Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä muilla elämässä tullut vuosi toisensa perään ikäviä asioita?

Vierailija
17.09.2007 |

Minä en ihan kohta tosiaan enää kestä enkä jaksa kun en ehdi edellisestä harmista selvitä kun uusi tulee jo taas niskaan (sairautta, lapsen kehitysongelmia, lisää sairautta, sekä omia että lasten ja miehen jne). Kaikista harmeista on selvitty, mutta alan jo olemaan paniikissa kun vain odotan uutta huonoa uutista. Tätä on todella kestänyt jo VUOSIKAUSIA. Olen ihan loppu. Vai onko elämä tätä? Näinkö sen kuuluukin mennä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on jotenki päästään vialla ja tarvis psykiatrista hoitoa. Tää viiminen puhu itestään kaikkee " hyvää" alussa ja olin ihan innoissaa ku toinen osaa kehuu itteeään. Mut nyt on alkanu selvii että yksikää asia ei ole totta vaan se on ihan huvikseen selittäny

Vierailija
2/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei päde sairauksiin, mutta yleensä kannattaa miettiä mitä pelkää. Koska peloilla on taipumus toteutua. Valokeila kun suuntautuu sinne, mitä ajattelee ja mihin kohdistaa huomionsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä ei päde sairauksiin, mutta yleensä kannattaa miettiä mitä pelkää. Koska peloilla on taipumus toteutua. Valokeila kun suuntautuu sinne, mitä ajattelee ja mihin kohdistaa huomionsa.