Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen nainen määrää mitä mies suuhun laittaa?

Vierailija
17.09.2007 |

Siis onko takana jotain muutakin kun nainen sanoo omalle puolisolleen että tota et sit syö siinä on liikaa sokeria tai se on liian rasvaista, toista palaa et ota jne.

JA myös yleensä pukeutumisen, tota et kyllä laita ihan karsee jne.

JA mies kattoo Hoo moilasena et mitäs nyt.. et mikä nyt taas tuli, sit naama punasena nolona tekee niin kuin vaimo sanoo.

Mulle on ihan sama siis et vaikka joku toista näin määrää jos kerran on ihan tossu ja antaa toisen määrätä. Eniten mietityttää et mikä siinä on. Miksi joku käyttäytyy toista kohtaan noin? Miks joku haluaa määrätä puolisostaan. Siitä mihin menee mitä tekee jne. Miten pukeutuu ja mitä suuhun laittaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki määräilevät vaimot?

Tulkaa kertoo miks määräilette, tai myös ukot jotka määrää, tulkaa ny sanoo miks!!

Vierailija
22/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin asui omassa kodissaan, joten kumpikaan ei voinut tietää, millaista se yhdessä eleleminen on.

Miehen kotona oli täydellinen kaaos (ainakin hänen huoneessaan), mutta niinhän " kaikilla" teineillä on.

Omakin huoneeni oli aika läävä, mutta kummasti se siivoaminen nykyään sujuu=)

Ja alussahan se rakkaus sokaisee. Ja moni taas esittää olevansa jotain muuta, kuin mitä on. Varsinkin ne miehet.

Eli, no noita syitä, miksi miestä on syytä " muuttaa" . Ja onhan se selvää, että miehenkin tulee kantaa kortensa kekoon. Näistä asioista päästään sopimaan vasta yhteen muutettuaan, joten vaikea noita asioita on ennakoida.

Vai tekisitkö itse miehelle listan jo ennakkoon ja vaatisit nimmarin sopimukseen, jota kummankin tulisi noudattaa? Ja mitä sitten? Vedät oikeuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, sä et määrääkään kylässä etkä juhlissa. Tuossa on seki ero et miehes on tyytyväinen ja ollut terveydellisiä haittoja.

Täsä mun tuttujen tapauksessa on mies normaalipainoinen ja mielestäni omistaa hyvän vaatemaun. Mies ei myöskään mässäile. Pelkääkö se vaimo et mies lihoo vai mikä siinä on. Kauhee tarve on kuitenki kontrolloida, joka asiassa. Jo ne sanat laitetaan miehen suuhun valmiiks.

Nainen on myös tarkka omasta pukeutumisesta ja syömisestä, siitä mitä puhuu, luokittelee ihmiset hienoihin (parempiin) ja sit lusmuihin(=huono ihminen).:(

Ittiä jo välii kyrsii nii paljo ettei kohta jaksa olla tekemisissä..

nainen sanoi isoissa sukujuhlissa isoon ääneen " ET sit syö mitää makeeta, korkeintaan yks pieni kakkupala." Ja meillä sanoo aina kahvipöydässä että sit ei mitää makeeta. Mies menee noloks, kattoo meitä ja tottelee.

Vierailija
24/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen loppui tupankointi, sillä onneksi mies tajuaa, että minä en yleensä löpise tyhjiä. Häiden aattona sitten sanoin, etten ole naimisissa miehen kanssa joka polttaa. Mies totesi, ettei polta. Joo, syy tähän komentoon on ihan siinä, etten halua miestä jonka hengitys, iho ja suu haisee paskalla.

Vierailija
25/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa sitä kumppaniaan sydän- ja verisuonitautien takia haluaisi maan loveen laskea ennen aikojaan? Ne huonot ruokailutavat ovat opittuja, joten niistä voidaan myös oppia pois. Eikös vain ap?

Pukeutuminen on ihan oma juttunsa. Huonolla pukeutumisella ei kai kukaan elinvuosia menetä.

