hygienia-passi?
Onko monivalinta kysymyksii vai pitääkö siellä kirjottaa jotain esseitä... jaiks...
Kommentit (17)
huoh... voi siis päästä maalaisjärjellä ja tuurilla läpi ;)
Vaikuttaa vaan aika vaikeelta...
Väittämiä on jotain 40, jos oikein muistan...
täällä: http: //hygieniapassi. gene. fi/main/index
Jos testitilanteessa kysymykset on yhtä helppoja, niin sen selvittää kuka tahansa normaalilla maalaisjärjellä varustettu ihminen.
no ajattelin, että selvittää maalaisjärjellä, mut ainakin tuol yhes osoittees on kysymyksiä kauheesti eri bakteereista ja eri lämpötiloista yms... en mä sellasia muista millään, kun kaikilla on eri!!! Tuskaa!!!
ja silloin oli ainakin tosi paljon just niistä eri bakteereista ja muista saasteista kysymyksiä. Mutta yleisesti ottaen aika helppo
Testistä ei kyllä pääse tuurilla läpi, mutta lyhyellä treenillä voi päästä.
Itse treenasin netissä 1,5 tuntia ja läpi meni (sain mahdollisuuden osallistua testiin yllättäin, siksi noin lyhyt harjoitteluaika)
höpö höpö!
Ei testistä pelkällä maalaisjärjellä kyllä läpi pääse.
Itse olen ollut alalla 15 vuotta ja silti piti opiskella - ne bakteerit esimerkiksi ovat tosi kinkkisiä ja oli monia muitakin oikeasti hankalia aiheita!
Ihan turha tulla tänne puhumaan puuta heinää.
Ap:lle sanoisin, että opiskele ja tee harjoituskokeita netissä.
Helppo oli, vaikka tosiaan tunnin verran lueskelin kysymyksiä!
Neljäkymmentä oikein/väärin kysymystä ja kuus sai olla väärin. Kaks meni väärin ja ihan maalaisjärjellä oli pääteltävissä.
Joten passi tulee postissa :)
Joku kolmetoista kokeeseen osallistujaa oli ja joku viis ei päässy läpi!!!
Sikahelppo kyllä mun mielestä....
Kiitos kannustuksista!!
Testiä pitäisi vaikeuttaa huomattavasti ja testi pitäisi myös uusia viiden vuoden välein. Minnehän voisin tehdä tästä aloitteen. Ehkä sosiaali- ja terveysministeriöön.
Mua on pitkään ärsyttänyt keittiöhenkilökunnan epähygieenisyys.
Katsokaa vaikka noita harjoitustehtäviä. Eivät ole vaikeita ihmisille, joilla on edes vähän yleissivistystä.
jos siitä pääsee toiset maalaisjärjellä läpi, niin onko se sulta pois??
Tarkottaako se, et menee heittämällä läpi, että on jotenki epähygieenisempi??? Eikö se nimenomaan oo toisinpäin jos toisille tuo hygieenisyys on itsestään selvää ja siksi testi helppo!?!
tai sit täytyy olla tosiaan aika hyvä tuuri, et suosittelen lottoomaan...
ap
hygieniapassi suorittamassa. Mies ei ole koskaan tehnyt mitään keittiö/leipomoalan hommia ja appiukko viimeksi 10v sitten. Kumpikaan ei harjoitellut ja pääsivät heti läpi. Äitini on ollut koulunkeittiössä töissä 20v. ja pääsi heti läpi. Äitinin kertoi kyllä että osalla työkavereista oli ollut vaikeuksia. Itse en passia tarvinnut kun on koulun todistus. En kyllä tiedä miten pitkään valmistumisesta tuo todistuksen puhtaanapito ja mikrobiologia riittävät korvaamaan tuon passin, mutta kotiäitinä en sitä tavitsekkaan :).
Oli kuulemma ollut ihan helppoja kysymyksiä.
t.23
monivalintakyssäreitä tais olla kaikki.