Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka oikeasti meinaa lopun elämää olla miehen kanssa, joka ei edes hoida omia lapsiaan?

Vierailija
18.09.2007 |

ällistyttää joidenkin kommentit, miten mies saa mennä tulla halunsa mukaan! Jos meillä tilanne meinaa luisua tuohon, sanon kyllä haisevan vastalauseen ja vaadin tekoja.

Tulee väkisinkin naisesta tyhmä kuva.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun lukee tuon sepustuksesi niin saan ihan saman kuvan sinusta. Ihan väkisin...

Vierailija
2/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin kaikessa elämässä, kyse on vaihtoehtojen välillä valitsemisesta. Minä esim. joudun sietämään täysin kotitöitä tekemätöntä miestä, koska vaihtoehto on yksinäinen superköyhä elämä yh:na, ja lapsi jää isättömäksi. Ja tämä noin 95 % todennäköisyydessä. Se 5 prosenttia on sitä ihmettä varten, joka täytyy tapahtua että menen yhteen jonkun miehen kanssa. Olen keski-ikäinen, ylipainoinen, ei-hyvännäköinen, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut seksistä piirun vertaan. Aivan loistavat lähtökohdat miehenmetsästystä ajatellen. Ja nyt sitten joku sanoo että mihin sitä miestä tarvitaan... noh. En usko että olisin onnellisempi täysin yksi. Olen kokeillut sitäkin, ja se on aika yksinäistä elämää, vaikka olis harrastuksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMEMPI KUVA!!!!!BUAH...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi