vierailija
5/5 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kohta sitten varovasti jotain koittaa. Kiisseli olisikin ihan hyvää

T:ap

Vierailija:

Ap, jätski, jogurtti, kiisseli...haalea sosekeitto...mulla oli pilli ensialkuun, sillä sai toisesta suupielestä imettyä.