Lidlin Deluxe-sarja, mitä mieltä olette?
Niin, mitä mieltä olette Hans Välimäen Lidlille lanseeraamasta Deluxe-sarjasta? Mitkä tuotteet toimi, mitkä ei?
Kommentit (57)
Lemon curd jogurtti on ihan mun lemppari!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:20"]
Oon ihan creme brulee koukussa. Niitä kippoja on jo parikyt. Mitäköhän niistä vois askarrella? :D
[/quote]
Mä oon käyttänyt ihan kynttiläkippoina. Tarjoa vaikka jollain nettikirpparilla jollekkin askarreltavaksi josset itse keksi mitään.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:12"]Diabeetikon äitinä OLISI KIVA, että tuotteissa olisi mm. hiilarimäärät.
[/quote]
Tämä diabeetikon äiti on löytänyt ostamistaan deluxe-tuotteista hiilarimäärät.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:20"]
Oon ihan creme brulee koukussa. Niitä kippoja on jo parikyt. Mitäköhän niistä vois askarrella? :D
[/quote]
Lasinkeräykseen. Säästättekö olut-pullotkin?
Ite en tykkää. Viimeksi kyläpaikassa maistoin tiramisua. Hyh. Ei omaan makuun tällaiset, ennemmin valmistan ite! -ravintolakokki
Onko joku maistanut pistaasijäätelöä deluxe-sarjasta,tai sitä hasselpähkinäjäätelöä?Oli nyt uusimmassa mainoslehdessä..
Täälläkin mainittu Tiramisu on loistavaa. Italiassa olen syönyt monenkinlaista ja tämä yksi parhaista. Samoin Creme brulee. Myös parmankinkut yms. hyviä. Ja viikunahillo Ok. Ja numerolle 33 pakko sanoa että itse en ainakaan lähtisi ilmakuivattua kinkkua tekemään! Enkä ehkä valkohomejuustoakaan. Eli ei se itse tehty herkullisuutta aina takaa. Ja kaupoista saa nykyään tosi hyviäkin valmisruokia.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 20:05"]
Tiramisu onkin samaa mitä Stockmann myy Solo Italian merkillä. Siinä lukee: valmistaja Solo Italia.
[/quote]
En ole ko. tuotteita maistanut enkä siis ota niihin mitään kantaa, mutta näin teollisuuden edustajana on pakko korjata tämä tavallaan aika hölmö mutta yllättävän yleinen harhaluulo: se että valmistaja on sama ei tarkoita että tuote on samaa. Kyllä meidänkin firma tekee näitä kaupan omia merkkejä, mutta halvimmalla mahdollisella reseptillä. Keskusliikkeet maksavat niistä niin huonosti, että yhtäkään kulmaa ei jätetä oikaisematta jos vain suinkin mahdollista.
[/quote]
No ilmankos. Mun mielestä lidlin on maukkaampi. Siinä on enempi kostutetta pohjassa.
Pitää kattoa mitä on vielä jäljellä,usein on niin että lauantaina on hyllyjä tyhjänä...
Deluxe creme brulee ainakin on mielestäni aivan ihanaa, ei juurikaa häviä ravintolasta saatavalle... sitä myydään lasisissa vuoissa..mietin, että voiko vuokia käyttää uudestaan...siis uunissa...
Tiramisu onkin samaa mitä Stockmann myy Solo Italian merkillä. Siinä lukee: valmistaja Solo Italia. Myös Mousse d'Amour on hyvää, tosi makeaa kyllä. Ilmakuivatut porsaanfileeviipaleet oikein hyviä. Carpaccio odottaa vielä jääkaapissa.
Ne vanukkaat ym. jälkiruoat ovat mielestäni hyviä, samoin carpaccio.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 20:05"]
Tiramisu onkin samaa mitä Stockmann myy Solo Italian merkillä. Siinä lukee: valmistaja Solo Italia.
[/quote]
En ole ko. tuotteita maistanut enkä siis ota niihin mitään kantaa, mutta näin teollisuuden edustajana on pakko korjata tämä tavallaan aika hölmö mutta yllättävän yleinen harhaluulo: se että valmistaja on sama ei tarkoita että tuote on samaa. Kyllä meidänkin firma tekee näitä kaupan omia merkkejä, mutta halvimmalla mahdollisella reseptillä. Keskusliikkeet maksavat niistä niin huonosti, että yhtäkään kulmaa ei jätetä oikaisematta jos vain suinkin mahdollista.
on niitä jo vuosia ollut, ainakin se Deluxe creme brulee on vanha tuote.
Kaikki Deluxe-tuotteet, mitä olen kokeillut, on olleet hyviä. Tulee mieleen ainakin lohi, savukalalevite, creme brulee ja tiramisu.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2012 klo 17:28"]
Niin, mitä mieltä olette Hans Välimäen Lidlille lanseeraamasta Deluxe-sarjasta? Mitkä tuotteet toimi, mitkä ei?
[/quote]
Hans Välimäki ei liity Deluxe-sarjaan mitenkään muuten kuin että vain mainostaa sitä! Ei ole mikään Välimäen lanseeraama sarja.
Deluxe sarjan salaatinkastikkeet on ihan parhaita. Suosittelen ainakin niitä!
mutta noita tuotteita olen ostanut jo pitkään. ei niitä nyt ole lanseerattu kylläkään. tänään tarttui mukaan karpalohyytelö, ja kohta nautitaan carpacciota nam
Puolalainen pulled pork oli surkeaa.