Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muka ei saanut yhtään apua vanhemmiltaan häihinsä?

Vierailija
16.09.2007 |

En usko et monikaan kustansi ihan omasta pussistaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietty voi saivarrella et olihan siitä apua kun ne siitti ja synnytti miut.

Vierailija
2/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettiin kyllä ihan itse ihan kaikki. Ei tulisi mieleenkään ottaa muilta rahaa omiin häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin vanhemmat ovat kuolleet, joten heidän oli vähän vaikea tulla maksamaan.

Vierailija
4/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei saatu kummaltakaan suvulta. Vieraita oli noin 70 henkilöä.

Vierailija
5/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen vanhemmilta ja siskoilta (siskot eivät koskaan anna itse lahjoja, kirjoittavat vain nimensä meidän tai vanhempiensa lahjoihin) ja maksettiin sitten appivanhempien hotellilasku 500 markkaa...

Vierailija
6/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies makso meidän häät. Kaikki 35h oli tulossa ristiäisiin, mutta olikin myös häät. Kavereitten kans juhlittiin myöh ravintolassa 27h ja mies makso syömiset ja juomiset mitä kukin halus tilata

Vierailija
7/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kummankaan vanhemmat tienneet koko häistä, eikä ketkään muutkaan kahta todistajaa lukuunottamatta. Mutta kivvaa oli. Kun väki vähenee niin pidot paranee...

Vierailija
8/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät tulivat maksamaan n 300mk :) en todellakaan lähtisi toisten rahoilla mitään ökyhäitä pitämään!

Vierailija
9/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla olen kyllä maksanut ihan itse, ei ole muu tullut mieleenkään. Ekalla kerralla mä olin töissä ja mies opiskelija. Nyt tokalla kierroksella molemmat me töissä.

Vierailija
10/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
11/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kaiken muunkin yhdessä mieheni kanssa.

Vierailija
12/23 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenkään pyytää vanhemmilta apua. Hääpäivänä oli kyllä yllätys, miten suuren häälahjan molempien vanhemmat kuitenkin antoi. Miehen isä (leski) antoi 1000 euroa häälahjaksi ja mun vanhemmat antoi 3000 euron häämatkan lahjaksi. Ei siis odotettu kumpaakaan.

Kyllä aikuisten ihmisten täytyy pystyä kustantamaan häänsä itse. Jos vanhemmat haluaa auttaa, niin mikäs siinä, mutta itselle ei ainakaan tullut edes mieleen kinuta vanhemmilta rahaa moiseen.

Vierailija
13/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekään emme siis pyytäneet vanhemmilta rahaa. Ei olisi tullut mieleenkään! Olisi noloa ja omaa arvoa alentavaa anella rahaa vanhemmilta. Kummatkin oltiin töissä (oltu vasta aivan hetken aikaa opintojen jälkeen, eli ei mitään huipputuloja!). Ja vaikka olisi vielä oltu opiskelijoita, niin silti olisi otettu vaikka lainaa, ennemmin kuin pyydetty vanhemmilta. Ja häihin ei ole pakko laittaa niin sairaasti rahaa. Avioliittohan se tärkein asia siinä jutussa on, eikä kalliit viinat, koristeet, puvut yms. Jos ei oo varaa kalliisiin häihin itsellä, niin sitten pitää pitää sellaiset häät joihin oma budjetti sallii. Eikä anella rahaa vanhemmilta.

Eihän ne sun muitakaan huvituksia maksa, joten miksi niiden pitäisi maksaa häät???

Vierailija
14/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mun suvulta saatiin 1000 e häälahjaksi. Miehen suvulta ei olla saatu mitään. :D

Vierailija
15/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyneet avioliittoa, eivätkä näin ollen auttaneet puolikkaalla puupennilläkään avioituvaa paria.

Siellä ei morsiamen eikä sulhasen vanhemmista kukaan pitänyt puhetta, ei sanonut sanaakaan. Vanhemmat eivät myöskään tulleet seisomaan onniteltaviksi, vain hääpari oli onniteltavana.

Hävetti näiden vanhempien puolesta, koska käyttäytyivät niin huonosti.

Vierailija
16/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi osti mekon, tilasi tarjoilun (oman maun mukaan) ja kutsui vieraat (kaukaiset koulukaverinsakin). Riitti kun tulin paikalle. Liitto ei kestänytkään kauaa, anoppi hallitsi liikaa. Olin silloin 17v.

Vierailija
17/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häihin ei osallistunut kukaan, eikä saatu kalliita lahjojakaan. En olisi ikinä kehdannut edes pyytää.

Tietty sillä ehkä oli merkitystä, ettei oltu enää aivan nuoripari, oltiin seurusteltu 5-vuotta ja ikääkin oli jo yli 25. Ehkä jollekin 18-20 vuotiaille se olisi perusteltua, jos ei ole vielä omia vakituisia tuloja.

Vierailija
18/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat antoivat jonkin verran rahaa, koska olivat osallistuneet aikoinaan myös tyttärensä voileipäkahvihäiden kustannuksiin.

Toivoimme häälahjaksi häämatkarahaa. En tiedä, paljonko vanhempani antoivat, koska veljeni oli valtuutettu ottamaan rahat kuorista sivuun.

Vierailija
19/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies kustansi. Minulla ei ollut varaa ja vanhemmat eivät osallistuneet kustannuksiin. Vieraita tuli sellanen 50henkeä, et suht pienet oli häät.

Vierailija
20/23 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten käyvät kylässä ja kaiken näköisiä pikkupalveluksia pyytelevät, mutta itse eivät jaksaneet auttaa eivätkä tulleet edes häihin, vaikka kutsukin lähetettiin... Liian pitkä matka kuulemma...

:(

Täytyy kyllä sanoa, että anoppi ja appiukko ovat taas ihan toista luokkaa.