Kummallisista asioita taas meuhkataan ja terveellisen elämän kannattajista nipohirviövaimoja tekemällä tehdään. Otapa vähän iisimmin ap, stressireaktiot varmaan sinun kohtaloksesi muuten koituvat. Anna meidän perheen jyrsiä jokapäiväinen porkkanamme.

Vierailija
26/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tallasia yksittäis tapauksia.. esim tupakan polttoa, tuo on mielestäni ymmärrettävää, se häiritsee myös saman katon alla asuvaa.

Mut siis et joka ikisestä asiasta naputetaan, määrätään ja kontrolloidaan.. mitä se semmonen elämä on. MIksi ajaudutaan semmoseen tilanteeseen?

Kyselen josko voisin paremmin ymmärtää tätä kaveriani ja sietää häntä paremmin..

ap

Vierailija
27/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mies ei osaa laittaa mitään muuta kuin spagettia ja jauhelihakastiketta, joten mä laitan ruuan melkein aina -> mies syö melkein aina sitä mitä mä olen päättänyt laittaa. Mies ei tykkää käydä ruokakaupassa mutta minä tykkään -> kaapissa ei yleensä ole naposteltavaksi mitään muuta kuin sellaista mitä minä olen halunnut ostaa. Mies ei jaksa käydä vaateostoksilla -> minä ostan sille vaatteita joista itse pidän. Mies ei saa aikaiseksi kutsua meille vieraita tai järjestää juhlia -> meillä on juhlia silloin kun minä haluan ja meillä käy vieraina ihmisiä joista minä pidän.

Vierailija
28/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS minusta tuo 31 tilanne on ihan ok. Mies jos on kerran tyytyväinen. JA ei itse tee mitää alotetta, on vaa laiska.

Mut tää mies jota tarkotan, osaa pukeutua, siivota, syödä terveellisesta yms. Vaimo vaan sanoo millon se saa sen kakun syödä, millon sen tulee käydä lenkillä ja millon sen pitää siivota.. Siis ei vissiin kukaan ymmärtäny pointtiani. Antaapa olla, ei sillä niin väliä, jaksa tuntemattomien kans alkaa vääntää rautalangasta.;)

Onneks ei itellä oo asiat noin, en sietäis ukkoa joka on tossu enkä sietäis ittiäni jos olisin tossu, enkä sietäis itteäni jos olisin määräilevä kontrollifriikki.:)

Heippa, menen tekeen kotitöitä.;)

Vierailija
29/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,

Vierailija
30/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,

Vierailija
31/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen työssäkäyvä mies ei osaa ostettua itselleen vaatteita, niin mitenkähän mahtaa ne työtehtävät sujua? Kyllä mä luulen, että aika moni on ajautunut henkisesti sellaiseen, että ei tarvitse itsestään yhtään huolehtia. Hyvä palvelu, kun ruoka eteen laitetaan ja uudet vaatteet kaappiin.

Mä en ainakaan ikinä suostuisi passaamaan toista noin, vaikka sinällään pidänkin ostoksilla käynnistä ja ruoan laitosta.

Vierailija
32/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, sulla jo tuli viisasta tekstiä!

Vierailija
33/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, no noita syitä, miksi miestä on syytä " muuttaa" . Ja onhan se selvää, että miehenkin tulee kantaa kortensa kekoon. Näistä asioista päästään sopimaan vasta yhteen muutettuaan, joten vaikea noita asioita on ennakoida.

Vai tekisitkö itse miehelle listan jo ennakkoon ja vaatisit nimmarin sopimukseen, jota kummankin tulisi noudattaa? Ja mitä sitten? Vedät oikeuteen?

[/quote]

Sä et ainakaan ymmärtänyt ap:n pointtia?

Vierailija
34/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????????

Vierailija
35/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen tai miehen käyttäytymään noin, yksi voisi olla huono itsetunto.

Muitakin syitä voi olla, sen tiedän että normaalia ei tuommonen ole.

Vierailija
36/36 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up