Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muka ei saanut yhtään apua vanhemmiltaan häihinsä?

Vierailija
16.09.2007 |

En usko et monikaan kustansi ihan omasta pussistaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se pöyristyttävää, että me työssäkäyvä pariskunta pyytäisimme eläkkeellä olevilta vanhemmiltamme rahaa omien häidemme järjestelyihin. Olin 29-vuotias ja mieheni 39-vuotias mennessämme naimisiin, olin asunut 10 vuotta omillani. Ajatuskin rahan vonkaamisesta on aivan typerä !

Vierailija
22/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitavat omat juhlansa. Ilmeisesti muutkin asiansa? vai kuinka? Jaetaanko teillä mitään asioista vanhempien kanssa? Millainen yhteys teillä on?

Ymmärrän, että kaikilla vanhemmilla ei ole mahdollisuutta taloudellisesti auttaa hääparia. Ja jos hääpari pystyy juhlansa kustantamaan niin mikäs siinä.

Mutta olen myös huomannut sen, että jos vanhempia ei millään tavalla oteta mukaan hääjärjestelyihin, niin he pahoittavat mielensä pitkäksi aikaa.

Meillä vaikka vara olisi ollut, niin molemmat vanhemmat halusivat osallistua häiden kustannuksiin. Toinen vaikka pienet tulot, vaatimalla vaati, että jotain hän maksaa. Hänen osallistumensa/lahjansa oli sitten bändi. Ja ylpeä oli asiasta...

Itse yritän antaa vanhempienne osallistua myös meidän elämään. Niin on mummo ostanut lapselle rattaat (vähän tosin jouduttiin hinnasta valehtemaan alaspäin, jota antajakin epäili... :-) ). Meille ei ole itseisarvo se, että kaikki on itse maksettu. Koska näemme myös sen ilon, mitä antaja kokee.. ja saa olla mukana lapsensa ja lapsenlapsensa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin kysyisin että kellä vanhemmat vielä maksaa häät?