Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 4-vuotiaan isän kanssa anopin luokse viikonlopuksi?

Vierailija
01.10.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti, jos isä ja anoppi ovat juoppoja tai isä ei ole hoitanut lastaan koskaan niin saattaisin miettiä...

Vierailija
2/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken anopista niin kauheesti pidäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä en päästäisi?

Vierailija
4/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Päästääkö" miehesi sinut vanhempiesi luokse?

ARGH!!!

Vierailija
5/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolaan nyt ilman muuta.

Vierailija
6/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia kysymyksiä!

Vierailija
7/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsy. Oon varmaan järkky äiti, kun mieheni on ollut lapsineen anoppilassa jo puolvuotiaan- eiku 3kk ikäisen kanssa ilman minua. ja kaksvuotiaan kanssa ja vielä YÖTÄ.

Kauhistuttavaa.

Vastaavasti mä olen lähtenyt lapsineni jo vauvaikäisenä sukulaisiin 200km päähän, enkä kysynyt mieheltä ollenkaan lupaa.

Mut tää on varmaan provo? Eihän kukaan tosissaan. oikeesti.....

Vierailija
8/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuu lapsista jakautuu nykyään niin paljon paremmin kuin ennen.

Siihen on vielä matkaa jos pitää miettiä, voiko toinen vanhemmista olla vastuussa lapsesta.

Vierailija
9/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaan isän

Vierailija
10/14 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nukkuu ja lukee kirjoja ja anoppi hoitaa lasta.

Anoppi tekee omavaltaisia tempauksia, mm. laittaa lapsen polkupyörän tarakalle ilman turva-istuinta ja kypärää. Ajaa lapsen

kanssa vilkasliikenteisellä maantiellä (=ei jalankulku tai pyörätiellä).

lapsi istuu jalat haarallaan tarakalla.

Tämä on yksi esimerkki monista kommelluksista, mitä " mummola" -reissulla tapahtuu...

t. ap

Vierailija
11/14 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentaisin miestä vahtimaan tarkemmin äitiään sekä lasta, mutta muuten saisivat mennä.

Vierailija
12/14 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meidän tapauksessa en päästäisi. Mieheni on vastuuntuntoinen hoitaja lapsellemme, en häntä kyseenalaista.

Mutta kun on vanhempiensa luona, heittäytyy kuin uudelleen lapseksi, täysin huolettomaksi ja vapaaksi. Luottaa myös siihen että vanhempansa hoitavat lapsen huolella.

Mutta kun ei appivanhemmilla paljon kolise tuolla pääkopassa. Ihan vastaavanlaista kuin ap:llä. Päästetään yksin kiipeilemään parvekkeella tuolille, syötetään ruokia, joille lapsi vakavasti allerginen, ei ymmärretä mitä varten turvaistuimet on keksitty (eihän ennenkään ollut), " eihän se nyt laiturilta veteen putoa" .

Eli ei. En päästä. Sad but true.

Vierailija
13/14 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä huolehtivat lapsen turvallisuudesta ihan hyvin, mutta eivät tee kaikkea niin kuin minä teen ja saattavat sanoa esim. lapselle asioita, joita en itse sanoisin. Ja so what! Se kuuluu myös äitiyden opetteluun, että muutkin saavat tehdä lapsen kanssa asioita. En ole korvaamaton, edes äitiniä!

Minusta ilman tosi hyvää syytä (esim. paha alkoholismi) kenelläkään äidillä ei ole oikeutta kieltää lasten isältä ja isovanhemmilta yhteistä aikaa lapsen kanssa.

Eikö noista turvallisuusasioista voi puhua isovanhempien kanssa, jos ne huolettavat?

Tulee mieleen kaverini, jonka yli 2-v. lapsi ei ole ollut koskaan edes paria tuntia erossa äidistään. Ei edes isänsä kanssa. Kaverini uskoo vakaasti, että lapsi voisi traumatisoitua erosta (!). En itse tohdi sanoa, että tuo ei ole normaalia ja luultavasti lapselle paljon haitallisempaa, eipä ole minun asiani.

Vierailija
14/14 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No tietysti, jos isä ja anoppi ovat juoppoja tai isä ei ole hoitanut lastaan koskaan niin saattaisin miettiä"

Eli totta kai, kesällä meidän 3-v oli isänsä kanssa viikonlopun anoppilassa. Toki tilanteet ovat erilaisia, jos lapsi näkisi isäänsä vain hyvin harvakseltaan ja anoppilakin olisi vieras paikka, sitten en mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi