Olisitko hermona jos miehesi menisi striptiisisi-
esitystä katsomaan? Silleen poikien kans vähä iltaa istumaan.
Kommentit (9)
tytöt tekee työtään siellä ja miehet tykkää katsella. mitä siitä. Niin on ollut kautta aikain ja tulee aina olemaan. Pääasia että se miekkonen tulee kuitenkin mun viekkuun nukkumaan. Sitäpaitsi itsekin katselen kauniita ihmisiä. En pelkää pettämistä ja jos pettää, niin minkäs minä sille mitään voin??
tytöt tekee työtään siellä ja miehet tykkää katsella. mitä siitä. Niin on ollut kautta aikain ja tulee aina olemaan. Pääasia että se miekkonen tulee kuitenkin mun viekkuun nukkumaan. Sitäpaitsi itsekin katselen kauniita ihmisiä. En pelkää pettämistä ja jos pettää, niin minkäs minä sille mitään voin??
sitten seksiä niin varmaan tiedät mitä se ajattelee ja mitä mielikuvia on.
Mies ollut pari kertaa katsomassa moisia näytöksiä. Jokusen kerran ollaan myös menty yhdessä.
En varmaan hermona, mutta pahoillani ja tuntuisi ikävältä..
Mies ollut pari kertaa katsomassa moisia näytöksiä. Jokusen kerran ollaan myös menty yhdessä.
Saa katsoa.
Kerran messuilla näimme yhden tosi KAUNIIN srtippiesityksen. Se oli upeaa katsottavaa. Nainen oli todella taitava. Sellaista kyllä katselisi mielellään.
vähän viiksettäisi kun en itse pääsisi myös katsomaan kun hyvännäköiset miehet strippaa...