Lidlin Deluxe-sarja, mitä mieltä olette?
Niin, mitä mieltä olette Hans Välimäen Lidlille lanseeraamasta Deluxe-sarjasta? Mitkä tuotteet toimi, mitkä ei?
Kommentit (57)
Suklaa mousse on aivan älyttömän hyvää, se missä on niitä kakkupaloja. Samoin se mansikkajälkkäri, joka tarjotaan lasista.
En syttynyt siihen jälkiruokajogurttiin, jossa on mangoa (?) ja jotain siemeniä, on ihan vihreän väristä se sörsseli.
Äsken maistettiin tuota isoa Tiramisua, oli tosi hyvää ja aidon makuista! 3,99€/500g
En ole maistanut. Tulee harvoin käytyä, kun ei ole omalla paikkakunnalla. Ja tuo Välimäki tympii sen verran, että en ole ollut edes innostunut noista.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 09:58"]
Mainoksen olen nähnyt. Lidlissä käyn hyvin harvoin.
[/quote]
kuitenkin sen verran kiinnosti että ihan etsit tämän vanhan ketjun ja nostit sen...
Hans on mainoskasvo, ei hänellä ole mitään tekemistä tuotteiden kanssa. Vähän sama asia kuin ajattelisi, että se naamarasvan markkinointikasvona toimiva näyttelijä on omin aivoin kehitellyt aineen reseptin.
Ja tuotteet toimii, jos on toimiakseen. Raaka-aineista voi jo päätellä mikä on toimiva tuote. Esim. tällä hetkellä myynnissä olevat suklaat ovat laadukkaita, samoin erikoiskinkut vastaavat hyvin hintaansa. Peruna-parsakaaligratiini oli hyvänmakuinen. Aikaisemmin olen erehtynyt ostamaan ko. sarjaan kuuluvan jäätelökakun, sitä ei tarvitse ostaa toista kertaa.
Deluxet katosi ainakin omasta lähi-Lidlistäni, mutta nyt tuotteita ilmeisesti saa taas (koska tv:ssä pyörii mainokset). Pitääkin käydä pikimmiten katsomassa onko k.o. merkin crème brûlée tehnyt paluun, slurps!
Olenko menettänyt jotain kun en ole ikinä tällaisiin tuotteisiin koskenut? Suuntaan aina vihannestiskiä, juustoja, lihoja ja maitoja kohti edes vilkaisematta erikoistuotteita.
Mulla on sellainen fiilis että herkkujen pitää olla aina itse tehtyjä, muuten ne ei ole mitään.
Deluxet tulevat aina myyntiin ennen joulua, ja ainakin tänä vuonna niitä myytiin pitkään joulun jälkeenkin, mutta kaikkia tuotteita ei enää ollut tasaisesti. Ihan parhaita! Ja tosiaan Hans MAINOSTAA niitä, tuotteet on Lidlin siinä missä vaikka Kreikka ja Ranska teemaviikkojen tuotteet.
Diabeetikon äitinä OLISI KIVA, että tuotteissa olisi mm. hiilarimäärät.
Oonko ainoa joka ei yhtään tykkää niistä paahtovanukkaista, creme bruleesta? Ihan järkyttävää oli, hyvä etten oksentanut :D
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:13"]
Oonko ainoa joka ei yhtään tykkää niistä paahtovanukkaista, creme bruleesta? Ihan järkyttävää oli, hyvä etten oksentanut :D
[/quote]
Olet.
Oon ihan creme brulee koukussa. Niitä kippoja on jo parikyt. Mitäköhän niistä vois askarrella? :D
Lidlin crème brûlée on tosiaan taivaallisen makuista. Mielestäni ehkä paras myynnissä oleva valmisjälkkäri. Niitä lasikuppeja on kaappiin kertynyt pari jos toinenkin :)